Pagina 1 van 1

Sans-online.nl: Nooit bestellen!

Geplaatst: 14 feb 2017 13:03
door svandijk1988
Ik heb een jas besteld bij Sans Online op 2 februari, deze zou binnen 24 uur geleverd worden. Na 7 dagen had ik nog geen jas en stond er in de status bij Sans Online dat de jas tot 3 keer toe in een sorteerfout bij DHL terecht is gekomen. Bij DHL zeiden ze mij dat het track & trace nummer niet bekend is en nooit ingescand is voor verzending. Gisteren (12 februari, 10 dagen na bestelling) kreeg ik het bericht dat de jas retour was bij Sans Online.

Ik heb hem direct opnieuw besteld, omdat hij weer op voorraad stond. Keek ik een uurtje later bij de verzendinformatie, stond er 'geen voorraad', maar wél een track & trace nummer met de tekst dat het pakket onderweg is naar het sorteercentrum. Weer DHL gebeld, opnieuw kreeg ik te horen dat het track & trace nummer niet aan een pakket gekoppeld is dat aan hun is afgegeven. Zojuist kreeg ik een mail dat het artikel niet voorradig was en dus niet uitgeleverd wordt.

Intussen wel een beetje klaar met Sans Online, de communicatie is bagger en volgens mij klopt er niets van hun online pakket-volgsysteem (uit de duim gezogen).

Re: Sans-online.nl: Nooit bestellen!

Geplaatst: 15 feb 2017 14:47
door BL2
Dat je überhaupt nog aandurfde om na tien dagen wachten en vele niet kloppende TenT-meldingen het wederom aandurfde om ook nog maar iets te bestellen bij deze webshop. Ging er toen nog geen lampje branden ? ?

Re: Sans-online.nl: Nooit bestellen!

Geplaatst: 05 aug 2017 10:11
door Isabellacost
Ik heb ook een zeer slechte ervaring met Sans Online, ze zijn niet betrouwbaar. Twee keer bestellingen retour gestuurd en beide keren beweerde het bedrijf dat ze mijn retour niet hadden ontvangen. De eerste keer heb ik na veel moeite m'n geld terug gekregen (zonder excuses). De tweede keer kreeg ik niks terug en ben ik dus gewoon m'n geld kwijt. Dit was de laatste keer dat ik hier wat heb besteld.

Re: Sans-online.nl: Nooit bestellen!

Geplaatst: 05 aug 2017 18:00
door Nijogeth
Isabellacost schreef:Ik heb ook een zeer slechte ervaring met Sans Online, ze zijn niet betrouwbaar. Twee keer bestellingen retour gestuurd en beide keren beweerde het bedrijf dat ze mijn retour niet hadden ontvangen. De eerste keer heb ik na veel moeite m'n geld terug gekregen (zonder excuses). De tweede keer kreeg ik niks terug en ben ik dus gewoon m'n geld kwijt. Dit was de laatste keer dat ik hier wat heb besteld.
Waarom zou men u geld terug moeten geven als zij niets hebben ontvangen? Voor zover zij weten heeft u niets verstuurd.

Re: Sans-online.nl: Nooit bestellen!

Geplaatst: 12 dec 2017 12:51
door pbraam
Ik begrijp het niet, nooit problemen met sans online gehad. Als je iets retour stuurt krijg je altijd een bewijs, heb je deze niet bewaard dan?

Re: Sans-online.nl: Nooit bestellen!

Geplaatst: 09 dec 2019 18:11
door RayenKoelega
Een zaak waarbij je absoluut niet de gelegenheid krijgt om mee in gesprek te gaan. We hebben niet binnen de aangegeven drie weken geretourneerd, en de winkel is niet bereid tot een gesprek met de klant. Resultaat; alsnog het geldbedrag van de teruggestuurde kleding betalen. Oftewel; afspraak is afspraak en de centen zijn van ons. Een zaak die laat zien dat de bureaucratie in Nederland absoluut een hoogtepunt heeft bereikt. Wees wijs, en sla deze zaak over bij het bestellen van kleding.

Re: Sans-online.nl: Nooit bestellen!

Geplaatst: 10 dec 2019 08:40
door berndv
RayenKoelega schreef:
09 dec 2019 18:11
We hebben niet binnen de aangegeven drie weken geretourneerd, en de winkel is niet bereid tot een gesprek met de klant.
Ze zullen vast met u willen praten, maar niet over het geld terug denk ik. Geen idee wat er zo moeilijk is, maar wettelijk heeft u 14 dagen de tijd om online aankopen te retourneren, zo te lezen bieden zij een termijn van 21 dagen, dus al een verruiming van de wettelijke regels. Officieel is het zo dat u binnen die periode aan moet geven dat u spullen retour wilt sturen en dan heeft u wettelijk gezien nog 14 dagen om te versturen.

Binnen hoeveel tijd heeft u de spullen daadwerkelijk retour gestuurd? U meldt alleen dat het niet binnen 3 weken was, binnen hoeveel weken was het wel? En heeft u tussen het kopen en retoursturen zelf nog contact gezocht met hen?

Re: Sans-online.nl: Nooit bestellen!

Geplaatst: 05 nov 2020 19:55
door Ingrid Sluyter
Pas op ! Een bestelling geplaatst voor 2 shirts. Helaas waren deze te klein. Shirts teruggestuurd op eigen kosten. Ivm corona kon ik ze niet op tijd retourneren. Dit uitgelegd aan klantenservice. Geen enkel begrip. Moet nu betalen voor 2 shirts die te klein zijn.

Re: Sans-online.nl: Nooit bestellen!

Geplaatst: 05 nov 2020 20:57
door NeoDutchio
Ingrid Sluyter schreef:
05 nov 2020 19:55
Pas op ! Een bestelling geplaatst voor 2 shirts. Helaas waren deze te klein. Shirts teruggestuurd op eigen kosten. Ivm corona kon ik ze niet op tijd retourneren. Dit uitgelegd aan klantenservice. Geen enkel begrip. Moet nu betalen voor 2 shirts die te klein zijn.
Ook in uw geval ligt uw klacht niet aan de winkel. Er is een wettelijk termijn van 14 dagen, Sans Online geeft zelfs al 21 dagen retourrecht. En stel nu dat u precies die 3 weken ziek op bed zou liggen, hoe komt u dan aan uw eten? Niemand in de directe omgeving die het pakje even kon afgeven bij een DHL punt?