390 euro direct contant afrekenen bij slotenmaker
Geplaatst: 16 feb 2017 15:59
In november 2013 is er bij ons ingebroken. De inbrekers zijn via de voordeur naar binnen gekomen. Wij waren op dat moment niet thuis. Het was ons eerste weekendje weg in jaren. Mijn zus heeft direct een slotenmaker uit de goudengids gebeld, want het slot van de voordeur was doorboord.
Ze heeft toen de specialistsleutelservice gebeld. Deze hebben een 24-uurs dienst en konden meteen komen.De recensies heeft ze snel nagekeken op internet en kon hier niet iets negatiefs in vinden en ook zag ze dat er meerdere vestigingen waren. Het meteen duurde uiteindelijk vier uur.
De rekening moest direct contant betaald worden van 390 euro.
Het slot is met een te grote insteek vervangen , waadoor het slot 20 mm uitstak.
Wij zelf zijn direct naar huis gekomen en hebben na het weekend met deze slotenmaker gebeld om aan te geven dat het slot niet op maat was.
Ja , dit zouden ze nog regelen.
Na 10 keer gebeld te hebben en aangegeven te hebben dat het niet klopte , hebben we het opgegeven.
We hebben het slot zelf vervangen met een passend slot ter waarde van 70 euro.
De verzekering vond het bedrag te hoog en wilde dit niet uitkeren, hierdoor hebben we een hoge kostenpost gehad voor alleen het vervangen van het slot. Voor ons geen gouden gids meer en ook geen specialistsleutelservice.
Nooit meer deze service.
Ze heeft toen de specialistsleutelservice gebeld. Deze hebben een 24-uurs dienst en konden meteen komen.De recensies heeft ze snel nagekeken op internet en kon hier niet iets negatiefs in vinden en ook zag ze dat er meerdere vestigingen waren. Het meteen duurde uiteindelijk vier uur.
De rekening moest direct contant betaald worden van 390 euro.
Het slot is met een te grote insteek vervangen , waadoor het slot 20 mm uitstak.
Wij zelf zijn direct naar huis gekomen en hebben na het weekend met deze slotenmaker gebeld om aan te geven dat het slot niet op maat was.
Ja , dit zouden ze nog regelen.
Na 10 keer gebeld te hebben en aangegeven te hebben dat het niet klopte , hebben we het opgegeven.
We hebben het slot zelf vervangen met een passend slot ter waarde van 70 euro.
De verzekering vond het bedrag te hoog en wilde dit niet uitkeren, hierdoor hebben we een hoge kostenpost gehad voor alleen het vervangen van het slot. Voor ons geen gouden gids meer en ook geen specialistsleutelservice.
Nooit meer deze service.