DAS Rechtsbijstand
Geplaatst: 20 feb 2017 17:26
Chaos bij DAS rechtsbijstand, brutale medewerkers, vaak doorverbinden, geen inkijk in gegevens klant op eigen afdelingen. (betaalkenmerken, of van welke maand bedrag nog open staat).
Er zou nog een rekening open staan voor de maand november, kreeg hierover bericht van DAS incasso, werd meteen even 50 euro bovenop gegooid over een bedrag van 22.65,- (das snel verdient toch).
Heb verteld dat ik in de maand januari 2 x een bedrag van 22.65 heb overgemaakt. Maar die hebben ze verekend met januari en februari.
Dus daar zat november verrekening niet bij. Heb gevraagd of ze mij het betalingskenmerk konden vertellen van de maand november, die nog open zou staan.
Maar dat kon de afdeling waar ik mee verbonden was niet achterhalen. Dus werd ik doorverbonden naar een andere afdeling.
Deze afdeling kon wel het betalingskenmerk doorgeven maar kon mij niet vertellen welke maand dat was.
Dus werd ik weer door verbonden naar een andere afdeling. Deze kon ook niet inkijken in mijn gegevens dus werd ik weer door verbonden.
Plots werd de verbinding verbroken mmm vreemd. Ik opnieuw gebeld, nog even wachten aub. Ongeveer 20 minuten verder pfff had ik toch weer de verkeerde afdeling, werd weer doorverbonden.
Uiteindelijk gevraagd aan de afdeling waar ik mee verbonden was, of zij mij het betalingskenmerk en de maand waarover het ging konden vertellen.
Dat kon, ik sprong een gat in de lucht, haha. Maar nu kreeg ik ook meteen te horen dat er nog een maand openstond te weten van december.
Ok nou dan betaal ik die toch ook even, das geen probleem. Kunt u mij het betalingsnummer vertellen das. Nee deze afdeling kan dat niet zien sorry meneer, ik verbind u door met een andere afdeling, die dat wel kan zien.
Ok doet u dat maar. Uiteindelijk na tijdje wachten, uiteindelijk toch het betalingskenmerk door gekregen van de desbetreffende afdeling.
Toen heb ik ze meteen maar even verteld dat ik niet tevreden was over hoe het hele zaakje is gegaan. En dat ik al mijn das abonnementen wil opzeggen.
Ja das goed meneer, ik verbind u even door naar een andere afdeling, die dit voor u in orde kan maken. Das prima mevrouw doet u dat maar.
Na tijdje wachten, mevrouw aan de lijn die mijn beëindiging wel even in orde ging maken. Meneer ik kan u niet verstaan, de verbinding van u is slecht, sorry hoor maar zo kan ik u niet horen.
Of wilt u mij misschien niet horen. Weer direct doorgeschakeld naar een mevrouw die me wel kon verstaan, en zij heeft mijn opzegging geregeld.
Dat houd wat in om achter een paar betaalkenmerken te komen, en mijn abonnementen op te zeggen. Graag wil ik de mensen waarschuwen voor DAS.
Te veel afdelingen die niet van elkaar weten wat ze doen en wat ze nou naar de klanten toe sturen kwa e-mails en brieven. Je wordt teveel doorverbonden en de afdelingen kunnen niet kijken wat er nou precies mis is, DAS nooit meer.
Er zou nog een rekening open staan voor de maand november, kreeg hierover bericht van DAS incasso, werd meteen even 50 euro bovenop gegooid over een bedrag van 22.65,- (das snel verdient toch).
Heb verteld dat ik in de maand januari 2 x een bedrag van 22.65 heb overgemaakt. Maar die hebben ze verekend met januari en februari.
Dus daar zat november verrekening niet bij. Heb gevraagd of ze mij het betalingskenmerk konden vertellen van de maand november, die nog open zou staan.
Maar dat kon de afdeling waar ik mee verbonden was niet achterhalen. Dus werd ik doorverbonden naar een andere afdeling.
Deze afdeling kon wel het betalingskenmerk doorgeven maar kon mij niet vertellen welke maand dat was.
Dus werd ik weer door verbonden naar een andere afdeling. Deze kon ook niet inkijken in mijn gegevens dus werd ik weer door verbonden.
Plots werd de verbinding verbroken mmm vreemd. Ik opnieuw gebeld, nog even wachten aub. Ongeveer 20 minuten verder pfff had ik toch weer de verkeerde afdeling, werd weer doorverbonden.
Uiteindelijk gevraagd aan de afdeling waar ik mee verbonden was, of zij mij het betalingskenmerk en de maand waarover het ging konden vertellen.
Dat kon, ik sprong een gat in de lucht, haha. Maar nu kreeg ik ook meteen te horen dat er nog een maand openstond te weten van december.
Ok nou dan betaal ik die toch ook even, das geen probleem. Kunt u mij het betalingsnummer vertellen das. Nee deze afdeling kan dat niet zien sorry meneer, ik verbind u door met een andere afdeling, die dat wel kan zien.
Ok doet u dat maar. Uiteindelijk na tijdje wachten, uiteindelijk toch het betalingskenmerk door gekregen van de desbetreffende afdeling.
Toen heb ik ze meteen maar even verteld dat ik niet tevreden was over hoe het hele zaakje is gegaan. En dat ik al mijn das abonnementen wil opzeggen.
Ja das goed meneer, ik verbind u even door naar een andere afdeling, die dit voor u in orde kan maken. Das prima mevrouw doet u dat maar.
Na tijdje wachten, mevrouw aan de lijn die mijn beëindiging wel even in orde ging maken. Meneer ik kan u niet verstaan, de verbinding van u is slecht, sorry hoor maar zo kan ik u niet horen.
Of wilt u mij misschien niet horen. Weer direct doorgeschakeld naar een mevrouw die me wel kon verstaan, en zij heeft mijn opzegging geregeld.
Dat houd wat in om achter een paar betaalkenmerken te komen, en mijn abonnementen op te zeggen. Graag wil ik de mensen waarschuwen voor DAS.
Te veel afdelingen die niet van elkaar weten wat ze doen en wat ze nou naar de klanten toe sturen kwa e-mails en brieven. Je wordt teveel doorverbonden en de afdelingen kunnen niet kijken wat er nou precies mis is, DAS nooit meer.