Mijn Valentijnservaring met 123bloemenbestellen
Geplaatst: 24 feb 2017 19:56
Op 14 februari (valentijn) heb ik bij 123bloemenbestellen een boeket rozen besteld voor mijn vrouw.
Dit deed ik vroeg in de ochtend, zodat ik ook vroeg genoeg was om de bloemen op tijd te leveren, aangezien ze in een ziekenhuis werkt. Ik had gekozen voor 11.00 en heb hier extra voor betaald.
Na de bevestiging kom ik erachter dat het adres niet compleet is en bel ik na, ik geef correcte gegevens door zodat de bloemen op de juiste afdeling komen.
Later op de dag worden de bleoemen op mijn adres geleverd om 1615 door een bloemist hier uit de buurt.
Uiteraard kan de bloemist er niks aan doen.
Ik zoek opnieuw contact en krijg een sacherijnige man aan de lijn die me glad verteld dat het mijn probleem is en dat ie simpelweg geen grip heeft op de dag en dat ik het maar moet nemen zoals het is.
Hierna zoek ik contact op via facebook messenger en krijg geen reactie.
Deze bloemendienst heeft me van geld bestolen, heeft me voor gelogen toen ik hen sprak, heeft me niet gewaarschuwd via de site over drukte, heeft bloemen op het factuur adres geleverd in plaats van het aangevulde adres welke opgegeven was en heeft bloemen buiten een afgesproken tijd geleverd.
Tevens lukt het deze dienst om hier ongestraft mee weg te komen.
Ik raad iedereen aan deze bloemendienst te mijden, dit is de slechtse dienst die ik ooit gebruikt heb.
Ik hoop dat ze dit lezen en hun dienst verbeteren, want dit is echt waardeloos.
Dit deed ik vroeg in de ochtend, zodat ik ook vroeg genoeg was om de bloemen op tijd te leveren, aangezien ze in een ziekenhuis werkt. Ik had gekozen voor 11.00 en heb hier extra voor betaald.
Na de bevestiging kom ik erachter dat het adres niet compleet is en bel ik na, ik geef correcte gegevens door zodat de bloemen op de juiste afdeling komen.
Later op de dag worden de bleoemen op mijn adres geleverd om 1615 door een bloemist hier uit de buurt.
Uiteraard kan de bloemist er niks aan doen.
Ik zoek opnieuw contact en krijg een sacherijnige man aan de lijn die me glad verteld dat het mijn probleem is en dat ie simpelweg geen grip heeft op de dag en dat ik het maar moet nemen zoals het is.
Hierna zoek ik contact op via facebook messenger en krijg geen reactie.
Deze bloemendienst heeft me van geld bestolen, heeft me voor gelogen toen ik hen sprak, heeft me niet gewaarschuwd via de site over drukte, heeft bloemen op het factuur adres geleverd in plaats van het aangevulde adres welke opgegeven was en heeft bloemen buiten een afgesproken tijd geleverd.
Tevens lukt het deze dienst om hier ongestraft mee weg te komen.
Ik raad iedereen aan deze bloemendienst te mijden, dit is de slechtse dienst die ik ooit gebruikt heb.
Ik hoop dat ze dit lezen en hun dienst verbeteren, want dit is echt waardeloos.