Pagina 1 van 1

Simkaart van Simpel na 2 weken nog steeds niet geactiveerd

Geplaatst: 27 feb 2017 10:41
door Charliefox
Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd bij mijn provider Simpel en heb die ontvangen op zaterdag 11 februari. Daarna gelijk de simkaart geactiveerd via de Mijn Simpel webpagina met de benodigde activatiecode. Helaas tot op de dag van vandaag (2 weken) nog steeds geen werkende simkaart. Op de Mijn Simpel pagina staat al die tijd in een rode balk de melding dat het enkele minuten kan duren voordat de simkaart is geactiveerd. Heb inmiddels een prepaid kaart aangeschaft.

Uiteraard al diverse malen contact opgenomen met de klantenservice van Simpel, maar je komt echt geen steek verder. Doorverbinden naar een technische afdeling kunnen en mogen ze niet. In plaats daarvan escaleren ze de kwestie via hun software systeem naar de verantwoordelijke afdeling. Als je terugbelt en vraagt naar de status van het probleem, krijg je steevast te horen dat "ze er mee bezig zijn" en men niet weet hoelang het nog duren gaat.

Echt tenenkrommend dit en te gek voor woorden. Ik zou teruggebeld worden door een leidinggevende, maar ook dat gebeurt niet. Via hun website dezelfde vraag uitgezet en tevens het probleem aangehaald, maar ook daarop krijg ik geen reactie. Niet eens een automatische mail bevestiging van het systeem. Er was alleen op de webpagina na het invullen een melding dat de vraag in behandeling is genomen.

Iemand tips? Ik ben eigenlijk wel zo'n beetje uitgedacht en al die tijd is de simkaart met mijn eigen telefoonnummer onbruikbaar.

Enige voordeel is nu wel dat ik de afgelopen maand met gemak mooi binnen mijn bundel blijf!
Enkele minuutjes wachten aub ...
Enkele minuutjes wachten aub ...
Simpel screenprint simkaart.jpg (70.18 KiB) 461 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Re: Simkaart van Simpel na 2 weken nog steeds niet geactiveerd

Geplaatst: 27 feb 2017 12:27
door stofzuigertje
Stuur nogmaals een Email niet bellen en dreig met Ontbinding overeenkomst dus niet opzeggen...... als ze niet voor komend weekend het gereed hebben.

U heeft aan alle voorwaarden gedaan en als ze in gebreke blijven...... ook gelijk de kosten van prepaid en gemiste gesprekken claimen.