Online.nl: Prijsverhoging zonder abonnementswijziging
Geplaatst: 27 feb 2017 21:47
Een klant blijven van Online.nl wordt langzaam een nachtmerrie…
In december 2016 heb ik een brief van online.nl ontvangen, waar ze lieten me weten dat “Op 07-12-2016 schrijven wij € 23,00 van uw rekening. ” Dat was een hogere bedrag dat ik gewoonlijk zou moeten betalen (19,31 euro) en uit de brief leek, dat het eenmalig zou zijn i.v.m. verschuiving van afschrijving datum… Maar in de bijbehorende nota (december 2016) is het bedrag 0,00 euro gedeclareerd… En dat was niet de enige nota die andere bedraag toonde dan vervolgens afgeschreven werd.
Niettemin, op de volgende datums hebben ze ALWEER 23,00 EUR afgeschreven, desondanks dat abonnement was niet gewijzigd en afgesproken abonnementskosten 19,31 euro zou zijn….
27-02-2016 – 23,00
27-01-2016 – 23,00
23-12-2016 – 23,00
Bij Mijn Online.nl home kan ik überhaupt geen nota/specificatie voor januari en februari 2017 vinden…
Daarbij, vorige omschrijvingen KOMEN NIET OVEREEN met de aangekondigde.
01-12-2016 aangekondigd 0,00, afgeschreven: 2x23,00
9-08-2016 – aangekondigd -1.03, afgeschreven 29,48
Ik heb contact genomen met klantenservice via formulier – geen antwoord.
Ik heb nogmaals contact genomen met klantenservice via klachtenformulier – en weer geen antwoord.
Dat is niet de eerste keer dat ik problemen met deze provider heb. Er waren vroeger afspraken met ONLINE.NL gemaakt, die door hem waren NIET nagekomen.
Graag uitleg en RESTITUTIE van alle onterecht afgeschreven bedragen.
In december 2016 heb ik een brief van online.nl ontvangen, waar ze lieten me weten dat “Op 07-12-2016 schrijven wij € 23,00 van uw rekening. ” Dat was een hogere bedrag dat ik gewoonlijk zou moeten betalen (19,31 euro) en uit de brief leek, dat het eenmalig zou zijn i.v.m. verschuiving van afschrijving datum… Maar in de bijbehorende nota (december 2016) is het bedrag 0,00 euro gedeclareerd… En dat was niet de enige nota die andere bedraag toonde dan vervolgens afgeschreven werd.
Niettemin, op de volgende datums hebben ze ALWEER 23,00 EUR afgeschreven, desondanks dat abonnement was niet gewijzigd en afgesproken abonnementskosten 19,31 euro zou zijn….
27-02-2016 – 23,00
27-01-2016 – 23,00
23-12-2016 – 23,00
Bij Mijn Online.nl home kan ik überhaupt geen nota/specificatie voor januari en februari 2017 vinden…
Daarbij, vorige omschrijvingen KOMEN NIET OVEREEN met de aangekondigde.
01-12-2016 aangekondigd 0,00, afgeschreven: 2x23,00
9-08-2016 – aangekondigd -1.03, afgeschreven 29,48
Ik heb contact genomen met klantenservice via formulier – geen antwoord.
Ik heb nogmaals contact genomen met klantenservice via klachtenformulier – en weer geen antwoord.
Dat is niet de eerste keer dat ik problemen met deze provider heb. Er waren vroeger afspraken met ONLINE.NL gemaakt, die door hem waren NIET nagekomen.
Graag uitleg en RESTITUTIE van alle onterecht afgeschreven bedragen.