Waardeloze reparatie Teleplan
Geplaatst: 08 mar 2017 09:55
Hallo,
Graag wil ik het volgende vermelden en tevens vragen of er meer mensen zijn met deze klacht.
Het volgende; in december (2016) heb ik in de Kpn winkel in Deventer mijn telefoon binnen de garantie op gestuurd. Mijn telefoon( HTC one m8) stuurde ik op met het probleem: fout melding Android systeem, uitvallen met 26 procent batterij over ( systeem denkt dat die leeg is), aan en uit knop blijft haken en de headphone pakt niet altijd. Ik heb me telefoon nu al 4 keer opgestuurt en nog steeds geen verbetering het is zelfs nog erger geworden! Bij de laatste twee keer dat die is gerepareerd is aan gegeven dat de helebinnen kant is vervangen. Bij de eerste keer geloof ik niet dat dit is gedaan, omdat ik presies dezelfde problemen had voor dat ik hem had oogestuurd. Bij de tweede keer dat de binnen kant is vervangen waren de problemen alleen naar erger geworden. Ik kon niet eens meer bellen en filmpjes afspelen op mijn telefoon. Nou heb ik hem al 4 maal opgestuurd en van die vier is twee maal 'de hele binnen kant vervangen'. Op de website van kpn staat indien jullie het niet kunnen repareren wordt het vervangen. Uit deze vier keer dat ik het heb opgestuurd is volgens mij als gesultaat uitgekomen dat jullie het gewoon niet kunnen repareren waarom wordt mijn toestel dan niet vervangen? Enigste optie die er wordt gegeven bij kpn is het weer opsturen naar de repelaratie dienst Teleplan, omdat jullie alleen een nieuw toestel kan mee geven. Ik ben me toestel nu al bijna 4 maanden kwijt en tegenwoordig kan je bijna niet meer zonder telefoon.
Vriendelijke groet,
Graag wil ik het volgende vermelden en tevens vragen of er meer mensen zijn met deze klacht.
Het volgende; in december (2016) heb ik in de Kpn winkel in Deventer mijn telefoon binnen de garantie op gestuurd. Mijn telefoon( HTC one m8) stuurde ik op met het probleem: fout melding Android systeem, uitvallen met 26 procent batterij over ( systeem denkt dat die leeg is), aan en uit knop blijft haken en de headphone pakt niet altijd. Ik heb me telefoon nu al 4 keer opgestuurt en nog steeds geen verbetering het is zelfs nog erger geworden! Bij de laatste twee keer dat die is gerepareerd is aan gegeven dat de helebinnen kant is vervangen. Bij de eerste keer geloof ik niet dat dit is gedaan, omdat ik presies dezelfde problemen had voor dat ik hem had oogestuurd. Bij de tweede keer dat de binnen kant is vervangen waren de problemen alleen naar erger geworden. Ik kon niet eens meer bellen en filmpjes afspelen op mijn telefoon. Nou heb ik hem al 4 maal opgestuurd en van die vier is twee maal 'de hele binnen kant vervangen'. Op de website van kpn staat indien jullie het niet kunnen repareren wordt het vervangen. Uit deze vier keer dat ik het heb opgestuurd is volgens mij als gesultaat uitgekomen dat jullie het gewoon niet kunnen repareren waarom wordt mijn toestel dan niet vervangen? Enigste optie die er wordt gegeven bij kpn is het weer opsturen naar de repelaratie dienst Teleplan, omdat jullie alleen een nieuw toestel kan mee geven. Ik ben me toestel nu al bijna 4 maanden kwijt en tegenwoordig kan je bijna niet meer zonder telefoon.
Vriendelijke groet,