Geen gehoor mobiele verzekering Wertgarantie....
Geplaatst: 08 mar 2017 17:10
Hee allemaal,
Ik heb mijn mobiel 2.5 jaar geleden verzekerd bij EWP wat ondertussen wertgarantie is geworden.. Hiervoor ook 2jaar een andere mobiel verzekerd gehad bij EWP.
Mijn mobiel is kapot gegaan en voorheen nooit geen problemen gehad.. Hun werken met Dynasure. Ze kwamen hem altijd netjes halen en thuisbrengen als hij gemaakt was..
Dit keer moest ik hem zelf toesturen wat ik dan nog geen probleem vond en kon het volgen via een link van Dynasure.
Maar nu is het probleem dat hij niet gemaakt kan worden, omdat de economische waarde lager is dan de reparatie.. wat ik via die link heb gelezen. Verder stond er dat de verzekeraar zelf contact met mij opneemt...
Ik heb dit gelezen op 20-2-2017 en nogsteeds niets gehoord van Wertgarantie... Als ik hun bel krijg ik telefoonistes aan de lijn die niets kunnen betekenen voor mij omdat ze niets kunnen inzien en zeggen dat ik nog moet wachten op een reactie...
Ik heb 1-3-2017 een mail gestuurd waar ik nogsteeds geen reactie op heb gehad dus heb gister weer gemaild maar nog niets terug..
Nu heb ik via een van de telefoonistes te horen gekregen dat in mijn polis staat dat ik recht heb op 80 procent van de aankoop waarde in het 3e verzekerings jaar (wat nu dus is) dit zou rond de 280 euro liggen .. (mobiel koste 356 euro)
Alleen ik krijg helemaal niets te horen van Wertgarantie ik vind dit echt appart... Onderand al 4 weken zonder mobiel en heb maar een nieuwe aangeschaft zonder het bedrag al gestort te krijgen..
Ik ben bang dat ik helemaal niets meer te horen krijg en ook helemaal niets terug ontvang..
Wat zou ik nu meer kunnen ondernemen ? Dankjewel alvast als iemand raad weet..
Mvg, Alisha
Ik heb mijn mobiel 2.5 jaar geleden verzekerd bij EWP wat ondertussen wertgarantie is geworden.. Hiervoor ook 2jaar een andere mobiel verzekerd gehad bij EWP.
Mijn mobiel is kapot gegaan en voorheen nooit geen problemen gehad.. Hun werken met Dynasure. Ze kwamen hem altijd netjes halen en thuisbrengen als hij gemaakt was..
Dit keer moest ik hem zelf toesturen wat ik dan nog geen probleem vond en kon het volgen via een link van Dynasure.
Maar nu is het probleem dat hij niet gemaakt kan worden, omdat de economische waarde lager is dan de reparatie.. wat ik via die link heb gelezen. Verder stond er dat de verzekeraar zelf contact met mij opneemt...
Ik heb dit gelezen op 20-2-2017 en nogsteeds niets gehoord van Wertgarantie... Als ik hun bel krijg ik telefoonistes aan de lijn die niets kunnen betekenen voor mij omdat ze niets kunnen inzien en zeggen dat ik nog moet wachten op een reactie...
Ik heb 1-3-2017 een mail gestuurd waar ik nogsteeds geen reactie op heb gehad dus heb gister weer gemaild maar nog niets terug..
Nu heb ik via een van de telefoonistes te horen gekregen dat in mijn polis staat dat ik recht heb op 80 procent van de aankoop waarde in het 3e verzekerings jaar (wat nu dus is) dit zou rond de 280 euro liggen .. (mobiel koste 356 euro)
Alleen ik krijg helemaal niets te horen van Wertgarantie ik vind dit echt appart... Onderand al 4 weken zonder mobiel en heb maar een nieuwe aangeschaft zonder het bedrag al gestort te krijgen..
Ik ben bang dat ik helemaal niets meer te horen krijg en ook helemaal niets terug ontvang..
Wat zou ik nu meer kunnen ondernemen ? Dankjewel alvast als iemand raad weet..
Mvg, Alisha