ING en behulpzaam?
Geplaatst: 22 mar 2017 22:07
Erg slecht de service van de ING!! Op twee maart vraagt m'n zoon een creditcard aan via zijn zakelijke rekening om deze in zijn vakantie in Amerika te kunnen (moeten) gebruiken.
In de eerste instantie was de ING de papieren kwijt, dus liep de aanvraag vertraging op. Toen de creditcard eindelijk kwam was de naam verkeerd gespeld!!!
Het was al weekend en vandaag (woensdag) zou mijn zoon vertrekken. Na heel veel heen en weer gebel kreeg hij alleen te horen dat ze het vervelend vonden en dat er niet gegarandeerd kon worden dat de nieuwe creditcard op tijd zou aankomen.
Wat heb je nou aan sorry?!?!? Doe iets voor je klanten, maak er een spoedopdracht van en zet er een koerier op, maar nee hoor, de card werd op DINSDAG verzonden en kwam vanmiddag met de post aan.
Wat een service!!!
In de eerste instantie was de ING de papieren kwijt, dus liep de aanvraag vertraging op. Toen de creditcard eindelijk kwam was de naam verkeerd gespeld!!!
Het was al weekend en vandaag (woensdag) zou mijn zoon vertrekken. Na heel veel heen en weer gebel kreeg hij alleen te horen dat ze het vervelend vonden en dat er niet gegarandeerd kon worden dat de nieuwe creditcard op tijd zou aankomen.
Wat heb je nou aan sorry?!?!? Doe iets voor je klanten, maak er een spoedopdracht van en zet er een koerier op, maar nee hoor, de card werd op DINSDAG verzonden en kwam vanmiddag met de post aan.
Wat een service!!!