Ik heb nog nooit wat bij die firma gekocht of aangemeld met mijn cattery mail voor hun nieuwsbrief. En toch krijg ik die rommel!
Ik weet dat er veel meer mensen daar last van hebben en een klacht op hun fb pagina word weer verwijdert. Of [persoongegevens verwijderd] stuurd je mail dat je met laster bezig bent.
Nu blijkt hij al veel eerder al bij radar geweest te zijn. Om een andere rede maar toch deze agressie staat mij niet aan. Ik wil dat mijn mail uitschrijven maar dat is onmogelijk al zo vaak gedaan.
Nooit zou ik dat voer nog kopen of daar iemand aanrade iets te kopen.
Zijn er meer die problemen met het uitschrijven hebben? Of andere problemen met die firma? Of firma's hij handeld of handelde namelijk onder veel meer namen! Zovaak zijn ze in de laaste 2 jaar gewisseld dat ik het niet meer volg.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spam van webwinkel Jachtinstinct
Spam van webwinkel Jachtinstinct
Laatst gewijzigd door Radar op 27 mar 2017 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd, onderwerp aangepast
Reden: Persoonsgegevens verwijderd, onderwerp aangepast
-
seelahmaew
Re: Spam van webwinkel Jachtinstinct
na aanleiding van klachten. Agressieve verkooptechnieken. Niet leveren van voeding heb ik een Facebook-pagina aangemaakt zodat gedupeerden of mensen met klachten zich kunnen melden.
Ik zou een klacht indienen via spamklacht.nl. En alle mede gedupeerden oproepen dat ook te doen. Dit is een site van de ACM. Als er veel klachten komen kunnen zij de eigenaar een waarschuwing geven en eventueel een boete.
Daarnaast kun je de provider melden dat de website / domein spam verstuurd. Ze kunnen deze dan blokkeren.
Daarnaast kun je de provider melden dat de website / domein spam verstuurd. Ze kunnen deze dan blokkeren.
-
Jachtinstinct
- Contacteer:
Mijne dames en heren,
Wij hebben begrepen dat er klachten zijn over door ons aan fokkers gezonden digitale nieuwsbrieven. Er is eind vorige week overigens al een uitgebreid communiqué aan fokkers gestuurd, waarin dit onderwerp aan de orde kwam. Ook hebben wij toen een plaatje toegevoegd om te laten zien hoe je je uit kunt schrijven, voor het geval dit je werkelijk niet lukt. In dit bericht reageren wij nogmaals kort op deze materie.
Met de bedoelde e-mails houden wij jullie zo goed mogelijk op de hoogte van wat er speelt rondom Jachtinstinct. Ook attenderen wij jullie op aanbiedingen en (extra) kortingen. De fokkers/catteries die de e-mails binnenkrijgen hebben zich ingeschreven via onze (eerdere) website(s). Ook hebben veel catteries hun e-mailadres aan ons gegeven op kattenshows. Er wordt, anders dan gezegd wordt, héél weinig geklaagd over het ontvangen van en/of de content van onze e-mails/nieuwsbrieven. Ook is er sprake van een relatief laag uitschrijf-percentage. Soms wordt er gezegd dat het uitschrijven van de nieuwsbrief niet mogelijk is. Dit is absoluut onjuist. Wij werken met één van ‘s werelds beste en meest gebruikte programma’s voor het verzenden van onze e-mails (MailChimp). Onderaan de e-mails staat een uitschrijf-link. Als je daarop klikt en vervolgens bevestigt dat je je écht uit wilt schrijven, dan is het e-mailadres direct automatisch verwijderd uit ons e-mailbestand. Mocht het om welke reden dan ook tóch niet lukken, dan kan je ons altijd vragen om je e-mailadres handmatig te verwijderen. Dit doen wij op je eerste verzoek. Wil je je juist inschrijven voor de nieuwsbrieven, dan kan dat natuurlijk ook.
Met huisdiervriendelijke groet,
Jachtinstinct Dierenvoeding
Wij hebben begrepen dat er klachten zijn over door ons aan fokkers gezonden digitale nieuwsbrieven. Er is eind vorige week overigens al een uitgebreid communiqué aan fokkers gestuurd, waarin dit onderwerp aan de orde kwam. Ook hebben wij toen een plaatje toegevoegd om te laten zien hoe je je uit kunt schrijven, voor het geval dit je werkelijk niet lukt. In dit bericht reageren wij nogmaals kort op deze materie.
Met de bedoelde e-mails houden wij jullie zo goed mogelijk op de hoogte van wat er speelt rondom Jachtinstinct. Ook attenderen wij jullie op aanbiedingen en (extra) kortingen. De fokkers/catteries die de e-mails binnenkrijgen hebben zich ingeschreven via onze (eerdere) website(s). Ook hebben veel catteries hun e-mailadres aan ons gegeven op kattenshows. Er wordt, anders dan gezegd wordt, héél weinig geklaagd over het ontvangen van en/of de content van onze e-mails/nieuwsbrieven. Ook is er sprake van een relatief laag uitschrijf-percentage. Soms wordt er gezegd dat het uitschrijven van de nieuwsbrief niet mogelijk is. Dit is absoluut onjuist. Wij werken met één van ‘s werelds beste en meest gebruikte programma’s voor het verzenden van onze e-mails (MailChimp). Onderaan de e-mails staat een uitschrijf-link. Als je daarop klikt en vervolgens bevestigt dat je je écht uit wilt schrijven, dan is het e-mailadres direct automatisch verwijderd uit ons e-mailbestand. Mocht het om welke reden dan ook tóch niet lukken, dan kan je ons altijd vragen om je e-mailadres handmatig te verwijderen. Dit doen wij op je eerste verzoek. Wil je je juist inschrijven voor de nieuwsbrieven, dan kan dat natuurlijk ook.
Met huisdiervriendelijke groet,
Jachtinstinct Dierenvoeding
Elke keer op die manier al uitgeschreven. Zowel prive mail als gewoon. Dat werkt dus mooi niet!
Spamklacht.nl ook al gedaan. Las ook dat er nog een optie was voor het klachtenkompas een melding te maken. Bij de volgende mail ook gelijk doen!
Olaf79 hoe kom ik achter de provider?
Ben er nu zo klaar mee!
Jachtinsinct jullie geloof ik niet meer. Gelukkig ben ik daar ik blijkt niet alleen!
Spamklacht.nl ook al gedaan. Las ook dat er nog een optie was voor het klachtenkompas een melding te maken. Bij de volgende mail ook gelijk doen!
Olaf79 hoe kom ik achter de provider?
Ben er nu zo klaar mee!
Jachtinsinct jullie geloof ik niet meer. Gelukkig ben ik daar ik blijkt niet alleen!
Dit al geprobeerd ?
Mocht het om welke reden dan ook tóch niet lukken, dan kan je ons altijd vragen om je e-mailadres