LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Rien Hamers schreef:??
Het advies is dus: Nee, niet doen. Val mensen met stickers op de deur niet lastig.

witte angora
Berichten: 30910
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door witte angora »

Rien Hamers schreef:??
Misschien dat degenen die zich het vuur uit de laptop schrijven een beetje feedback zouden waarderen?

Rien Hamers
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mar 2017 17:03

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door Rien Hamers »

Beste mensen,

Dank je voor je antwoorden.

Met vriendelijke groeten,
Rien Hamers

Mucha

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

hvff
Berichten: 127
Lid geworden op: 22 aug 2015 13:09

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door hvff »

Rien Hamers schreef:Beste mensen,

Dank je voor je antwoorden.

Met vriendelijke groeten,
Rien Hamers
Gewoon via de reclame van RTL doen :D

stofzuigertje

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Flyer kost tijd en geld.

Vraag aan winkels in de buurt of het op prikbord mag, of in bieb, lezen ze ook soms en blijft daar langer hangen.
En ik heb ook Nee Nee sticker maar lees de gratis huis aan huis krant in bieb of online.

Als mantelzorger zit ik niet op Uw actie te wachten, en 99% reclame heb ik niets aan.
Maak daarom efficiënter reclame door bestaande klanten die nu al betalen een periode gratis te geven bij nieuwe aanbrengen, werkt veel beter!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door Julie4444 »

stofzuigertje schreef:Flyer kost tijd en geld.

Vraag aan winkels in de buurt of het op prikbord mag, of in bieb, lezen ze ook soms en blijft daar langer hangen.
En ik heb ook Nee Nee sticker maar lees de gratis huis aan huis krant in bieb of online.

Als mantelzorger zit ik niet op Uw actie te wachten, en 99% reclame heb ik niets aan.
Maak daarom efficiënter reclame door bestaande klanten die nu al betalen een periode gratis te geven bij nieuwe aanbrengen, werkt veel beter!
Lees jij de topics wel voor je er jouw off-topic onzin neerkalkt?

witte angora
Berichten: 30910
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door witte angora »

stofzuigertje schreef: Als mantelzorger zit ik niet op Uw actie te wachten, en 99% reclame heb ik niets aan.
Dat snap ik, als je in de Jordaan in Amsterdam op een niet-bestaande verdieping een niet bestaande oplossing plaatst.

Misschien kun je je eens realiseren dat mensen op dit forum aan 99% van jouw berichten niks hebben en er niet op zitten te wachten?

stofzuigertje

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Graag bij juiste topic reageren.

Te lage waterdruk in waterleiding is CV probleem en hoorde hier niet te staan!
Wel is naast pomp tussen kraan en CV de oplossing maar oude lekke extra expansievat werkte ook.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door Julie4444 »

stofzuigertje schreef:Graag bij juiste topic reageren.

Te lage waterdruk in waterleiding is CV probleem en hoorde hier niet te staan!
Wel is naast pomp tussen kraan en CV de oplossing maar oude lekke extra expansievat werkte ook.
Waar heb jij het in hemelsnaam over, stofzuiger?
De moderatie mag jou misschien negeren, maar wat je post is nog steeds ongelooflijk off-topic en onzinnig.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Julie4444 schreef: Technisch gezien mag het aanbellen helaas wel.
Hoe moet ik deze zin interpreteren? Het doel van een bel is toch om die te gebruiken als iemand voor de deur staat? Als je dat niet wilt kan je m altijd weghalen.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door Julie4444 »

GJvdZ schreef:
Julie4444 schreef: Technisch gezien mag het aanbellen helaas wel.
Hoe moet ik deze zin interpreteren? Het doel van een bel is toch om die te gebruiken als iemand voor de deur staat? Als je dat niet wilt kan je m altijd weghalen.
TS gaf aan JA/NEE en NEE/NEE stickers te willen omzeilen door aan te bellen en dan de fliers aan te bieden. Daar slaat die opmerking op.

Fliers mogen namelijk niet worden bezorgd bij huizen met dergelijke stickers op de deur.

De suggestie dat mensen die geen reclame willen en een JA/NEE of NEE/NEE sticker hebben ook nog eens hun bel zouden moeten weghalen is natuurlijk belachelijk. :wink:

Mucha

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

YvonneOussoren
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 feb 2016 10:17
Contacteer:

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door YvonneOussoren »

Ik heb laatst aan 1 van de colporteurs gevraagd of hij wel les had gehad in lezen, want met een sticker dat ik niet geinteresseerd ben in colporteurs en collectanten en dan toch aanbellen, is lezen toch iets te moeilijk lijkt wel!

kuklos
Berichten: 9804
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Flyeren bij NEE/NEE-sticker en NEE/JA-sticker

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik vraag me toch echt af wat er misgegaan is met dat clubje van de topicstarter. Eerst al trekken ze zich niets aan van de sticker op de brievenbus. Daarvan zou je nog kunnen denken "okee, hun idee is anders"; maar goed. Daarna moet je voor de reclame code commissie komen. Dat zou toch duidelijk moeten zijn en zou je zeggen "mensen hebben er geen behoefte aan, prima, lekker zo laten".
Nee, nu de weg van reclame door de brievenbus duwen niet mag willen ze gaan aanbellen. Wat is er mis met accepteren dat mensen er geen behoefte aan hebben? Waar moeten ze persé lid gaan worden?
Wat nu als ook aanbellen niet mag? Mensen gaan lastigvallen op hun werk? Op de tennisbaan? Ze gaan emailen? Bellen? Sms-en?

@Rien, nee is nee. Accpeteer dat gewoon in plaats van toch weer iemand persé lid willen maken.

Gesloten