Pagina 1 van 1

Energiecontract bij Innova via Inhoofdzaak

Geplaatst: 29 mar 2017 16:09
door onderdekoffer
Afgelopen februari ben ik benaderd door een verkoper aan de deur, die zichzelf "adviseur van inhoofdzaak" noemde.
Omdat ik als ondernemer recht had om op zakelijke tarieven mocht gaan zitten voor mijn energie, ben ik na het mooie verhaal aan te horen met hen in zee gegaan. Het ging om een contract bij de Innova voor 5 jaar.
Het zou allemaal voordeliger worden, en geen enkele moeite kosten.
In mijn bedenktijd heb ik na overleg met mijn partner besloten om er toch vanaf te zien, na ongeveer 3/4 dagen heb ik de adviseur opgebeld om dit duidelijk te maken, toen gebeurde er iets volkomen onverwachts; de stemming van die jongeman veranderde cruciaal en ik werd heel erg brutaal behandeld. Ook nadat ik met zijn manager gesproken mocht hebben, ene meneer [naam verwijderd door moderator] werd ik behandeld alsof ik een nummer was en moest doen alsof er niks aan de hand was. Ik vindt dit bedrijf een schande om als tussenpersoon te handelen op de Nederlandse energiemarkt.
Uiteindelijk heb ik via Innova zelf het contract ongedaan kunnen laten maken, maar dat ging zeker niet zonder slag of stoot.
Dus mensen opgepast voor als er iemand aan de deur staat, met een mooi verhaal!

Re: Energiecontract bij Innova via Inhoofdzaak

Geplaatst: 01 mei 2017 11:42
door rvjapio
Met dank voor uw verhaal. Gelukkig weer iemand erbij die dit niet meer zal overkomen :)