Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Geplaatst: 29 mar 2017 17:50
Ik ben even de gelukkige eigenaar geweest van de Princess Digital Aerofryer XXL 182030
een mooie ruime en makkelijk bediende airfryer.
Helaas deugd de machine van geen kant en heeft een zeer korte levensduur.
Facebook groepen gericht op airfryers, reviews op web shop Bol.com , Blokker, Wehkamp en consumenten bevindingen stromen vol met steeds het zelfde verhaal en beeld. Kopers die vol lof zijn van deze machine kwa uiterlijk en bedien gemak, inhoud en prestatie, helaas voor korte duur omdat de machine het binnen dagen en weken en max 2 maanden het om onverklaarbare wijze het gewoon begeeft.
De consumentenbond en menige consument heeft zich tot al tot Princess persoonlijk gewent, maar Princess steekt steeds zijn kop in het zand, legt het probleem steeds bij de consument terwijl heel duidelijk de kwaliteit van de gebruikte onderdelen het probleem is.
https://www.consumentenbond.nl/communit ... apotgegaan
https://www.consumentenbond.nl/friteuse ... -aangepast
https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2 ... er-de-maat
Waar bij ondeugdelijke producten een terug roep actie volgt, blijft het bij Princess heel stil, en blijven winkels en web shops deze Negeren gewoon verkopen terwijl ze met bosjes kapot retour komen.
In mijn en vele anderen hun ogen is dit onbegrijpelijk dat ook van die kant de ogen en oren niet open gaan en de Princess Digital Aerofryer XXL 182030
niet uit de schappen / handel en van site's word gehaald.
Wel is Princess zelf zo stoer geweest om hem van hun eigen site te verwijderen maar verder geen melding te doen of te plaatsen omtrent de problemen met Princess Digital Aerofryer XXL 182030 Ik vind de situatie totaal onacceptabel dat hier verder door Princess niets op word ondernomen na meldingen van de Consumentenbond en consumenten.
Berichten liegen er niet om, en het verdient gewoon dat Princess hier gestopt moet worden en hun moeten laten inzien dat ze hun verantwoordelijkheid moeten nemen en de Princess Digital Aerofryer XXL 182030 terug moeten halen, en de klant en service centraal stellen, en een terug roep actie opstarten en de airfryer zelf uit de handel halen.
De zelfde machine is ook onder de naam Wartmann airfryer WM-930 5XL in de handel in de handel, deze heeft wat minimale verschillen, zoals zilveren accenten op de handgreep, geen bescherming onder het warmte spiraal, hier zijn geen revieuws van te vinden, uit email berichten word verklaard dat wartmann de machine eerder op de markt heeft gebracht, en Princess ook de rechten had maar met mindere kwaliteit onderdelen heeft gewerkt.
Ook is er een 3e variant te verkrijgen buiten Nederland onder de naam
HealthyFry XL Air Fryer
En er is ook nog een 4e variant die kwa model het zelfde is maar niet digitaal en wel Princess gerelateerd is.
BOURGINI Healthfryer 182045
Ik hoop met dit bericht dat Radar dit op pakt en het gedrag van Princess aan de kaak stelt. En via dit bericht de bezitters een podium te bieden om ook hier in deze post hun klacht te doen. En mogelijke kopers te behoeden van het kopen van een ondeugdelijk product waar de pret van korte duur is.
een mooie ruime en makkelijk bediende airfryer.
Helaas deugd de machine van geen kant en heeft een zeer korte levensduur.
Facebook groepen gericht op airfryers, reviews op web shop Bol.com , Blokker, Wehkamp en consumenten bevindingen stromen vol met steeds het zelfde verhaal en beeld. Kopers die vol lof zijn van deze machine kwa uiterlijk en bedien gemak, inhoud en prestatie, helaas voor korte duur omdat de machine het binnen dagen en weken en max 2 maanden het om onverklaarbare wijze het gewoon begeeft.
De consumentenbond en menige consument heeft zich tot al tot Princess persoonlijk gewent, maar Princess steekt steeds zijn kop in het zand, legt het probleem steeds bij de consument terwijl heel duidelijk de kwaliteit van de gebruikte onderdelen het probleem is.
https://www.consumentenbond.nl/communit ... apotgegaan
https://www.consumentenbond.nl/friteuse ... -aangepast
https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2 ... er-de-maat
Waar bij ondeugdelijke producten een terug roep actie volgt, blijft het bij Princess heel stil, en blijven winkels en web shops deze Negeren gewoon verkopen terwijl ze met bosjes kapot retour komen.
In mijn en vele anderen hun ogen is dit onbegrijpelijk dat ook van die kant de ogen en oren niet open gaan en de Princess Digital Aerofryer XXL 182030
niet uit de schappen / handel en van site's word gehaald.
Wel is Princess zelf zo stoer geweest om hem van hun eigen site te verwijderen maar verder geen melding te doen of te plaatsen omtrent de problemen met Princess Digital Aerofryer XXL 182030 Ik vind de situatie totaal onacceptabel dat hier verder door Princess niets op word ondernomen na meldingen van de Consumentenbond en consumenten.
Berichten liegen er niet om, en het verdient gewoon dat Princess hier gestopt moet worden en hun moeten laten inzien dat ze hun verantwoordelijkheid moeten nemen en de Princess Digital Aerofryer XXL 182030 terug moeten halen, en de klant en service centraal stellen, en een terug roep actie opstarten en de airfryer zelf uit de handel halen.
De zelfde machine is ook onder de naam Wartmann airfryer WM-930 5XL in de handel in de handel, deze heeft wat minimale verschillen, zoals zilveren accenten op de handgreep, geen bescherming onder het warmte spiraal, hier zijn geen revieuws van te vinden, uit email berichten word verklaard dat wartmann de machine eerder op de markt heeft gebracht, en Princess ook de rechten had maar met mindere kwaliteit onderdelen heeft gewerkt.
Ook is er een 3e variant te verkrijgen buiten Nederland onder de naam
HealthyFry XL Air Fryer
En er is ook nog een 4e variant die kwa model het zelfde is maar niet digitaal en wel Princess gerelateerd is.
BOURGINI Healthfryer 182045
Ik hoop met dit bericht dat Radar dit op pakt en het gedrag van Princess aan de kaak stelt. En via dit bericht de bezitters een podium te bieden om ook hier in deze post hun klacht te doen. En mogelijke kopers te behoeden van het kopen van een ondeugdelijk product waar de pret van korte duur is.