Pagina 1 van 1

reeQ.nl

Geplaatst: 30 mar 2017 09:29
door Simsax
Eind januari bestelden we bij reeQ.nl in Houten een camping gaskomfoor. Het gestuurde bleek niet het juiste te zijn. Na contact te hebben opgenomen zouden we het goede komfoor toegestuurd krijgen en het ons geleverde kon met de bodedienst worden meegegeven. Er werd echter niets geleverd en na alweer mailcontact bleek er vertraging op de levering. Na nogmaals heen en weer gemail kwamen we overeen de koop te ontbinden. We kregen een label toegestuurd om het komfoor terug te sturen en ons betaalde geld zou worden terugbetaald. We hebben het komfoor op 9 maart teruggestuurd en wachten nog steeds op ons geld. Uiteraard hebben we ons steeds via email gemeld en de belofte gekregen dat het geld was overgemaakt. Maar tot op heden hebben we niets ontvangen.
Wat kunnen we nu nog doen?

Re: reeQ.nl

Geplaatst: 30 mar 2017 09:36
door stofzuigertje
Meestal moeten ze binnen 1 maand terug betalen dus bij 9 maart sturen = 13 maart ontvangen en verwerken = 13 april betalen.....

Bewaar vooral het inleverbewijs met gewicht en datum goed want je moet kunnen bewijzen dat je een pakket met juiste gewicht hebt ingestuurd.
Indien mogelijk in originele verpakking omdat bij andere doos schade kunnen weigeren, want ik kreeg als webshop soms zulke matige dozen binnen.....

Verder dient het ongebruikt en schoon te zijn dus niet na weekje koken.... want zij moeten deze weer verkopen.
Dus even geduld want terug betalen is bij vele 1 maand na hun ontvangst dus niet op 9 april al gaan klagen!

Re: reeQ.nl

Geplaatst: 30 mar 2017 09:43
door Simsax
reeQ schreef op 22-3 dat het bedrag zou zijn overgemaakt, maar ik heb niets op mijn rekening bijgeschreven gekregen. Het verzendbewijs heb ik ook aan reeQ toegestuurd (een kopie uiteraard). Over een maand wachten op terugbetaling werd niets gemeld.

Re: reeQ.nl

Geplaatst: 30 mar 2017 12:19
door Simsax
Inmiddels is het bedrag overgemaakt.

Re: reeQ.nl

Geplaatst: 30 mar 2017 12:20
door Miepje1
Nou, paniek voor niets dus.