Witgoeddeskundige uit Amsterdam
Geplaatst: 31 mar 2017 10:22
Begin van dit jaar heb ik de fout gemaakt om de Witgoeddeskundige te bellen voor mijn defecte vaatwasser.
Ze konden de volgende dag meteen al komen. Na 5 minuten werd de diagnose gesteld dat mijn pomp defect was. Kosten: 140 euro voor de pomp, 50 euro onderzoekskosten. Toevallig hadden ze de pomp bij zich die vervangen moest worden (achteraf sla ik mezelf voor mijn hoofd want een andere pomp was ook het enige dat ze bij zich hadden). De 2 monteurs waren snel weer weg en de volgende dag deed de vaatwasser het al niet meer. Gebeld en er zou een andere monteur langskomen.
Deze meneer gaf aan dat hij niet kon zien wat eraan mankeerde en dat de vaatwasser naar hun werkplaats moest om onderzocht te worden. We zouden nog gebeld worden voor een ophaal afspraak. Dit is niet gebeurd... Zelf maar weer bellen en een afspraak gemaakt. Kwamen 2 monteurs en deze zeiden dat ze een onderdeel nodig hadden om de vaatwasser te maken en dit zouden ze meteen even regelen (omdat ze dit meteen zouden doen hebben ze niet de voorkant van mijn vaatwasser terug geschroefd), Na een paar dagen heb ik maar weer zelf gebeld want ik hoorde niets verder. Toen werd ik geadviseerd om een nieuwe vaatwasser Ad 800 euro bij ze te kopen want de mijne was niet meer te redden?
Anyway, ik was het helemaal zat en heb ergens anders een vaatwasser gekocht. Ik heb de witgoeddeskundigen gebeld en gezegd dat hun pomp mijn vaatwasser niet heeft gemaakt dus dat ik vanwege de "no cure no pay" regeling mijn geld terug wilde. Ik moest een mail sturen met mijn rekeningnummer en ze zouden het meteen overmaken.
We zijn nu bijna 7 weken, meer dan 20 telefoontjes en héél veel beloftes verder en nog steeds heb ik mijn geld niet terug. Hoe vaak ik wel niet te horen heb gekregen dat het echt vandaag overgemaakt zou worden, hoeveel excuses ik wel niet heb gehad... Ik word totaal niet serieus genomen, word gemakkelijk 20 minuten of langer in de wacht gezet. Dit is geen manier om met klanten om te gaan.
Mensen, wees gewaarschuwd. Schakel deze mensen niet in. En ik heb mijn lesje ook weer geleerd...altijd op google kijken voordat je zo'n dienst inschakelt.
Nu nog mijn geld terug te zien krijgen. Ik denk dat het volgende week een telefoontje naar een advocaat wordt.
Ze konden de volgende dag meteen al komen. Na 5 minuten werd de diagnose gesteld dat mijn pomp defect was. Kosten: 140 euro voor de pomp, 50 euro onderzoekskosten. Toevallig hadden ze de pomp bij zich die vervangen moest worden (achteraf sla ik mezelf voor mijn hoofd want een andere pomp was ook het enige dat ze bij zich hadden). De 2 monteurs waren snel weer weg en de volgende dag deed de vaatwasser het al niet meer. Gebeld en er zou een andere monteur langskomen.
Deze meneer gaf aan dat hij niet kon zien wat eraan mankeerde en dat de vaatwasser naar hun werkplaats moest om onderzocht te worden. We zouden nog gebeld worden voor een ophaal afspraak. Dit is niet gebeurd... Zelf maar weer bellen en een afspraak gemaakt. Kwamen 2 monteurs en deze zeiden dat ze een onderdeel nodig hadden om de vaatwasser te maken en dit zouden ze meteen even regelen (omdat ze dit meteen zouden doen hebben ze niet de voorkant van mijn vaatwasser terug geschroefd), Na een paar dagen heb ik maar weer zelf gebeld want ik hoorde niets verder. Toen werd ik geadviseerd om een nieuwe vaatwasser Ad 800 euro bij ze te kopen want de mijne was niet meer te redden?
Anyway, ik was het helemaal zat en heb ergens anders een vaatwasser gekocht. Ik heb de witgoeddeskundigen gebeld en gezegd dat hun pomp mijn vaatwasser niet heeft gemaakt dus dat ik vanwege de "no cure no pay" regeling mijn geld terug wilde. Ik moest een mail sturen met mijn rekeningnummer en ze zouden het meteen overmaken.
We zijn nu bijna 7 weken, meer dan 20 telefoontjes en héél veel beloftes verder en nog steeds heb ik mijn geld niet terug. Hoe vaak ik wel niet te horen heb gekregen dat het echt vandaag overgemaakt zou worden, hoeveel excuses ik wel niet heb gehad... Ik word totaal niet serieus genomen, word gemakkelijk 20 minuten of langer in de wacht gezet. Dit is geen manier om met klanten om te gaan.
Mensen, wees gewaarschuwd. Schakel deze mensen niet in. En ik heb mijn lesje ook weer geleerd...altijd op google kijken voordat je zo'n dienst inschakelt.
Nu nog mijn geld terug te zien krijgen. Ik denk dat het volgende week een telefoontje naar een advocaat wordt.