LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Moneyman
Berichten: 30249
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hawk-Eye schreef:TS, mocht er een deurwaarder aan te pas komen, blijf voet bij stuk houden en betaal niet, leg ze ook uit waarom niet, bovenstaande reden is al voldoende hiervoor en meld ze dat u een rechtszaak met vertrouwen tegemoet ziet, laat ze u maar dagen, leg daarna precies dit bovenstaande uit aan de rechter, dat u zelf liever aangetekend of verzekerd had verzonden maar dat de webwinkel u deze mogelijkheid niet aanbood.
Dat je dit uberhaupt dúrft te adviseren! Betaal je onnodige extra kosten (honderden euro's!) die TS moet etmalen als jouw advies gevolgd zou worden?

Je zit er faliekant naast, en waarom dat zo is zou je duidelijk kunnen worden als je voorgaande posts een goed door zou lezen.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

Jetsertje schreef:"Zorg er altijd voor dat je pakket wordt teruggestuurd met UPS. In je pakket vind je een retourlabel voor UPS. Het terugsturen van pakketten met een andere koerier is geheel op eigen risico. Mocht er iets gebeuren met het pakket dan is G-Star hier niet verantwoordelijk voor."

Kortom: het risico bij retourneren via UPS ligt bij G-Star? Dan moeten zij ook het risico voor de verloren broek dragen.
even je advies ter harte genomen Monyman, uit bovenstaande blijkt duidelijk, niet met zoveel woorden gezegd, dat als je met UPS terugstuurt G-star de verantwoordelijkheid neemt bij retourneren mits je dit via UPS doet, doe je dit niet, dan pas ligt de verantwoordelijkheid bij jezelf...

de zending gebeurt onder verantwoordelijkheid van de opdrachtgever en dat is in deze G-star, simpel en alleen al omdat deze een retourlabel bijsluit en dus derhalve de opdrachtgever is, degene die betaald is immers de opdrachtgever en niemand anders!!!

nu UPS de opdrachtgever is is deze verantwoordelijk geworden voor de zending en ligt het dus bij G-star om de verzending te verzekeren en NIET bij de koper, en dit is het punt waar alles om draait...

G-star stelt, wij hebben slechts 1 broek ontvangen, koper stelt, ik heb er 2 opgestuurd, er is dus onderweg 1 broek ergens verdwenen, feitelijk gezien is het het woord van de een tegen de ander, G-star eist dus G-star bewijst en niet koper...

het zou compleet anders zijn als G-star NIET een retourlabel had bijgesloten, in dat geval zouden jullie gelijk hebben gehad maar in dit geval, nu G-star de retourzending op zich genomen heeft en de wijze van terugzending heeft bepaald dus niet koper en daar zit hem dus het grote verschil tussen de verantwoordelijkheid van de eventuele schade tijdens terugzenden...

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

nog even als aanvulling al ga ik er vanuit dat jullie dit al wel meegenomen hebben in deze discussie, je geeft immers niet zo maar een advies...

Ts was verplicht dus om via een kiala/UPS punt te retourneren aldus G-star, anders, zo stellen zij, zijn zij niet verantwoordelijk te houden, bovendien stuurt G-star een retourlabel mee om te retourneren via deze organisatie...

er is echter een maar in deze en ik hoop echt dat jullie dit ook meegenomen hebben, op een kiala/UPS punt wegen ze de pakketjes niet en aldus heb je nooit en te nimmer ook maar enig bewijs van het gewicht welk je opgestuurd hebt, je kunt dus ook nooit bewijzen naar G-star toe wat je in het pakketje hebt gedaan...

dit is op zich al onredelijk bezwarend voor TS, immers, de bewijslast word TS ontnomen door G-star die haar verplicht via Kiala/UPS te verzenden...

alleen al om deze reden zal een rechter de vordering nooit en te nimmer toewijzen, G-star kan immers wel van alles roepen en je staat helemaal naakt zonder ook maar een kans op bewijs te kunnen leveren...

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Student90 »

Het is maar de vraag of die a contrario redenering standhoudt, vooral nu G-star ook andere opties voor retourneren aanbiedt (zoals het laten ophalen door een koerier).

alfatrion
Berichten: 21930
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door alfatrion »

Hawk-Eye schreef:G-star stelt, wij hebben slechts 1 broek ontvangen, koper stelt, ik heb er 2 opgestuurd, er is dus onderweg 1 broek ergens verdwenen, feitelijk gezien is het het woord van de een tegen de ander, G-star eist dus G-star bewijst en niet koper...
Fout. Het resultaat van het bovenstaande zou zijn dat iedereen onder een factuur van G-star kan uitkomen door te roepen dat hij of zij de bestelde goederen retour heeft gezonden.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

Student90 schreef:Het is maar de vraag of die a contrario redenering standhoudt, vooral nu G-star ook andere opties voor retourneren aanbiedt (zoals het laten ophalen door een koerier).

ook hier kun je je twijfels bij hebben, ook hier kun je zelf niet aantonen dat je een bepaald gewicht opgestuurd hebt...

door de voorwaarden van G-star zelf kun je in een positie komen, kom je feitelijk in een positie, dat je zelf geen enkel bewijs hebt van welk gewicht je hebt geretourneerd en juist daar zit de crux in deze...

G-star trekt het hele traject naar zich toe waardoor zij zelf de verzender zijn, heen en terug, en aldus zijn zijzelf de opdrachtgever en dus hebben zij de verantwoordelijkheid van de zending tijdens transport, dit kunnen zij en mogen zij ook niet afschuiven op de koper...

op dat moment zal G-star dus aan moeten tonen dat zij slechts 1 artikel geretourneerd hebben gekregen, vast staat dat het retourpakketje is aangekomen bij hen, waar het om gaat is wat zat er in en dat kan enkel en alleen aangetoond worden door middel van de al eerder aangehaalde camerabeelden bij opening van het pakket...

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

TS, Sabineh als je nog meeleest kijk even onder deze link en dan met name punt K, hier heb ik steeds op gewezen, je bent niet gehouden de broek alsnog te betalen, wat men hier ook zegt, laat G-star weten dat het beding welk zij opgenomen hebben (schriftelijk in een aangetekende brief EN per mail) onredelijk bezwarend is omdat zij met dit beding jouw geen kans hebben gegeven het pakket te laten wegen bij een afgifte punt om zo bewijs te hebben van wat je retourneert, in ieder geval het gewicht kan laten vaststellen, vraag ze daarin tegelijk om te bewijzen, bijvoorbeeld met camerabeelden tijdens uitpakken pakket, dat er slechts 1 broek in het pakket zat bij uitpakken...

mochten ze hier niet aan voldoen dat je de broek waarvan zij zeggen dat je die moet vergoeden niet zult vergoeden om bovenstaande reden en dat je een eventuele rechtszaak met vertrouwen tegemoet ziet.

mocht er een incasso komen eenmalig melden dat je de vordering niet zult voldoen en alle correspondentie bewaren tussen jouw en G-star, print alle mail ook uit gelijk als je het binnen krijgt, als incasso niet lukt hebben ze de keus tussen jouw te dagen voor de rechter of de vordering te laten vallen...

voor de rechter zul je winnen juist omdat er een onredelijk bezwarend beding in de algemene voorwaarden staat, als die erin staat word de overeenkomst gezien als nietig...

http://www.wetrecht.nl/algemene-voorwaa ... rte-lijst/ zie punt K

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Student90 »

Hawk-Eye schreef:TS, Sabineh als je nog meeleest kijk even onder deze link en dan met name punt K, hier heb ik steeds op gewezen, je bent niet gehouden de broek alsnog te betalen, wat men hier ook zegt, laat G-star weten dat het beding welk zij opgenomen hebben (schriftelijk in een aangetekende brief EN per mail) onredelijk bezwarend is omdat zij met dit beding jouw geen kans hebben gegeven het pakket te laten wegen bij een afgifte punt om zo bewijs te hebben van wat je retourneert, in ieder geval het gewicht kan laten vaststellen, vraag ze daarin tegelijk om te bewijzen, bijvoorbeeld met camerabeelden tijdens uitpakken pakket, dat er slechts 1 broek in het pakket zat bij uitpakken...

mochten ze hier niet aan voldoen dat je de broek waarvan zij zeggen dat je die moet vergoeden niet zult vergoeden om bovenstaande reden en dat je een eventuele rechtszaak met vertrouwen tegemoet ziet.

mocht er een incasso komen eenmalig melden dat je de vordering niet zult voldoen en alle correspondentie bewaren tussen jouw en G-star, print alle mail ook uit gelijk als je het binnen krijgt, als incasso niet lukt hebben ze de keus tussen jouw te dagen voor de rechter of de vordering te laten vallen...

voor de rechter zul je winnen juist omdat er een onredelijk bezwarend beding in de algemene voorwaarden staat, als die erin staat word de overeenkomst gezien als nietig...

http://www.wetrecht.nl/algemene-voorwaa ... rte-lijst/ zie punt K
G-star heeft geen beding in de voorwaarden zoals omschreven in punt k... tenzij ik erover heen heb gelezen. In dat geval zou ik wel een citaat willen zien.

Daarnaast is dan het beding vernietigbaar, niet de overeenkomst.

En er is altijd een risico bij retourneren. Dit risico komt wettelijk gezien voor degene die verzendt/retourneert, TS dus.

alfatrion
Berichten: 21930
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door alfatrion »

Hawk-Eye schreef:ook hier kun je je twijfels bij hebben, ook hier kun je zelf niet aantonen dat je een bepaald gewicht opgestuurd hebt...
Het is vaste rechtspraak dat de onmogelijkheid om iets te bewijzen geen grond op levert om de bewijslast dan maar om te draaien. G-star is al helemaal niet in de positie om te bewijzen wat haar klant wel of niet heeft teruggestuurd. Overigens, de klant kan zichzelf wel in een positie brengen dat hij of zij bewijs kan aandragen.
Hawk-Eye schreef:voor de rechter zul je winnen juist omdat er een onredelijk bezwarend beding in de algemene voorwaarden staat, als die erin staat word de overeenkomst gezien als nietig...
onjuist

Moneyman
Berichten: 30249
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hawk-Eye, nogmaals: stop alsjeblieft met je onjuiste en potentieel gevaarlijke adviezen als je duidelijk niet weet hoe het werkt. Wees nou een niet zo ontzettend eigenwijs... je ongelijk is meermaals aangetoond. :shock:

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

Student90 schreef:
Hawk-Eye schreef:TS, Sabineh als je nog meeleest kijk even onder deze link en dan met name punt K, hier heb ik steeds op gewezen, je bent niet gehouden de broek alsnog te betalen, wat men hier ook zegt, laat G-star weten dat het beding welk zij opgenomen hebben (schriftelijk in een aangetekende brief EN per mail) onredelijk bezwarend is omdat zij met dit beding jouw geen kans hebben gegeven het pakket te laten wegen bij een afgifte punt om zo bewijs te hebben van wat je retourneert, in ieder geval het gewicht kan laten vaststellen, vraag ze daarin tegelijk om te bewijzen, bijvoorbeeld met camerabeelden tijdens uitpakken pakket, dat er slechts 1 broek in het pakket zat bij uitpakken...

mochten ze hier niet aan voldoen dat je de broek waarvan zij zeggen dat je die moet vergoeden niet zult vergoeden om bovenstaande reden en dat je een eventuele rechtszaak met vertrouwen tegemoet ziet.

mocht er een incasso komen eenmalig melden dat je de vordering niet zult voldoen en alle correspondentie bewaren tussen jouw en G-star, print alle mail ook uit gelijk als je het binnen krijgt, als incasso niet lukt hebben ze de keus tussen jouw te dagen voor de rechter of de vordering te laten vallen...

voor de rechter zul je winnen juist omdat er een onredelijk bezwarend beding in de algemene voorwaarden staat, als die erin staat word de overeenkomst gezien als nietig...

http://www.wetrecht.nl/algemene-voorwaa ... rte-lijst/ zie punt K
G-star heeft geen beding in de voorwaarden zoals omschreven in punt k... tenzij ik erover heen heb gelezen. In dat geval zou ik wel een citaat willen zien.

Daarnaast is dan het beding vernietigbaar, niet de overeenkomst.

En er is altijd een risico bij retourneren. Dit risico komt wettelijk gezien voor degene die verzendt/retourneert, TS dus.
jij hebt duidelijk iets niet goed gelezen student, als er een retourlabel bijzit is niet ts de verzender maar degeen die het retourlabel betaald!!!

als er via een bepaalde verzender verstuurd moet worden end eze weegt niets kan je niet aantonen dat er een bepaalt gewicht in het pakket zit en dus is een een bezwarend beding...

angel1978
Berichten: 11019
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door angel1978 »

Hawk-Eye schreef:
Student90 schreef:
Hawk-Eye schreef:TS, Sabineh als je nog meeleest kijk even onder deze link en dan met name punt K, hier heb ik steeds op gewezen, je bent niet gehouden de broek alsnog te betalen, wat men hier ook zegt, laat G-star weten dat het beding welk zij opgenomen hebben (schriftelijk in een aangetekende brief EN per mail) onredelijk bezwarend is omdat zij met dit beding jouw geen kans hebben gegeven het pakket te laten wegen bij een afgifte punt om zo bewijs te hebben van wat je retourneert, in ieder geval het gewicht kan laten vaststellen, vraag ze daarin tegelijk om te bewijzen, bijvoorbeeld met camerabeelden tijdens uitpakken pakket, dat er slechts 1 broek in het pakket zat bij uitpakken...

mochten ze hier niet aan voldoen dat je de broek waarvan zij zeggen dat je die moet vergoeden niet zult vergoeden om bovenstaande reden en dat je een eventuele rechtszaak met vertrouwen tegemoet ziet.

mocht er een incasso komen eenmalig melden dat je de vordering niet zult voldoen en alle correspondentie bewaren tussen jouw en G-star, print alle mail ook uit gelijk als je het binnen krijgt, als incasso niet lukt hebben ze de keus tussen jouw te dagen voor de rechter of de vordering te laten vallen...

voor de rechter zul je winnen juist omdat er een onredelijk bezwarend beding in de algemene voorwaarden staat, als die erin staat word de overeenkomst gezien als nietig...

http://www.wetrecht.nl/algemene-voorwaa ... rte-lijst/ zie punt K
G-star heeft geen beding in de voorwaarden zoals omschreven in punt k... tenzij ik erover heen heb gelezen. In dat geval zou ik wel een citaat willen zien.

Daarnaast is dan het beding vernietigbaar, niet de overeenkomst.

En er is altijd een risico bij retourneren. Dit risico komt wettelijk gezien voor degene die verzendt/retourneert, TS dus.
jij hebt duidelijk iets niet goed gelezen student, als er een retourlabel bijzit is niet ts de verzender maar degeen die het retourlabel betaald!!!

als er via een bepaalde verzender verstuurd moet worden end eze weegt niets kan je niet aantonen dat er een bepaalt gewicht in het pakket zit en dus is een een bezwarend beding...
:cry: :cry: :cry:

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

Moneyman schreef:Hawk-Eye, nogmaals: stop alsjeblieft met je onjuiste en potentieel gevaarlijke adviezen als je duidelijk niet weet hoe het werkt. Wees nou een niet zo ontzettend eigenwijs... je ongelijk is meermaals aangetoond. :shock:
ik draai dit om, jullie hebben in dit specifieke geval ongelijk en ik gelijk...

zie hiervoor ook de link die ik al aandroeg...

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

alfatrion schreef:
Hawk-Eye schreef:ook hier kun je je twijfels bij hebben, ook hier kun je zelf niet aantonen dat je een bepaald gewicht opgestuurd hebt...
Het is vaste rechtspraak dat de onmogelijkheid om iets te bewijzen geen grond op levert om de bewijslast dan maar om te draaien. G-star is al helemaal niet in de positie om te bewijzen wat haar klant wel of niet heeft teruggestuurd. Overigens, de klant kan zichzelf wel in een positie brengen dat hij of zij bewijs kan aandragen.
Hawk-Eye schreef:voor de rechter zul je winnen juist omdat er een onredelijk bezwarend beding in de algemene voorwaarden staat, als die erin staat word de overeenkomst gezien als nietig...
onjuist
de klant kan dit enkel door het gewicht van het pakketje aantonen, daar dit de klant onmogelijk gemaakt word door de manier van retour zenden geregeld door G-star word dit onmogelijk gemaakt...

G-star kan wel degelijk bewijs leveren als zij maar het openen van de pakketjes filmt en opneemt...

alfatrion
Berichten: 21930
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door alfatrion »

Waarom zou de klant niet kunnen opnemen wat hij of zij in de doos stopt? En waarom zou de klant hier geen getuigen bij kunnen halen?
Hawk-Eye schreef:ik draai dit om, (...)
Je draait wel meer om.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

alfatrion schreef:Waarom zou de klant niet kunnen opnemen wat hij of zij in de doos stopt? En waarom zou de klant hier geen getuigen bij kunnen halen?
Hawk-Eye schreef:ik draai dit om, (...)
Je draait wel meer om.

oke ik film wat ik in de doos doe, weeg dit, ook op film en haal dit er na het filmen weer uit en verzend het...

heb ik dan sluitend bewijs???

Nee dus, dat heb je enkel als jet het pakketje laat wegen door de post en dit gewicht op het label laat printen...

en juist dit kan niet door de wijze van retour aangeboden door en geeist door G-star door middel van hun voorwaarden en dan met name het punt welk ik al eerder aanhaalde...

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Student90 »

Hawk-Eye schreef:
alfatrion schreef:Waarom zou de klant niet kunnen opnemen wat hij of zij in de doos stopt? En waarom zou de klant hier geen getuigen bij kunnen halen?
Hawk-Eye schreef:ik draai dit om, (...)
Je draait wel meer om.

oke ik film wat ik in de doos doe, weeg dit, ook op film en haal dit er na het filmen weer uit en verzend het...

heb ik dan sluitend bewijs???

Nee dus, dat heb je enkel als jet het pakketje laat wegen door de post en dit gewicht op het label laat printen...

en juist dit kan niet door de wijze van retour aangeboden door en geeist door G-star door middel van hun voorwaarden en dan met name het punt welk ik al eerder aanhaalde...
Alsof wegen zo waterdicht is. Het risico is wettelijk voor de verzender. Zo moeilijk is dat toch niet? En nogmaals, in dit geval is via UPS verzenden niet eens de enige optie.

alfatrion
Berichten: 21930
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door alfatrion »

Hawk-Eye schreef:oke ik film wat ik in de doos doe, weeg dit, ook op film en haal dit er na het filmen weer uit en verzend het...

heb ik dan sluitend bewijs???
Heeft de verkoper dat wel? Je hebt in ieder geval een sterker verhaal.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

alfatrion schreef:
Hawk-Eye schreef:oke ik film wat ik in de doos doe, weeg dit, ook op film en haal dit er na het filmen weer uit en verzend het...

heb ik dan sluitend bewijs???
Heeft de verkoper dat wel? Je hebt in ieder geval een sterker verhaal.
daar heb je gelijk in, zou dat ook niet voor de verkoper gelden dan bij retourzendingen???

retourneren kan enkel via UPS/Kiala volgens hun site...

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Ik moet betalen voor geretourneerde broek bij G-Star

Ongelezen bericht door Student90 »

Hawk-Eye schreef:
alfatrion schreef:
Hawk-Eye schreef:oke ik film wat ik in de doos doe, weeg dit, ook op film en haal dit er na het filmen weer uit en verzend het...

heb ik dan sluitend bewijs???
Heeft de verkoper dat wel? Je hebt in ieder geval een sterker verhaal.
daar heb je gelijk in, zou dat ook niet voor de verkoper gelden dan bij retourzendingen???

retourneren kan enkel via UPS/Kiala volgens hun site...
van hun site:
Wat zijn de retour mogelijkheden?
Wij bieden verschillende opties om producten te retourneren.

Het in je pakket bijgevoegde label bevat het adres waar het pakket naar toe gestuurd dient te worden. Je kunt je bestelling retourneren bij een UPS Access Point. Een overzicht van de Kiala / UPS Access Point vind je hier.

Indien je niet meer in het bezit bent van het retour label, neem dan contact op met onze klantenservice voor een nieuw label.

Je kunt je online gekochte artikelen ook retourneren in een van de geselecteerde G-Star stores*:

G-Star RAW Women Store Alkmaar
G-Star RAW Store Almere
G-Star RAW Women Store Amersfoort
G-Star RAW Women Store Amstelveen
G-Star RAW Store Amsterdam PC Hooftstr
G-Star RAW Store Amsterdam Rokin
G-Star RAW Women Store Amsterdam
G-Star RAW Store Arnhem
G-Star RAW Store Den Bosch
G-Star RAW Store Den Haag
G-Star RAW Store Eindhoven
G-Star RAW Store Groningen
G-Star RAW Store Haarlem
G-Star RAW Store Leeuwarden
G-Star RAW Store Leiden
G-Star RAW Store Maastricht
G-Star RAW Store Nijmegen
G-Star RAW Store Rotterdam Alexandrium
G-Star RAW Store Rotterdam Lijnbaan
G-Star RAW Store Rotterdam Meent
G-Star RAW Store Utrecht
G-Star RAW Women Store Tilburg
Let op: Het is niet mogelijk om een artikel dat in een G-Star winkel wordt geretourneerd te ruilen voor een ander artikel of om direct geld terug te krijgen. Wanneer het artikel is geretourneerd wordt het retourbedrag binnen 24 uur teruggestort op de originele betaalmethode.

De laatste mogelijkheid is om contact op te nemen met de UPS klantenservice om de retour te laten ophalen.

Het UPS telefoonnummer: 0900-2255 877

Wanneer je een ophaalafspraak hebt gemaakt, kun je de doos met het retouretiket erop geplakt aan de UPS-chauffeur overhandigen.

*Een order kan alleen worden geretourneerd in het land waar deze order is geplaatst.

https://www.g-star.com/nl_nl/customer-service/returns

Gesloten