Groene stroom, dubieus dat men er voor kan kiezen
Geplaatst: 11 mei 2004 13:12
Weet u, Groene Stroom, ergens vind ik het vreemd dat wij als afnemer er voor moeten kiezen.
Ik vind het een taak van de energieproducenten en energie-leveranciers om het product stroom zo schoonmogelijk op te wekken.
Als ik dat vergelijk met andere bedrijven. Zij moeten alles doen om hun pordcut zo schoon mogelijk te produceren. Als hun schoorsteen te veel viezigheid uitstoot worden ze op hun vingers getikt, maar kennelijk gelden er andere regels voor de energie-procenten.
Enne, tuurlijk willen we allemaal het millieu zoveel mogelijk ontzien. Dus eneergie bedrijven, vraag niet naar de bekende weg. En nogmaals. Het is jullie taak, jullie plicht, om het product dat stroom heet zo schoon mogelijk te maken....
Suzan
Ik vind het een taak van de energieproducenten en energie-leveranciers om het product stroom zo schoonmogelijk op te wekken.
Als ik dat vergelijk met andere bedrijven. Zij moeten alles doen om hun pordcut zo schoon mogelijk te produceren. Als hun schoorsteen te veel viezigheid uitstoot worden ze op hun vingers getikt, maar kennelijk gelden er andere regels voor de energie-procenten.
Enne, tuurlijk willen we allemaal het millieu zoveel mogelijk ontzien. Dus eneergie bedrijven, vraag niet naar de bekende weg. En nogmaals. Het is jullie taak, jullie plicht, om het product dat stroom heet zo schoon mogelijk te maken....
Suzan