Ecomputers
Geplaatst: 11 mei 2004 15:42
Ik heb een zeer slechte ervaring met ecomputers. Na een goed telefonisch contact hen ik een laptop besteld via ricardo.nl bij ecomputers.
Ik heb op 19 januari betaald voor een latop welke halverwege februari werd geleverd. In de doos zat de verkeerde configuratie en talloze emails die ik daarop stuurde werden niet beantwoord. Telefonisch zijn ze uberhaupt niet te bereiken.
Op 26 februari kreeg ik eindelijk een reactie en heb ik afgesproken om de laptop terug te sturen. Op woensdag 3 maart verstuude ik de laptop. Een week later mailde ik om te vragen naar de gang van zaken. Ik kreeg de mededeling dat de ontvangen doos leeg was.
Ecomputers nam voor de rest geen enkele actie en ik heb daarom contact gezocht met UPS. Ecomputers was wel zo bijdehand om de claim op te eisen. Wat nu vandaag de dag bljikt is dat Ecomputers de zending niet had verzekerd en er maar iets van E 150,00 wordt uitbetaald aan Ecomputers.
Vanaf het moment dat er iets mis was met de zending had ecomputers mij een vervangend exemplaar moeten sturen. Ik zit nu 11 mei nog steeds zonder laptop. Ik wordt verplicht om het pakket via UPS te verzenden en wordt er ook nog eens de dupe van! UPS vertouwd de gang van zaken met Ecomputers ook niet meer en is het aan het uitzoeken. Een rede hiervoor is dat ook een klant uit Belgie eenzelfde ervaring heeft.
HELP!
Ik heb op 19 januari betaald voor een latop welke halverwege februari werd geleverd. In de doos zat de verkeerde configuratie en talloze emails die ik daarop stuurde werden niet beantwoord. Telefonisch zijn ze uberhaupt niet te bereiken.
Op 26 februari kreeg ik eindelijk een reactie en heb ik afgesproken om de laptop terug te sturen. Op woensdag 3 maart verstuude ik de laptop. Een week later mailde ik om te vragen naar de gang van zaken. Ik kreeg de mededeling dat de ontvangen doos leeg was.
Ecomputers nam voor de rest geen enkele actie en ik heb daarom contact gezocht met UPS. Ecomputers was wel zo bijdehand om de claim op te eisen. Wat nu vandaag de dag bljikt is dat Ecomputers de zending niet had verzekerd en er maar iets van E 150,00 wordt uitbetaald aan Ecomputers.
Vanaf het moment dat er iets mis was met de zending had ecomputers mij een vervangend exemplaar moeten sturen. Ik zit nu 11 mei nog steeds zonder laptop. Ik wordt verplicht om het pakket via UPS te verzenden en wordt er ook nog eens de dupe van! UPS vertouwd de gang van zaken met Ecomputers ook niet meer en is het aan het uitzoeken. Een rede hiervoor is dat ook een klant uit Belgie eenzelfde ervaring heeft.
HELP!