Reis geannuleerd door Butterflu: wat nu?
Geplaatst: 07 apr 2017 14:19
We hadden een reis met korting aangeboden gekregen en wilde hier gebruik van maken.
de kosten waren voor een 8 daagse reis naar turkije 289 euro, waarvan 189 gelijk betaald en 100 euro moesten we betalen nadat de rekening binnen kwam.
tussen deze tijd hebben we een paar keer met butterfly Amsterdam gesproken of de reis omgeboekt kon worden naar Cyprus, omdat we eigenlijk niet naar turkye wilde . dit was niet mogelijk en toen besloten we alsnog voor turkye te kiezen. Dit was geen probleem en ze gaven aan een nieuwe eindafrekening te sturen en de oude te laten vervallen. na 2 weken had ik nog geen rekening binnen en heb wederom gebeld. toen werd me verteld alsnof de oude rekening te betalen, ook al was deze inmiddels over het betalingstermijn.
dit dus gedaan en wachten op de tickets.
een week laten werden we gebeld om 9.30 uur s""morgens dat de tickets verstuurd zouden worden. een uur later werden we weer gebeld met de mededeling dat het vliegtuig overboekt was en de reis dus niet door ging.
al de beloftes en mededelingen ten nadele van butterfly gebeurde telefonisch.. nu wordt de annulering via een mail bevestigd , de reden was omdat we dus te laat hadden betaald , na weer telefonisch contact zeiden ze dat ze het binnen een week zouden regelen, maar helaas weer een mail dat het onze fout was. weer gebeld en afschuiven naar duitsland, want Amsterdam gaat niet over de betalingen, terwijl dit een tussen bureau is. waarschijnlijk omdat ze hopen dat je geen duits spreekt.
het is nu dus proberen ons geld terug te geven van butterfly.
de kosten waren voor een 8 daagse reis naar turkije 289 euro, waarvan 189 gelijk betaald en 100 euro moesten we betalen nadat de rekening binnen kwam.
tussen deze tijd hebben we een paar keer met butterfly Amsterdam gesproken of de reis omgeboekt kon worden naar Cyprus, omdat we eigenlijk niet naar turkye wilde . dit was niet mogelijk en toen besloten we alsnog voor turkye te kiezen. Dit was geen probleem en ze gaven aan een nieuwe eindafrekening te sturen en de oude te laten vervallen. na 2 weken had ik nog geen rekening binnen en heb wederom gebeld. toen werd me verteld alsnof de oude rekening te betalen, ook al was deze inmiddels over het betalingstermijn.
dit dus gedaan en wachten op de tickets.
een week laten werden we gebeld om 9.30 uur s""morgens dat de tickets verstuurd zouden worden. een uur later werden we weer gebeld met de mededeling dat het vliegtuig overboekt was en de reis dus niet door ging.
al de beloftes en mededelingen ten nadele van butterfly gebeurde telefonisch.. nu wordt de annulering via een mail bevestigd , de reden was omdat we dus te laat hadden betaald , na weer telefonisch contact zeiden ze dat ze het binnen een week zouden regelen, maar helaas weer een mail dat het onze fout was. weer gebeld en afschuiven naar duitsland, want Amsterdam gaat niet over de betalingen, terwijl dit een tussen bureau is. waarschijnlijk omdat ze hopen dat je geen duits spreekt.
het is nu dus proberen ons geld terug te geven van butterfly.