Gedoe met Telfort glasvezel
Geplaatst: 10 apr 2017 20:35
was 2 jaar best tevreden over telfort glasvezel, maar vanaf januari is het een drama, storing na storing, en geen oplossing, werd gezegd, ligt
aan de wijkcentrale, dan lag het weer aan mijn eigen kast, iederre x was er wel wat, €65, terug gekregen in februari, nog geen oplossing, monteur geweest, die zei,ligt echt aan de wijkcentrale, die belde later op , storing is opgelost, 1 dag later weer storing tv bellen, iedere x paar minuten geen aansluiting, dan zeggen ze , ligt toch aan je eigen kast, zou een nieuwe krijgen, maar dat duurde 2 weken, dus weinig zin in, kreeg weer storing toen zeiden ze als het aan de wijkcentrale ligt, hft nieuwer kast geen zin, regelmatig ook in de wacht gezet, en niet terug komen, heb van febr en mrt al abonnement gestorneerd, stap per 28 april over naar t-mobile. wat een rotzooi
aan de wijkcentrale, dan lag het weer aan mijn eigen kast, iederre x was er wel wat, €65, terug gekregen in februari, nog geen oplossing, monteur geweest, die zei,ligt echt aan de wijkcentrale, die belde later op , storing is opgelost, 1 dag later weer storing tv bellen, iedere x paar minuten geen aansluiting, dan zeggen ze , ligt toch aan je eigen kast, zou een nieuwe krijgen, maar dat duurde 2 weken, dus weinig zin in, kreeg weer storing toen zeiden ze als het aan de wijkcentrale ligt, hft nieuwer kast geen zin, regelmatig ook in de wacht gezet, en niet terug komen, heb van febr en mrt al abonnement gestorneerd, stap per 28 april over naar t-mobile. wat een rotzooi