Pagina 1 van 1
internet wanadoo
Geplaatst: 12 mei 2004 10:20
door wout
ik ben 12 maart telefonisch benaderdt voor een abonnement wanadoo adsl lite.eerste half jaar 19,95 en dan werd het 34,95. er zouden geen aansluitkosten zijn en de modem was gratis. op internet was nog wel aansluitkosten op dat moment,vertelde ik tegen hem.hij zij me toen dat hij het nu kon aanbieden ,gratis modem,en geen aansluitkosten.Ik had daar mee ingestemd,en 13 april had ik mijn pakket binnen,en ben gaan internetten.11 mei kreeg ik de eerste rekening. En wat staat er op,aansluitkosten. dus ik wanadoo gebeld. U hebt 12 maart besteld,en vanaf 15 maart waren er geen aansluitkosten meer,dus u moet gewoon betalen. toen kreeg ik toch wel het gevoel dat ik er in geluisd ben. Die medewerker van wanadoo moet geweten hebben dat 3 dagen later er geen aansluitkosten meer waren. En heeft hij dan mij nog gauw over proberen te halen met valse toezeggingen? Anno 2004 kan ik dit niet geloven. heb 2 maal bericht gestuurd, en ze kunnen niets voor me doen. Nou vertelde ze bij klantenservice,dat ze daar al meer klachten over hadden gehad. zijn er meer die dit meegemaak hebben. reageer. wil.
Re: internet wanadoo
Geplaatst: 12 mei 2004 12:26
door Gast
Welkom in de wondere wereld van wanadoo.
Hou je bankrekening in de gaten, ze schrijven nogal eens meer af dan toegestaan.
Re: internet wanadoo
Geplaatst: 14 mei 2004 19:55
door elisebeuze
Ik ben net als bovenstaande persoon rond 18 maart telefonisch benaderd door wanadoo voor een abonnement van 22,95 euro, de 1e 3 maanden 14,95 en verder geen aansluitkosten en een gratis modem. Ik had al een wanadoo free abonnement. Dit heb ik ook aangegeven aan die man aan de telefoon. Het een en ander is in werking gesteld, 13 april heb ik de boel geinstalleerd en geactiveerd. Krijg ik 13 mei een bankafschrift waarin 101,39 wordt afgeschreven door wanadoo, ik online mijn factuur tevoorschijn getoverd. blijkt dus dat mijn modem wel in rekening is gebracht een bedrag van 78 euro, ik dus bellen met de helpdesk (0,10ct)per minuut en na heel lang wachten werd ik dan toch te woord gestaan, die man kon er niet uitkomen en ik zou teruggebeld worden, maar helaas, dag erna toch zelf maar weer gebeld, mijn verhaal gedaan en tig keer aangegeven dat ik telefonisch benaderd ben maar volgens hen had ik zef een aanvraag gedaan via de site ik kon ze dat niet aan het verstand peuteren. Want wat was is het geval "ik" had een ethernetmodem besteld en die moet je betalen en de usb modem is gratis. ik dus blijven vertellen dat geen aanvraag heb gedaan maar dat ik gebeld ben en dat het een actie was dat alles gratis was. het stond dus echt in de computer ik had het zelf gedaan. Na heel veel gebel, ik heb volgens mij bijna wel een modem verbeld want ik werd van het kastje naar de muur gestuurd ben ik terechtgekomen bij de klantenservice van van wandoofree. Ik had namelijk het vermoeden omdat ik natuurlijk al een gratis abonnement (en een klantnummer bij hen had) dat ze dat hebben omgezet in een adsl directabonnement. Dat klopte dus en dat is op 18 maart gebeurd (dat heeft de persoon gedaan die mij gebeld heeft), maar er staat dus niet bij dat dat n.a.v. een die telefonische klantenwerving is geweest en er stond al helemaal geen naam bij van de persoon die dat heeft omgezet. Dat is natuurlijk lekker slim want zo lijkt het dat ik het zelf heb omgezet en heb ik geen poot om op te staan. Ik ga het dus nu hogerop spelen en stuur een brief naar de klachtenafdeling en heb het bedrag wat is afgeschreven gestorneerd. Zijn er mensen die hier ervaring meehebben. Zo ja wat hebben jullie eraan gedaan?
Re: internet wanadoo
Geplaatst: 17 mei 2004 20:01
door kleinetrom
zoals te lezen is geweest op de site, werd de usb modem gratis aangeboden en moest er voor de andere modems gewoon betaald worden
Re: internet wanadoo
Geplaatst: 18 mei 2004 08:31
door Gast
Hun reclame zegt dan ook; "We can be heroes...just for one day."
Re: internet wanadoo
Geplaatst: 08 jun 2004 16:00
door -=Ch!pY-J=-
Laat u niet verleiden door het bellen naar deze betaalde nummers! Op deze manier halen ze volgens mij weer een deel van hun onkosten van het abonnement eruit! Reageer liever via de formulieren op
http://www.wanadoo.nl/contact/. Ik ben al vanaf 29 november bezig geweest om een ADSL account om te zetten naar een free (inbel account) ivm de overstap naar een echte provider. Ik heb voor een dikke 40-50 euro opgebeld naar helpdesks/administraties/financiële afdelingen. Wat met 1 telefoontje had kunnen gebeuren is uitgelopen in een absolute nachtmerrie. Vele uren heb ik er in gestoken, maar heb geleerd dat bellen naar Wanadoo verre van nuttig effect heeft! Stuur een fax, brief of maak dus gebruik van
http://www.wanadoo.nl/contact/, maar bel absoluut niet! Het is heel verleidelijk maar vaak zat hebben de medewerkers achter deze telefoon nummers zich te houden aan belscripts. Ze sturen je van het kastje naar de muur, beloven je terug te bellen (van de 10 keer is dat 1 á 2 keer waargemaakt), zeggen handelingen uit te voeren. Maar gezien het feit dat dit na een x aantal dagen/weken nog niet is uitgevoerd zijn het niets meer dan loze beloftes.
Succes overigens aan diegenen die nog steeds problemen hebben bij Wanadoo!