Al 2jaar geen reactie en schandalige behandelin door Florius
Geplaatst: 12 apr 2017 17:41
Al maanden lang (2 jaar!) probeer ik contact te krijgen met Florius over
mijn hypotheek, telkens wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Kan
enkel via een callcenter met hen in contact komen. Zelfs mijn financieel
adviseur , die rechtstreeks met hen belt,wordt schofferend door hen
behandeld. Ze komen beloftes niet na, doen toezeggingen die waardeloos
blijken enz.
Blijkbaar betaal ik zoveel voor mijn hypotheek dat men denkt "Wij doen
niets, dan zit ie lekker vast". Nou ik heb nieuws, ik ga mijn huis gewoon
verkopen om van hen af te komen!
De ergste van allemaal is de''adviseur'' van Florius zelf. Met deze man
kwam ik, na heel veel gedoe, in contact. Hij belde mij uiteindelijk en zou
direct contact opnemen met mijn adviseur. heb hem zelfs het telefoonnummer
van mijn adviseur nog gegeven. Nu 3 weken later blijkt dat de
adviseur van Florius HELEMAAL NIET gebeld heeft. Hij heeft gewoon weer niets
gedaan!
Wat moet ik doen om mijn casus met hen te bespreken, het lukt maar niet!
En. mocht iemand overwegen een hyptheek af te sluiten bij Florius... NIET
DOEN, ze behandelen hun clienten als oud vuil, je komt er niet vanaf maar
ook niet mee in contact. Wel kunnen ze heel goed de premie afschrijven.
Ik ben ten einde raad. Radar kunnen jullie niet eens aandacht besteden aan
[Ongefundeerde beweringen verwijderd door de moderator] Onderdeel van ABN AMRO nota bene!!
Ik ben ongelooflijk kwaad maar ook ten einde raad. Ik kom maar niet verder
bij deze club. WAT MOET IK DOEN?
mijn hypotheek, telkens wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Kan
enkel via een callcenter met hen in contact komen. Zelfs mijn financieel
adviseur , die rechtstreeks met hen belt,wordt schofferend door hen
behandeld. Ze komen beloftes niet na, doen toezeggingen die waardeloos
blijken enz.
Blijkbaar betaal ik zoveel voor mijn hypotheek dat men denkt "Wij doen
niets, dan zit ie lekker vast". Nou ik heb nieuws, ik ga mijn huis gewoon
verkopen om van hen af te komen!
De ergste van allemaal is de''adviseur'' van Florius zelf. Met deze man
kwam ik, na heel veel gedoe, in contact. Hij belde mij uiteindelijk en zou
direct contact opnemen met mijn adviseur. heb hem zelfs het telefoonnummer
van mijn adviseur nog gegeven. Nu 3 weken later blijkt dat de
adviseur van Florius HELEMAAL NIET gebeld heeft. Hij heeft gewoon weer niets
gedaan!
Wat moet ik doen om mijn casus met hen te bespreken, het lukt maar niet!
En. mocht iemand overwegen een hyptheek af te sluiten bij Florius... NIET
DOEN, ze behandelen hun clienten als oud vuil, je komt er niet vanaf maar
ook niet mee in contact. Wel kunnen ze heel goed de premie afschrijven.
Ik ben ten einde raad. Radar kunnen jullie niet eens aandacht besteden aan
[Ongefundeerde beweringen verwijderd door de moderator] Onderdeel van ABN AMRO nota bene!!
Ik ben ongelooflijk kwaad maar ook ten einde raad. Ik kom maar niet verder
bij deze club. WAT MOET IK DOEN?