servicedesk Medion
Geplaatst: 12 mei 2004 16:25
Maart 2003 een laptop merk Medion gekocht. Werkte aanvankelijk prima. Ma zo'n half jaar problemen met het branden vam audiocd's: kraken, nummers die niet gelezen op afspeelapparatuur, overslaan etc. Na diverse telefoontjes waarin suggesties werden gegeven door de helpdesk bleek het probleem te blijven bestaan.
Na plaatsing van een nieuwe cdbrander (duurde 4 weken!) trad er geen verbetering. Na nog een keer opsturen bleek de helpdesk geen problemen te constateren terwijl door mij gebrande audiocd's nog steeds niet orde waren.
Na samenspraak met helpdesk brief met klachten opgesteld met daarin het voorstel van mij de laptop te vervangen vor een nieuwe laptop/pc en gestuurd naar klachtenafhandeling Medion. Dit is nu meer dan 3 weken geleden en nog steeds is er niets bekend.
Ik ben er nu zo'n klein half jaar mee bezig en ik vind dit echt veel te lang duren.
Pieter
Na plaatsing van een nieuwe cdbrander (duurde 4 weken!) trad er geen verbetering. Na nog een keer opsturen bleek de helpdesk geen problemen te constateren terwijl door mij gebrande audiocd's nog steeds niet orde waren.
Na samenspraak met helpdesk brief met klachten opgesteld met daarin het voorstel van mij de laptop te vervangen vor een nieuwe laptop/pc en gestuurd naar klachtenafhandeling Medion. Dit is nu meer dan 3 weken geleden en nog steeds is er niets bekend.
Ik ben er nu zo'n klein half jaar mee bezig en ik vind dit echt veel te lang duren.
Pieter