Reis geannuleerd door Travelbird
Geplaatst: 17 apr 2017 10:57
Zijn er mensen die óók ervaringen hebben met reizen annuleren door Travelbird reisorganisatie ?
Wij hebben in december een reis geboekt, naar Oostenrijk en aanbetaald.
Direct een annulerings/reisverzekering afgesloten. (Dat moet binnen een paar dagen.)
In februari de gehele reis betaald en voucher gekregen.
We dachten, alles is oké en daarna een autobahn-vignet aangeschaft voor die periode. (Begin Juli.)
Nu, op 16 april kregen we een annulering binnen van Travelbird wegens overboeking.
Nu kunnen we "gratis" een andere datum kiezen en dat kan alleen nog op 11 juni of ergens in september.
Maar.............we kunnen óók "zonder verdere kosten" naar een hotel in Zuid-Duitsland.
Daar willen we helemaal niet heen.
We kunnen óók de reissom terug krijgen, zónder gemaakte kosten van verzekeringen en vignet.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die hiermee te maken hebben gehad.
Is dit de normale gang van zaken bij dit bedrijf ?
Gewoon laten boeken en betalen en vervolgens ze voor het blok zetten ?
Wij hebben in december een reis geboekt, naar Oostenrijk en aanbetaald.
Direct een annulerings/reisverzekering afgesloten. (Dat moet binnen een paar dagen.)
In februari de gehele reis betaald en voucher gekregen.
We dachten, alles is oké en daarna een autobahn-vignet aangeschaft voor die periode. (Begin Juli.)
Nu, op 16 april kregen we een annulering binnen van Travelbird wegens overboeking.
Nu kunnen we "gratis" een andere datum kiezen en dat kan alleen nog op 11 juni of ergens in september.
Maar.............we kunnen óók "zonder verdere kosten" naar een hotel in Zuid-Duitsland.
Daar willen we helemaal niet heen.
We kunnen óók de reissom terug krijgen, zónder gemaakte kosten van verzekeringen en vignet.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die hiermee te maken hebben gehad.
Is dit de normale gang van zaken bij dit bedrijf ?
Gewoon laten boeken en betalen en vervolgens ze voor het blok zetten ?