Pagina 1 van 1

2 accounts Staatsloterij + verkeerde Iban gewonnen bedragen

Geplaatst: 20 apr 2017 15:06
door vraagsteller12
Ik heb problemen met de Nederlandse Loterij, gewonnen bedragen worden op een verkeerde Iban gestort. Ook schijnt ik 2 accounts te hebben. Ik heb 8 keer gebeld en meerdere keren gemaild. Als je een mail ontvangt duurt dat langer dan 10 werkdagen. Probleem is na meerdere werken nog niet opgelost. Zijn er meer met deze problemen. Ik heb begrepen dat er een fusie is geweest met Lotto en StaatsLoterij. Wellicht heeft het hier mee te maken, men heeft de zaakjes niet op orden!

Re: 2 accounts Staatsloterij + verkeerde Iban gewonnen bedragen

Geplaatst: 20 apr 2017 15:14
door berndv
vraagsteller12 schreef:Ik heb problemen met de Nederlandse Loterij, gewonnen bedragen worden op een verkeerde Iban gestort. Ook schijnt ik 2 accounts te hebben. Ik heb 8 keer gebeld en meerdere keren gemaild. Als je een mail ontvangt duurt dat langer dan 10 werkdagen. Probleem is na meerdere werken nog niet opgelost. Zijn er meer met deze problemen. Ik heb begrepen dat er een fusie is geweest met Lotto en StaatsLoterij. Wellicht heeft het hier mee te maken, men heeft de zaakjes niet op orden!
hoe komen ze aan dit foutieve rekeningnummer? En is het in het verleden wel goed gegaan?

Re: 2 accounts Staatsloterij + verkeerde Iban gewonnen bedragen

Geplaatst: 20 apr 2017 15:16
door vraagsteller12
Ja voor de fusie ging het goed, het is niet mijn rekeningnummer en ook niet van een ander hier in huis. Ook bij hen onbekend. Maar probleem zou maand geleden opgelost worden en nu nog niet opgelost.

Re: 2 accounts Staatsloterij + verkeerde Iban gewonnen bedragen

Geplaatst: 20 apr 2017 16:34
door stofzuigertje
Het nummer van automatisch afgeschreven word ook gebruikt om te storten.

Als die verschillend zijn schade claim indienen of is er van foute rekening afgeschreven?
En als je rood stond en niet afgeschreven is sla je ook een maandje over!