Pagina 1 van 1

KPN maakt er een potje van

Geplaatst: 20 apr 2017 19:05
door jankloet
Op 28 maart I phone 6 besteld op KPN site. Aankoopprijs met I deal betaald. Bevestiging van bezoriging ontvangen. Op bevestigd moment geen levering ontvangen. Gebeld met klantenservice KPN. Reactie "vervelend morgen wordt uw bestelling alsnog bezorgd" Wederom geen levering. Reactie klantenservice "het door u bestelde toestel is niet leverbaar, we storten het betaalde bedrag terug" Inmiddels 3 telefoongesprekken van totaal 130 minuten, 1 chatgesprek van 25 minuten en drie mails ("stuur even uw betalingsbewijs en we maken het zsm in orde") verder. Nog steeds geen terugbetaling, KPN schaart zich zo wat mij betreft in de rij malifide Internet aanbieders.

Re: KPN maakt er een potje van

Geplaatst: 20 apr 2017 19:22
door BreejKC
Alle reden om de koop nu te ontbinden. Zou ik zeker nu (schriftelijk en met deze reden omkleed) doen nu deze leverancier het zo laat afweten. In juridische taal heet dit: Zij leveren een wanprestatie.

Een slecht begin waardoor KPN klanten kwijtraakt, maar dat kan ze kennelijk niet zo veel schelen en dat is natuurlijk niet uw probleem. Probeer elders eenzelfde telefoon gewoon zelf te kopen en bij KPN of een andere telecomaanbieder een SIM-Only abonnement al dan niet aangevuld met een datapakket aan te schaffen. Als u even de moeite neemt om te zoeken dan denk ik dat u op de wat langere duur nog stukken voordeliger uit bent ook.

Re: KPN maakt er een potje van

Geplaatst: 21 apr 2017 07:14
door crazyme
Kpn wil zelf al ontbinden, maar het lukt ze kennelijk niet om het geld terug te betalen.

Dan kun je zelf wel gaan ontbinden maar dat voegt niets toe.

Re: KPN maakt er een potje van

Geplaatst: 21 apr 2017 08:41
door Student90
28 maart is de bestelling gedaan, dat is minder dan 1 maand geleden. TS geeft niet aan wanneer de overeenkomst ontbonden is, maar ik vermoed dat KPN nog niet onredelijk laat is met terugbetalen.

P.s. ik neem aan dat u het betalingsbewijs verstuurd heeft.