Nummerbehoud? Tele2 behandelt mij als lucht
Geplaatst: 21 apr 2017 16:15
1 April ga ik een zakelijk mobiel contract met nummerbehoud aan met Tele2 - Inclusief 1 iPhone SE Nadat ik verschillende vriendelijke geautomatiseerde mails krijg, log ik in in mijn tele2 dashboard en zie dat ik geen nummer behoud heb aangevraagd terwijl ik zeker wist dat ik dit toch had aangevinkt en ik zie dat mijn adres niet klopt.
Dus ff bellen dacht ik, special nummer voor de zakelijke kant, 1 uur later niemand neemt op en wordt na het uur door tele2 (niet door mij) opgehangen.
3 to 4 keer opnieuw gebeld andere opties gekozen wordt binnen 5 minuten opgenomen maar wordt steeds terug verwijzen naar de optie waar op niet wordt opgenomen. Dit geeft ik telkens aan, niet hun probleem blijkbaar.
Dan maar een mail
2de dag
Goh vreemd nog steeds geen antwoord, weer een mail en weer 3 to 4 keer bijna elke keer 1 uur gebeld (heb onbeperkt bellen op mobiel en vaste tel) Geen antwoord
3de
Lichtelijk in paniek, ik krijg mails dat ze de telefoon op het verkeerd adres gaan leveren Ik begin nu echt te twijfelen als Tele2 wel een bedrijf is waar ik mijn mobiele telefonie wil onderbrengen Ik maak een incident aan dat ik het contract wil opzeggen en gebruik wil maken van mijn bedenk recht.
echter heb je als zakelijk klant geen bedenkrecht, toch proberen denk ik dan.
Ik geef ook via de mail en via mijn tele2 aan dat het adres niet klopt, geen gehoor verder
4de tot de 20ste dag
elke dag minstens 1 keer 1 uur naar de zakelijke helpdesk gebeld en dan maar meerdere opties gekozen. als ze dan opnemen wordt ik door verwezen naar de optie waarop ze niet opnemen. lichtelijk geïrriteerd en als ik eis om geholpen te worden. hangen ze gewoon op. is mij nu a 4keer gebeurt.
Ik heb een klacht ingediend bij tele2 zelf, krijg netjes een telefoontje en de melding dat ze er niks me kunnen omdat ik een zakelijk contract heb.
Wordt weer verwezen naar de zakelijke helpdesk waar ze niet opnemen.
wederom lichtelijk geïrriteerd en als ik eis om geholpen te worden. hangt hij op.
Ik krijg toevallig de 20ste dag een reactie op een mail van 3 april waarin ik vraag om het contract te ontbinden vanwege dat ik mij bedacht had omdat zij mijn nummer niet overnamen. Dat vonden zij dus geen goed plan en toevallig is mijn nummer overgenomen en definitief in hun bezit. Nu staat het opeens in het Tele2 dashboard dat mijn nummer wel wordt overgenomen.
echter klopt het adres nog steeds niet.
20ste dag
Tele2 forum bericht geplaatst en er wordt gelijk door een tele2 medewerker aangegeven dat het forum niet voor de zakelijk klanten is en dat ze mij niet kunnen helpen en de Tele2 moderator verteld doodleuk om naar de zakelijke webpagina van Tele2 te gaan. Ik wordt totaal niet serieus genomen. Dan krijg ik antwoorden van zogenaamd 2 niet Tele2 leden die mij probleem/frustratie subtiel te bagatelliseren door regels te citeren en linkjes te posten en mij proberen te overtuigen om maar niks te posten in het forum.
Mijn doel hier van is dat ik de bezoekers van dat forum wil laten zien hoe
tele2 met hun klanten om gaat, misschien niet echt het slimste idee maar wat moet ik anders? niks doen en mij als lucht laten behandelen?
Rechtsbijstand geef mij weinig tot geen kans om van hun af te komen. Nu zit ik dus 2 jaar vast aan een bedrijf die mij behandelt als lucht. De telefoon is inmiddels aangeboden aan het verkeerd adres, uiteraard terug gestuurd naar tele2. En als ik het goed heb begrepen wordt die weer aangeboden op het verkeerd adres denk ik. in middels meerdere niet zo vriendelijke mails gestuurd naar Tele2 Sales
Nogmaals mijn punt is: Wie wilt nu bij zo'n bedrijf zaken doen? en wat kan ik nog doen?
Dus ff bellen dacht ik, special nummer voor de zakelijke kant, 1 uur later niemand neemt op en wordt na het uur door tele2 (niet door mij) opgehangen.
3 to 4 keer opnieuw gebeld andere opties gekozen wordt binnen 5 minuten opgenomen maar wordt steeds terug verwijzen naar de optie waar op niet wordt opgenomen. Dit geeft ik telkens aan, niet hun probleem blijkbaar.
Dan maar een mail
2de dag
Goh vreemd nog steeds geen antwoord, weer een mail en weer 3 to 4 keer bijna elke keer 1 uur gebeld (heb onbeperkt bellen op mobiel en vaste tel) Geen antwoord
3de
Lichtelijk in paniek, ik krijg mails dat ze de telefoon op het verkeerd adres gaan leveren Ik begin nu echt te twijfelen als Tele2 wel een bedrijf is waar ik mijn mobiele telefonie wil onderbrengen Ik maak een incident aan dat ik het contract wil opzeggen en gebruik wil maken van mijn bedenk recht.
echter heb je als zakelijk klant geen bedenkrecht, toch proberen denk ik dan.
Ik geef ook via de mail en via mijn tele2 aan dat het adres niet klopt, geen gehoor verder
4de tot de 20ste dag
elke dag minstens 1 keer 1 uur naar de zakelijke helpdesk gebeld en dan maar meerdere opties gekozen. als ze dan opnemen wordt ik door verwezen naar de optie waarop ze niet opnemen. lichtelijk geïrriteerd en als ik eis om geholpen te worden. hangen ze gewoon op. is mij nu a 4keer gebeurt.
Ik heb een klacht ingediend bij tele2 zelf, krijg netjes een telefoontje en de melding dat ze er niks me kunnen omdat ik een zakelijk contract heb.
Wordt weer verwezen naar de zakelijke helpdesk waar ze niet opnemen.
wederom lichtelijk geïrriteerd en als ik eis om geholpen te worden. hangt hij op.
Ik krijg toevallig de 20ste dag een reactie op een mail van 3 april waarin ik vraag om het contract te ontbinden vanwege dat ik mij bedacht had omdat zij mijn nummer niet overnamen. Dat vonden zij dus geen goed plan en toevallig is mijn nummer overgenomen en definitief in hun bezit. Nu staat het opeens in het Tele2 dashboard dat mijn nummer wel wordt overgenomen.
echter klopt het adres nog steeds niet.
20ste dag
Tele2 forum bericht geplaatst en er wordt gelijk door een tele2 medewerker aangegeven dat het forum niet voor de zakelijk klanten is en dat ze mij niet kunnen helpen en de Tele2 moderator verteld doodleuk om naar de zakelijke webpagina van Tele2 te gaan. Ik wordt totaal niet serieus genomen. Dan krijg ik antwoorden van zogenaamd 2 niet Tele2 leden die mij probleem/frustratie subtiel te bagatelliseren door regels te citeren en linkjes te posten en mij proberen te overtuigen om maar niks te posten in het forum.
Mijn doel hier van is dat ik de bezoekers van dat forum wil laten zien hoe
tele2 met hun klanten om gaat, misschien niet echt het slimste idee maar wat moet ik anders? niks doen en mij als lucht laten behandelen?
Rechtsbijstand geef mij weinig tot geen kans om van hun af te komen. Nu zit ik dus 2 jaar vast aan een bedrijf die mij behandelt als lucht. De telefoon is inmiddels aangeboden aan het verkeerd adres, uiteraard terug gestuurd naar tele2. En als ik het goed heb begrepen wordt die weer aangeboden op het verkeerd adres denk ik. in middels meerdere niet zo vriendelijke mails gestuurd naar Tele2 Sales
Nogmaals mijn punt is: Wie wilt nu bij zo'n bedrijf zaken doen? en wat kan ik nog doen?