Afslankringen / billink
Geplaatst: 24 apr 2017 17:41
Goedendag,
Zondag 16 april 's morgen iets bestel via internet op afslankringen
NIET BETAALD! Want ik kreeg een niet-pluis gevoel.
5 minuten na de bevestigingsmail direct het product geannuleerd.
Zondag 16 april 20.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is en een dreigende toon in de mail dat je een betalingsverplichting hebt anders gaat het naar een incassoburo.
Ook via de site van afslankringen een verzoek om te annuleren gedaan.
Radar gemaild.
Maandag 17 april 8.47:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.
Reply gestuurd naar afslankringendat er inmiddels 2x is geannuleerd.
Dinsdag 18 april 8.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.
Vrijdag 21 april 21.37:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.
Vrijdag 21 april:
22.15 Klacht ingeleverd bij klacht.nl
22.28 klacht ingeleverd bij klachtenkompas
23.35 mailtje van afslankringen dat mijn bestelling betaald is.
Reply gestuurd dat in mijn account ineens een andere bestelling staat.
De eerste bestelling van 16 april staat geannuleerd (stond op iDEAL) , er is op 21 april ineens een nieuwe bestelling ingezet met een ander ordernummer en met achteraf betalen...............
Aangeven dat ik niets wens te ontvangen.
Bestelling staat al op 'wacht op verzending'
contact gelegd via de site, je krijgt een automatische mail binnen dat ze 860 email per uur 24/7 ontvangen en ze willen dat je belt. [telefoonnummer verwijderd]
Dit ga ik dus niet doen want het is een nummer wat betaald moet worden en je krijgt niemand aan de lijn, zoek maar eens op internet.
22.35 bevestiging van afslankringen van de aankoop met korting.
22.37 reply gestuurd dat ik de producten niet wil.
23.39 via de site reactie gestuurd
24 april:
Consuwijzer gebeld, ik heb binnen de 14 dagen alles geannuleerd dus GEEN betalingsverplichting.
15.40 factuur afslankringen via BILLINK ACHTERAF BETALEN dat ik de factuur voor 08-05-2017 betaald moet hebben.
Ik verwacht een dezer dagen een pakketje wat ik niet aan ga nemen.......
Er zijn op internet tal van verhalen over deze oplichtings praktijken. Wie kan ons helpen door groter aan te pakken??????
Zondag 16 april 's morgen iets bestel via internet op afslankringen
NIET BETAALD! Want ik kreeg een niet-pluis gevoel.
5 minuten na de bevestigingsmail direct het product geannuleerd.
Zondag 16 april 20.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is en een dreigende toon in de mail dat je een betalingsverplichting hebt anders gaat het naar een incassoburo.
Ook via de site van afslankringen een verzoek om te annuleren gedaan.
Radar gemaild.
Maandag 17 april 8.47:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.
Reply gestuurd naar afslankringendat er inmiddels 2x is geannuleerd.
Dinsdag 18 april 8.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.
Vrijdag 21 april 21.37:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.
Vrijdag 21 april:
22.15 Klacht ingeleverd bij klacht.nl
22.28 klacht ingeleverd bij klachtenkompas
23.35 mailtje van afslankringen dat mijn bestelling betaald is.
Reply gestuurd dat in mijn account ineens een andere bestelling staat.
De eerste bestelling van 16 april staat geannuleerd (stond op iDEAL) , er is op 21 april ineens een nieuwe bestelling ingezet met een ander ordernummer en met achteraf betalen...............
Aangeven dat ik niets wens te ontvangen.
Bestelling staat al op 'wacht op verzending'
contact gelegd via de site, je krijgt een automatische mail binnen dat ze 860 email per uur 24/7 ontvangen en ze willen dat je belt. [telefoonnummer verwijderd]
Dit ga ik dus niet doen want het is een nummer wat betaald moet worden en je krijgt niemand aan de lijn, zoek maar eens op internet.
22.35 bevestiging van afslankringen van de aankoop met korting.
22.37 reply gestuurd dat ik de producten niet wil.
23.39 via de site reactie gestuurd
24 april:
Consuwijzer gebeld, ik heb binnen de 14 dagen alles geannuleerd dus GEEN betalingsverplichting.
15.40 factuur afslankringen via BILLINK ACHTERAF BETALEN dat ik de factuur voor 08-05-2017 betaald moet hebben.
Ik verwacht een dezer dagen een pakketje wat ik niet aan ga nemen.......
Er zijn op internet tal van verhalen over deze oplichtings praktijken. Wie kan ons helpen door groter aan te pakken??????