Pagina 1 van 1

Afslankringen / billink

Geplaatst: 24 apr 2017 17:41
door XXX1975
Goedendag,

Zondag 16 april 's morgen iets bestel via internet op afslankringen
NIET BETAALD! Want ik kreeg een niet-pluis gevoel.
5 minuten na de bevestigingsmail direct het product geannuleerd.

Zondag 16 april 20.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is en een dreigende toon in de mail dat je een betalingsverplichting hebt anders gaat het naar een incassoburo.

Ook via de site van afslankringen een verzoek om te annuleren gedaan.
Radar gemaild.

Maandag 17 april 8.47:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Reply gestuurd naar afslankringendat er inmiddels 2x is geannuleerd.

Dinsdag 18 april 8.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Vrijdag 21 april 21.37:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Vrijdag 21 april:
22.15 Klacht ingeleverd bij klacht.nl
22.28 klacht ingeleverd bij klachtenkompas
23.35 mailtje van afslankringen dat mijn bestelling betaald is.
Reply gestuurd dat in mijn account ineens een andere bestelling staat.
De eerste bestelling van 16 april staat geannuleerd (stond op iDEAL) , er is op 21 april ineens een nieuwe bestelling ingezet met een ander ordernummer en met achteraf betalen...............
Aangeven dat ik niets wens te ontvangen.

Bestelling staat al op 'wacht op verzending'

contact gelegd via de site, je krijgt een automatische mail binnen dat ze 860 email per uur 24/7 ontvangen en ze willen dat je belt. [telefoonnummer verwijderd]

Dit ga ik dus niet doen want het is een nummer wat betaald moet worden en je krijgt niemand aan de lijn, zoek maar eens op internet.

22.35 bevestiging van afslankringen van de aankoop met korting.
22.37 reply gestuurd dat ik de producten niet wil.
23.39 via de site reactie gestuurd

24 april:
Consuwijzer gebeld, ik heb binnen de 14 dagen alles geannuleerd dus GEEN betalingsverplichting.

15.40 factuur afslankringen via BILLINK ACHTERAF BETALEN dat ik de factuur voor 08-05-2017 betaald moet hebben.

Ik verwacht een dezer dagen een pakketje wat ik niet aan ga nemen.......

Er zijn op internet tal van verhalen over deze oplichtings praktijken. Wie kan ons helpen door groter aan te pakken??????

Re: Afslankringen / billink

Geplaatst: 24 apr 2017 20:13
door Miepje1
Het enige wat helpt is dat mensen eens na gaan denken en hier niet meer intrappen.

Re: Afslankringen / billink

Geplaatst: 24 apr 2017 21:40
door NeoDutchio
Miepje1 schreef:Het enige wat helpt is dat mensen eens na gaan denken en hier niet meer intrappen.
Stel je voor dat dat zou gaan gebeuren, dan kunnen de fora hier ook wel ophouden en hebben wij ook niets meer te doen.

Re: Afslankringen / billink

Geplaatst: 24 apr 2017 21:43
door newmikey
XXX1975 schreef: 5 minuten na de bevestigingsmail direct het product geannuleerd.
Wie kan ons helpen door groter aan te pakken??????
U zèlf door voortaan wat minder impulsief te zijn?

Re: Afslankringen / billink

Geplaatst: 25 apr 2017 16:31
door berndv
XXX1975 schreef:Goedendag,

Zondag 16 april 's morgen iets bestel via internet op afslankringen
NIET BETAALD! Want ik kreeg een niet-pluis gevoel.
5 minuten na de bevestigingsmail direct het product geannuleerd.

Zondag 16 april 20.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is en een dreigende toon in de mail dat je een betalingsverplichting hebt anders gaat het naar een incassoburo.

Ook via de site van afslankringen een verzoek om te annuleren gedaan.
Radar gemaild.

Maandag 17 april 8.47:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Reply gestuurd naar afslankringendat er inmiddels 2x is geannuleerd.

Dinsdag 18 april 8.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Vrijdag 21 april 21.37:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Vrijdag 21 april:
22.15 Klacht ingeleverd bij klacht.nl
22.28 klacht ingeleverd bij klachtenkompas
23.35 mailtje van afslankringen dat mijn bestelling betaald is.
Reply gestuurd dat in mijn account ineens een andere bestelling staat.
De eerste bestelling van 16 april staat geannuleerd (stond op iDEAL) , er is op 21 april ineens een nieuwe bestelling ingezet met een ander ordernummer en met achteraf betalen...............
Aangeven dat ik niets wens te ontvangen.

Bestelling staat al op 'wacht op verzending'

contact gelegd via de site, je krijgt een automatische mail binnen dat ze 860 email per uur 24/7 ontvangen en ze willen dat je belt. [telefoonnummer verwijderd]

Dit ga ik dus niet doen want het is een nummer wat betaald moet worden en je krijgt niemand aan de lijn, zoek maar eens op internet.

22.35 bevestiging van afslankringen van de aankoop met korting.
22.37 reply gestuurd dat ik de producten niet wil.
23.39 via de site reactie gestuurd

24 april:
Consuwijzer gebeld, ik heb binnen de 14 dagen alles geannuleerd dus GEEN betalingsverplichting.

15.40 factuur afslankringen via BILLINK ACHTERAF BETALEN dat ik de factuur voor 08-05-2017 betaald moet hebben.

Ik verwacht een dezer dagen een pakketje wat ik niet aan ga nemen.......

Er zijn op internet tal van verhalen over deze oplichtings praktijken. Wie kan ons helpen door groter aan te pakken??????
goede les voor de volgende keer, maar daar heeft u nu niets aan. Zorg dat u alle communicatie bewaart voor eventueel bewijs.

Probeer ook hun Facebook pagina eens voor uw mening hierover, misschien zijn ze op social media eerder geneigd om te luisteren, als potentiële klanten mee kunnen kijken. Houdt het daarin bij de feiten.

De website ziet er wel wat dubieus uit, contact gaat inderdaad via een 0900 nummer, maar ik kan zo niet vinden wat de kosten voor dit nummer zijn. Retourbeleid accepteert alleen aangetekende verzending en de kosten zijn voor de klant, niet-aangetekende verzendingen worden überhaupt niet in behandeling genomen.