LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orange is niks

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
orange is niks

orange is niks

Ongelezen bericht door orange is niks »

ik haaaaaaaaaaat orange

alkmaar

Re: orange is niks

Ongelezen bericht door alkmaar »

Zoals ik al eerder op het forem heb gezegt is nu nog maaar eens bewezen.
de service van orange is 10000 keer niks. ik wilde mijn abbonement opzeggen en dat lukte totdat ik erachter kwam dat ik nog steeds mijn maandelijkse kosten aan het betalen was, jier orange over gebeld en er is mij al een aantal keer beloofd dat ik zou worden terug gebeld door THIJMEN VEERMAN maar ik hoorde maar niets van hem. weer gebeld en nu kreeg ik een andere man aan de telefoon en die zou het allemaal voor mij gaan uitzoeken en jawel weer hoorde ik niets.

ik haaaaaaaaaaaaaaaaat ORANGE heel erg stelletje oplichters

Ansje

Ongelezen bericht door Ansje »

Nu, ik heb hier geen enkel probleem mee gehad. Heb in December j.l. telefonisch mijn Free abonnement opgezegd en is goed verlopen. Totaal geen last mee gehad. Het kan dus blijkbaar wel! Maar, blijf op je hoede!
Succes ermee. :) Ansje

alkmaar

hoi ansje

gelukkig voor jou dat het wel is goed gegaan.

ze geven hun fouten toe maar komen vervolgens niet met een oplossing.

Ansje

Ongelezen bericht door Ansje »

Ik heb in het begin ook de nodige problemen gehad hoor met Orange. Daarom ben ik ook blij dat ik er van af ben. Heb nog wel prepaid van ze, omdat ik nog veel beltegoed had, wat ik kon meenemen naar prepaid. Verder heb ik nog een postbankmobieltje van Telfort en dat bevalt prima!
Ansje

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Alkmaar,
Orange is een weinig bonafide belbedrijf. Hun service is bedroevend slecht. Bij alle grote consumentensites zijn er over dit bedrijf veel klachten. Met het innen van geld zijn ze wel goed!!! Hou ze in de gaten. Groeten, Ton.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Reeds een jaar Orange en nergens problemen mee, maar wel meer een mooi voorbeeld van nog zo'n nutteloze discussie op dit forum. Waarom is het toch dat hier bij het onderwerp Telefonie zo dom geluld wordt? Ik vind toch dat de gsm een hele vreemde positie aan het innemen is in ons leven. Alles moet vanzelfsprekend zijn, voor het minste geringste wordt een klantenservice gebeld, eigen initiatieven zijn er niet, eigen verantwoordleijkheid al helemaal niet en diezelfde verantwoordelijkheid wordt direct afgeschoven. IN ieder bedrijf (supermarkt, postorderbedrijf of wat dan ook ) worden wel eens foutjes gemaakt. waarom is dit bij SP's direct zo'n ramp. Bel zo'n klantenservice op als je echt een probleem hebt, leg je probleem rustig uit, doe gewoon wat ze van je vragen, ga niet schelden, en als je niet naar wens wordt geholpen schrijf je een nette aangetekende klachtenbrief. Helpt dit niet schrijf je er nog een waarbij je aangeeft de geschillencommissie in te schakelen, heb je dan nog geen reactie dan schakel je de geschillencommissie in. Ga niet lopen blaten als een of ander schaap en houd op met zeuren.

Gast

Nou, wees jij maar blij dan met je orange hoor! Was het leven maar zo, zoals jij hier schertst.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Gast,
Is het nou schetst of schertst? Groeten, Ton.

alkmaar

hallo gast.

Als ik al meerdere keren contact heb gehad met de klantenservice en deze beloven van alles en nog wat en verder hoor je niets meer dan kan ik nog enkele weken aardig blijven. maar ook bij mij raakt het geduld op en ik heb het hier niet over een paar 10 tjes.
dus ja ik blaad al een schaap maar daar heb ik dan ook de nodige redenen voor.

S.A.M.

Ongelezen bericht door S.A.M. »

Orange is ***, de rekening van mij van deze maand klopt voor geen meter. Ik heb een abonnement van 30 euro, moest deze maand 36 euro betalen omdat ik schijnbaar teveel heb gebeld. Ik heb de specificatie geprint en nauwkeurig nagerekend, klopt voor geen meter. Ik kom op een totaal bedrag van +/- 20,41 uit. Toen heb ik Orange gebeld en die telefoniste heeft toen ook nagerekend en mij teruggebeld en zei dat het inderdaad niet klopte en dat ze het geheel naar een betreffende afdeling zou sturen. Ik zou binnen 3 a 4 dagen reactie krijgen maar na anderhalf week geen reactie heb ik zelf gebeld. Men vertelde mij dat de afdeling had nagerekend en dat het wel zou kloppen.

Wat moet ik nu?, want het klopt echt helemaal niet maar hun blijven erbij dat het wel klopt.

Tosbaga

Ongelezen bericht door Tosbaga »

als je orange niks vindt is dit het moment om op te zeggen, ze gaan namelijk de tarieven voor het buitenland wijzigen, ik heb al een opzeg brief gestuurd en heb vandaag te horen gekregen dat ik kosteloos kan opzeggen, suc6

alkmaar

zoals ik al eerder heb vermeld dat orange maar doet waar hij of zij zin in heeft.
ik was het goed zat met ze en ik heb verteld dat ik de geschillen commisie heb ingeschakeld en jawel binnen 1 dag waren al mijn problemen verholpen.

dus dreig maar met een een of andere commisie en ze komen razendsnel met de oplossing.

succes ermee

Gast

Nooit geen problemen gehad met orange/mutstone
Overal goede dekking. Indien nodig goed geholpen door Helpdesk.

nick

Ongelezen bericht door nick »

Ik heb zelf zoiets ook mee gemaakt. Dat ik nadat ik mijn abonnement opzegde, ook gewoon maandelijks doorbetaalde. En ben ermee naar de bank gegaan en heb daar de betaling stop gezet. En vanaf toen was mijn overeenkomste met orange ECHT gestopt.

Mijn tip is zet de betalingen bij de bank stop.

PommetjeH.

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Uhm......Nick?
Ik ben namelijk zelf 17 jaar dus hou wel van wat smsen
17, en dan al een abo ? Knap! Wordt er hier toevallig uit de spreekwoordelijke nek gekletst? Of heeft je papa de betalingen stop gezet omdat je teveel naar TMF smste?

Mvg.
PommetjeH.

douglas

Ongelezen bericht door douglas »

nou veel reclame weer voor orange, ik heb ook orange en geen problemen,als je netjes een aangetekend brief stuurd word je altijd binnen 2 maanden opgezegd ,uiteraard als je contract voorbij is.

sergio

Ongelezen bericht door sergio »

Orange Smart bellen voor 5 euro per maand (tevens bel te goed) bellen als een abbonement niet meer betalen dan er op je kaart staat
dus nooit onverwacht hoge rekeningen

Ideaal :D :D :D

spambam

Ongelezen bericht door spambam »

"Mijn tip is zet de betalingen bij de bank stop."

Je vergeet dat je in de voorwaarden vaak akkoord gaat met kosten als er gestorneerd (teruggeboekt) wordt. Ben je dief van je eigen portemonnee.

Orange altijd prima ervaringen mee in gebruik en bij opzeggingen.
Telfort daarentegen sluit je niet of te laat af, rekent daarna nog kosten en boekt teveel betaald geld niet of pas na veel moeite maanden later terug. :wink:

Gast

Ik vind Orange echt schandalig! Ze adverteren wel met overal bereik in Nederland niet dus!! Was ik een weekendje weg ( niet in bossen ) in Flevoland en wat gebeurd er geen bereik het hele lange weekend niks! Daar zit je dan. Ik naar de Orange winkel ff melden en die man volhouden dat er overal bereik was tot hij ging bellen. Wat zei hij toen: Ja we nog steeds probleemgebieden. Toen heb ik gezegd van l*lkoek, jullie zeggen overal bereik dan moet er overal bereik zijn.

Gesloten