Pagina 1 van 1

H&M verwerkt retour niet goed

Geplaatst: 28 apr 2017 15:38
door Chanisse
Momenteel ondervind ik problemen met een niet goed verwerkte retour via een online bestelling bij h&m.
Na wat speurwerk op socialmedia op hun eigen facebookpagina zie ik een hele waslijst aan klachten staan van andere gedupeerde mensen.
De klantenservice is onbereikbaar altijd een wachttijd van 30 minuten en mails worden niet tot een enkele keer beantwoord.
Sommige mensen zijn al ruim 3 maanden bezig met de hm tot op heden zijn ze nog niet geholpen.
Hm is natuurlijk een groot en zeer bekend bedrijf ..ik heb nooit eerder klachten ondervonden.
Maar dit probleem samen met alle andere klachten die ik lees(veelal dezelfde over teruggaves van retouren en onbereikbaarheid)word ik argwanend en vind ik dit niet kunnen voor zo'n grote bekende winkelketen.
Ik weet zeker dat ik namens veel meer gedupeerde spreek die nu in hetzelfde schuitje zitten.
misschien nog meer gedupeerde hier?

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Geplaatst: 28 apr 2017 17:11
door mh73
Voordat we over gedupeerden gaan spreken, wanneer is de bestelling gedaan en wanneer is er geretourneerd?

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Geplaatst: 28 apr 2017 17:11
door mh73
Voordat we over gedupeerden gaan spreken, wanneer is de bestelling gedaan en wanneer is er geretourneerd?

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Geplaatst: 28 apr 2017 18:28
door Chanisse
de bestelling is gedaan in maart en eind maart retour gedaan.
ik heb 3 x gemaild en gebeld meerdere malen maar altijd een wachttijd van 30 minuten.
aangezien op klacht.nl de facebookpagina van h&m vele boze reakties staan (zelfs op reclame artikelen worden boze reakties gedaan van gedupeerde)kijk maar.
ik vind dit niet kunnen voor een bekend bedrijf als h&m...het regent klachten!

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Geplaatst: 28 apr 2017 19:34
door Chanisse
op internet krijg je vaak kortingen
die je in de winkel niet ontvang.

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Geplaatst: 28 apr 2017 21:52
door Jetsertje
breien schreef:Waarom bent u voor uw aankoop niet naar een gewone stenen H&M gegaan?
Waarom wel?

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Geplaatst: 28 apr 2017 22:14
door Moneyman
Jetsertje schreef:
breien schreef:Waarom bent u voor uw aankoop niet naar een gewone stenen H&M gegaan?
Waarom wel?
Inderdaad. Rare en irrelevante vraag.

Re: H&M verwerkt retour niet goed

Geplaatst: 03 mei 2017 14:14
door Elgje
H&M is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg; daar kun je bij problemen ook aankloppen. Zie ook uitzending van Kassa van 29 april, die hebben specifiek aan de problemen bij H&M aandacht besteed.
En voor diegene met de niet relevante vraag: waarom niet naar stenen H&M?
Wat te denken van: geen H&M in de buurt; geen tijd; door ziekte of handicap daar niet toe in staat; gewenste artikel in filiaal niet beschikbaar of juiste kleur of maat niet...etc....etc....
Hoop voor de vraagsteller dat het alsnog snel in orde komt! Succes en sterkte ermee!