H&M verwerkt retour niet goed
Geplaatst: 28 apr 2017 15:38
Momenteel ondervind ik problemen met een niet goed verwerkte retour via een online bestelling bij h&m.
Na wat speurwerk op socialmedia op hun eigen facebookpagina zie ik een hele waslijst aan klachten staan van andere gedupeerde mensen.
De klantenservice is onbereikbaar altijd een wachttijd van 30 minuten en mails worden niet tot een enkele keer beantwoord.
Sommige mensen zijn al ruim 3 maanden bezig met de hm tot op heden zijn ze nog niet geholpen.
Hm is natuurlijk een groot en zeer bekend bedrijf ..ik heb nooit eerder klachten ondervonden.
Maar dit probleem samen met alle andere klachten die ik lees(veelal dezelfde over teruggaves van retouren en onbereikbaarheid)word ik argwanend en vind ik dit niet kunnen voor zo'n grote bekende winkelketen.
Ik weet zeker dat ik namens veel meer gedupeerde spreek die nu in hetzelfde schuitje zitten.
misschien nog meer gedupeerde hier?
Na wat speurwerk op socialmedia op hun eigen facebookpagina zie ik een hele waslijst aan klachten staan van andere gedupeerde mensen.
De klantenservice is onbereikbaar altijd een wachttijd van 30 minuten en mails worden niet tot een enkele keer beantwoord.
Sommige mensen zijn al ruim 3 maanden bezig met de hm tot op heden zijn ze nog niet geholpen.
Hm is natuurlijk een groot en zeer bekend bedrijf ..ik heb nooit eerder klachten ondervonden.
Maar dit probleem samen met alle andere klachten die ik lees(veelal dezelfde over teruggaves van retouren en onbereikbaarheid)word ik argwanend en vind ik dit niet kunnen voor zo'n grote bekende winkelketen.
Ik weet zeker dat ik namens veel meer gedupeerde spreek die nu in hetzelfde schuitje zitten.
misschien nog meer gedupeerde hier?