LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spaarbeleg/Spaarcomfort/AEGON
Spaarbeleg/Spaarcomfort/AEGON
Pas geleden heb ik Spaarcomfort aangevraagd. Naar aanleiding van de afgelopen tijd wat er met AEGON is gebeurd betreffende de directeur heb ik mijn twijfels of ik hiermee doormoet gaan. Dit hele gebeuren valt netjes onder de Collectieve Garantieregeling van de De Nederlandsche Bank N.V. maar is dit ook wel zo aangezien Sprintplan ook niet al te best heeft gelopen. Wie kan mij uit de twijfels halen om het wel of niet te doen.
een twijfelachtig leeuwtje
een twijfelachtig leeuwtje
Re: Spaarbeleg/Spaarcomfort/AEGON
SpaarComfort is een gewone spaarrekening met de bepaling dat je wanneer je iedere maand minimaal 50 en maximaal 500 Euro stort je over dit bedrag een hogere rente ontvangt. Het heeft dus niets met beleggen te maken. Al kan ik me de vieze smaak bij veel mensen wel voorstellen. Als ze Aegon, sprintplan en Legio horen. Legio was toch ook van Aegon!!
Wij hebben ook Spaarcomfort en geen rare ervaringen alleen een beperking van 400€ per maand en geen 500€ niet dat ik dat elke maand stort hoor
En je krijgt maar 1x per kwartaal een afschrift maar als dat hogere rente opleverd vind ik dat niet erg
En je krijgt maar 1x per kwartaal een afschrift maar als dat hogere rente opleverd vind ik dat niet erg
Hoezo beperking van €400 per maand? Of is dit omdat je zelf niet meer kunt sparen???
Spaarcomfort valt gewoon onder de Collectieve Garantieregeling van DNB, tot een max van €20.000 wel te verstaan.
Met de hoogste rente momenteel mogelijk, vind ik het wel aantrekkelijk en ik doe dan ook mee.
Ik zal niet over het max van €20.000 gaan, maar daar ben ik nog lang niet.
Daarnaast doe ik ook aan bewust en duurzaam sparen, bij ASN kan dit, Triodos maar ook bv voor de langere termijn Goodwood, gegarandeerd rendement voor de langere termijn van zo'n 6 tot maar liefst 8,7 % en je doet goed voor mensen, de aarde en je eigen verdiensten!
www.gwonline.nl
www.groengeld.nl
Spaarcomfort valt gewoon onder de Collectieve Garantieregeling van DNB, tot een max van €20.000 wel te verstaan.
Met de hoogste rente momenteel mogelijk, vind ik het wel aantrekkelijk en ik doe dan ook mee.
Ik zal niet over het max van €20.000 gaan, maar daar ben ik nog lang niet.
Daarnaast doe ik ook aan bewust en duurzaam sparen, bij ASN kan dit, Triodos maar ook bv voor de langere termijn Goodwood, gegarandeerd rendement voor de langere termijn van zo'n 6 tot maar liefst 8,7 % en je doet goed voor mensen, de aarde en je eigen verdiensten!
www.gwonline.nl
www.groengeld.nl
Mensen AUB geen enkele Euro meer naar Aegon en consorten, ook niet om te sparen. Opdrogen die toko!
Als je al een spaarrekening daar hebt: LEEG halen!
Anders sponsor je die stiekeme zakkenvullers.
Giga omzetdaling zal ze leren!
Uiteindelijk als ieder slachtoffer van die mafia schadeloos is gesteld mogen ze failliet en wel zo snel mogelijk!
Als je al een spaarrekening daar hebt: LEEG halen!
Anders sponsor je die stiekeme zakkenvullers.
Giga omzetdaling zal ze leren!
Uiteindelijk als ieder slachtoffer van die mafia schadeloos is gesteld mogen ze failliet en wel zo snel mogelijk!
Je ziet het Gast: ze lezen alles over oplichter Aegon en blijven daar om te sparen, ze leren nooit. Gr Walter (ook geen wonder dat Aegon zich het &^%%$^^ lacht)
Walter en Gast. Je snapt het inderdaad niet dat mensen toch doorgaan met het sparen bij Aegon, maar goed, ze komer er wel achter.
Overigens kun je bij Postbank en andere echte banken goede en safe spaarregelingen afsluiten met een hoog rendement en zekere opbrengst.
Ik steun de uitspraak, Droog ze uit daar bij Aegon.!!!!!!!!!!
Dozo
Overigens kun je bij Postbank en andere echte banken goede en safe spaarregelingen afsluiten met een hoog rendement en zekere opbrengst.
Ik steun de uitspraak, Droog ze uit daar bij Aegon.!!!!!!!!!!
Dozo
Wat is er mis met Spaarcomfort?Ik spaar elke maand 50 euro en krijg hogere rente dan elders.Loop ik de kans mijn spaargeld kwijt te raken?Wat is 20.000 garantie?
he zoeat daar kom je vanzelf nog wel achter en dan is het telaat
Zoeat,
Spaargarantie wil zeggen dat je tot 20.000 euro verzekerd bent bij een eventueel failliet gaan van de bank. Dus je krijgt MAXIMAAL 20.000 euro terug.
Tonto
Spaargarantie wil zeggen dat je tot 20.000 euro verzekerd bent bij een eventueel failliet gaan van de bank. Dus je krijgt MAXIMAAL 20.000 euro terug.
Tonto
Wat is er nou mis met Spaarcomfort zolang je niet boven de 20.000 spaarcentjes komt;dan is alles gegarandeerd maar waarom deugt dat produkt niet of is het dubieus?Krijg wel ruim 1% meer rente dan bij anderen.Waar besodemieteren de zaak en zie ik dat niet? Help!
Ja, maar bij Spaarcomfort krijg je ook een perfecte spaarrekening, maar dan met meer rente. Bij alle andere banken een procent minder of zo. Nou, daar wordt je dus pas opgelicht.Overigens kun je bij Postbank en andere echte banken goede en safe spaarregelingen afsluiten met een hoog rendement en zekere opbrengst.
Ik heb twee spaarcomfortrekeningen en spaar daar al een jaar 500 euro per rekening per maand met 4,3% RENTE bij AEGON Spaarbeleg en dit levert mij meer op dan bij elke andere bank waar de rest van mij staat, ik hevel alles over naar spaarcomfort. Naar mijn en mijn partner z'n rekening.
Even een reaktie over het koersplan ik heb een koersplan uit 1993 met een looptijd van 20 jaar en een abc spaarplan van Amev uit 1993 looptijd 20 jaar, wat blijkt waarde t.o.v de inleg is nu bij koersplan, ook ivm koersdalingen, 92 % van de inleg en bij amev 62 % dus waar ben ik beter af ??????
amev Spaarbeleg
Even een reaktie over het koersplan ik heb een koersplan uit 1993 met een looptijd van 20 jaar en een abc spaarplan van Amev uit 1993 looptijd 20 jaar, wat blijkt waarde t.o.v de inleg is nu bij koersplan, ook ivm koersdalingen, 92 % van de inleg en bij amev 62 % dus waar ben ik beter af ??????
amev Spaarbeleg
Beste mensen,
Hoe zit het met onze principes?
Hoeveel mensen zijn niet gedupeerd door die aandelenleaseproducten van Dexia ( voorheen Aegon ) en van Spaarbeleg ( nog steeds Aegon )
Al geven ze op een Spaarcomfortrekening 10% dan nog doe ik geen zaken met Spaarbeleg
Indien mogelijk je geld weghalen daar. Zoveel mogelijk boycotten.
Hoe zit het met onze principes?
Hoeveel mensen zijn niet gedupeerd door die aandelenleaseproducten van Dexia ( voorheen Aegon ) en van Spaarbeleg ( nog steeds Aegon )
Al geven ze op een Spaarcomfortrekening 10% dan nog doe ik geen zaken met Spaarbeleg
Indien mogelijk je geld weghalen daar. Zoveel mogelijk boycotten.
Met dat Spaarcomfort mag je hooguit € 250 per maand inleggen en moet je elke maand blijven inleggen (min € 50).
Het is niet mogelijk om op SpaarComfort een beginkapitaal te storten of een éénmalige hogere storting te doen.
Dus dat is allemaal nogal beperkt.
Als je het maximale spaart dan zet dat nog maar weinig zoden aan de dijk.
Maar wat erger is: het is weer typisch Spaarbeleg: lokken met een dooie mus. In 1ste instantie denk je misschien, hé dat is aantrekkelijk, maar in 2de instatie, blijkt het weer 3x niks.
Ik heb mijn geld inmiddels al lang weggehaald bij die laaienlichters en inderdaad al geven ze 10%, ik doe geen enkele transactie meer met ze (weet ik tenminste zeker dat ik niet genaaid wordt). Geen geld naar Spaarbeleg heb ik in ieder geval ook tot mijn principe verklaard.
En Gast van 1 aug:
Als een andere bank minder rente geeft maar met "open vizier" werkt, dus zonder addertjes in de vorm van slechte voomrwoorden of verborgen beperkingen i.t.t. zo'n lokkertjesbank als Spaarbeleg dan heeft dat niks met "opgelicht" te maken!!!!!!!!!
Het is niet mogelijk om op SpaarComfort een beginkapitaal te storten of een éénmalige hogere storting te doen.
Dus dat is allemaal nogal beperkt.
Als je het maximale spaart dan zet dat nog maar weinig zoden aan de dijk.
Maar wat erger is: het is weer typisch Spaarbeleg: lokken met een dooie mus. In 1ste instantie denk je misschien, hé dat is aantrekkelijk, maar in 2de instatie, blijkt het weer 3x niks.
Ik heb mijn geld inmiddels al lang weggehaald bij die laaienlichters en inderdaad al geven ze 10%, ik doe geen enkele transactie meer met ze (weet ik tenminste zeker dat ik niet genaaid wordt). Geen geld naar Spaarbeleg heb ik in ieder geval ook tot mijn principe verklaard.
En Gast van 1 aug:
Als een andere bank minder rente geeft maar met "open vizier" werkt, dus zonder addertjes in de vorm van slechte voomrwoorden of verborgen beperkingen i.t.t. zo'n lokkertjesbank als Spaarbeleg dan heeft dat niks met "opgelicht" te maken!!!!!!!!!
Ja en als je minder dan 50 stort in een maand dan krijg je over het hele saldo maar 2%, dat is lekker verdienen zeg.
En meer rekeningen openen om meer te kunnen storten, dat is lekker overzichtelijk.
Dan maar automatisch sparen, bij Spaarbeleg, nee, dank je wel.
En meer rekeningen openen om meer te kunnen storten, dat is lekker overzichtelijk.
Dan maar automatisch sparen, bij Spaarbeleg, nee, dank je wel.
Dat er mensen zijn die niet nadenken en een lening afsluiten om te gokken met hun geld, dat kun je de bank niet kwalijk nemen
Als de beurs goed was gegaan had niemand hier gezeurd.
Ik wist van tevoren al dat je een groot risico liep met Legiolease.
Maar nee mensen luisterden niet en zijn nu het haasje
Ik noem dat hebzucht, gulzigheid en domheid
Dus ik heb 1 rekening bij Spaarbeleg, spaar daar het maximale bedrag en krijg meer rente dan waar dan ook
Als je die € 50 niet kunt sparen op den duur neem je toch een flink bedrag op en stort dit later weer
Beetje nadenken dus
Als de beurs goed was gegaan had niemand hier gezeurd.
Ik wist van tevoren al dat je een groot risico liep met Legiolease.
Maar nee mensen luisterden niet en zijn nu het haasje
Ik noem dat hebzucht, gulzigheid en domheid
Dus ik heb 1 rekening bij Spaarbeleg, spaar daar het maximale bedrag en krijg meer rente dan waar dan ook
Als je die € 50 niet kunt sparen op den duur neem je toch een flink bedrag op en stort dit later weer
Beetje nadenken dus
Fijn dat u het allemaal wel doorhad.
In de folder en zeker niet door de adviseurs werd over een lening gesproken.
Het overgrote deel van de gedupeerden is vooral door de praatjes van de verkopers ( die zich adviseur noemden ) op het verkeerde been gezet. En dat kon vrij makkelijk omdat de folders zo zijn opgesteld dat de verkopers er makkelijk mee konden manipuleren. Sprintplan was een spaarproduct zei mijn "adviseur" en de inleg is gegarandeerd.
Als de argeloze burger geweten had het hier om beleggen met geleend geld ging dan had men nog geen 5% van al die Sprintplannen verkocht.
Dus mensen: geen producten van Aegon en Spaarbeleg.
In de folder en zeker niet door de adviseurs werd over een lening gesproken.
Het overgrote deel van de gedupeerden is vooral door de praatjes van de verkopers ( die zich adviseur noemden ) op het verkeerde been gezet. En dat kon vrij makkelijk omdat de folders zo zijn opgesteld dat de verkopers er makkelijk mee konden manipuleren. Sprintplan was een spaarproduct zei mijn "adviseur" en de inleg is gegarandeerd.
Als de argeloze burger geweten had het hier om beleggen met geleend geld ging dan had men nog geen 5% van al die Sprintplannen verkocht.
Dus mensen: geen producten van Aegon en Spaarbeleg.
Er zijn in Nederland dus een paar honderd duizend domoren en één wert kuhoen die het allemaal doorhad.
En geld opnemen om weer te storten om zo de rente op peil te houden, je hebt zeker niks anders te doen?
Een omschrijving en een advertentie moet gewoon duidelijk zijn en niet lokken met de mogelijke voordelen terwijl de zekere nadelen worden verzwegen!
Zeker bij financiele producten.
Er wordt al teveel misleid bij wasmiddelen, afslank- en anti-rimpel producten.
En geld opnemen om weer te storten om zo de rente op peil te houden, je hebt zeker niks anders te doen?
Een omschrijving en een advertentie moet gewoon duidelijk zijn en niet lokken met de mogelijke voordelen terwijl de zekere nadelen worden verzwegen!
Zeker bij financiele producten.
Er wordt al teveel misleid bij wasmiddelen, afslank- en anti-rimpel producten.
Hoebedoellie?Ik heb mijn geld inmiddels al lang weggehaald bij die laaienlichters en inderdaad al geven ze 10%, ik doe geen enkele transactie meer met ze (weet ik tenminste zeker dat ik niet genaaid wordt). Geen geld naar Spaarbeleg heb ik in ieder geval ook tot mijn principe verklaard.
Als een andere bank minder rente geeft maar met "open vizier" werkt, dus zonder addertjes in de vorm van slechte voomrwoorden of verborgen beperkingen i.t.t. zo'n lokkertjesbank als Spaarbeleg
Nou ja zo kan je dus het hele stukje quoten van deze gefrustreerde dorpsidioot.
Concreet zijn graag.