Pagina 1 van 1

Terugsturen pakketten Wehkamp

Geplaatst: 29 apr 2017 13:31
door Friezin4
Hallo allen,

In 2016 heb ik meerdere malen ook van Wehkamp de melding ontvangen dat pakketten niet
retour waren gekomen, bleven in de lijst van openstaande leveringen staan.
Nu bewaar ik altijd de bewijsjes/print van DHL heel goed, heb dat allemaal voor ze gescand
en verstuurd. Niets gehoord. Totdat ik door een incasso-afdeling werd benaderd het bedrag onmiddellijk
te voldoen [????]

Heel raar, gebeld met Wehkamp, tja er was het een en ander mis gegaan.
Of ik nogmaals een heel verhaal wilde invullen, wederom de scans wilde mailen.
Dat heb ik gedaan. Toen scheen [leek] het in orde te zijn.
[Het ging o.a. om het retour sturen van 1 dure pantalon en een TomTom dus flinke bedragen]

Maar vanaf die tijd kan ik dus niet "gewoon" meer iets bij Wehkamp bestellen, er moet eerst
betaald worden! Ik ben als "slechte" betaler nu aangemerkt. Dat is dus het gevolg van hun eigen fouten.
Bestelde wel 30 jaar of langer bij Wehkamp maar voor mij NOOIT weer.

Re: Terugsturen pakketten Wehkamp

Geplaatst: 30 apr 2017 09:48
door thecure
En wat zegt wehkamp hier zelf van?

Re: Terugsturen pakketten Wehkamp

Geplaatst: 30 apr 2017 12:50
door Jetsertje
Friezin4 schreef: vanaf die tijd kan ik dus niet "gewoon" meer iets bij Wehkamp bestellen, er moet eerst
betaald worden! Ik ben als "slechte" betaler nu aangemerkt. Dat is dus het gevolg van hun eigen fouten.
Ook al ben je niet aangemerkt als slechte betaler, mag Wehkamp dit gewoon doen. Wehkamp moet immers niets verkopen.

Als je meerdere keren iets terugstuurt, zal Wehkamp waarschijnlijk ook niet zoveel meer aan je verdienen of zelfs verlies draaien. Dan zullen ze het vast ook niet erg vinden je als klant te verliezen.

Re: Terugsturen pakketten Wehkamp

Geplaatst: 30 apr 2017 14:24
door Webcarewehkamp.nl
Hoi Friezin4!

Dit klinkt ons niet als muziek in de oren. Zou je ons je klantnummer en opmerking willen toemailen op [email protected]? Dan kijken we graag even met je mee.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.nl

Re: Terugsturen pakketten Wehkamp

Geplaatst: 30 apr 2017 14:24
door Webcarewehkamp.nl
Hoi Friezin4!

Dit klinkt ons niet als muziek in de oren. Zou je ons je klantnummer en opmerking willen toemailen op [email protected]? Dan kijken we graag even met je mee.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.nl

Re: Terugsturen pakketten Wehkamp

Geplaatst: 30 apr 2017 14:24
door Webcarewehkamp.nl
Hoi Friezin4!

Dit klinkt ons niet als muziek in de oren. Zou je ons je klantnummer en opmerking willen toemailen op [email protected]? Dan kijken we graag even met je mee.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.nl

Re: Terugsturen pakketten Wehkamp

Geplaatst: 30 apr 2017 18:10
door Jetsertje
breien schreef:Hoi Webcarewehkamp,

Een keer een bericht posten op het forum zou toch voldoende moeten zijn. Misschien dat ik voortaan ook maar bij Wehkamp bestel. Een keer bestellen en drie maal leveren.

Met vriendelijke groet,
breien
Daar zal het denk ik ook fout zijn gegaan, bij de TS.

3 keer ontvangen, twee keer terugsturen en niet een keer terugbetaald worden.

Re: Terugsturen pakketten Wehkamp

Geplaatst: 30 apr 2017 20:55
door stofzuigertje
Wel netjes dat je via deze link gewoon wel je geld zult krijgen....
Ze weten hoeveel mensen hier lezen en op de juiste manier retour sturen.... en anders gewoon via deze link....

Dan gaat het meestal sneller.