Terugsturen pakketten Wehkamp
Geplaatst: 29 apr 2017 13:31
Hallo allen,
In 2016 heb ik meerdere malen ook van Wehkamp de melding ontvangen dat pakketten niet
retour waren gekomen, bleven in de lijst van openstaande leveringen staan.
Nu bewaar ik altijd de bewijsjes/print van DHL heel goed, heb dat allemaal voor ze gescand
en verstuurd. Niets gehoord. Totdat ik door een incasso-afdeling werd benaderd het bedrag onmiddellijk
te voldoen [????]
Heel raar, gebeld met Wehkamp, tja er was het een en ander mis gegaan.
Of ik nogmaals een heel verhaal wilde invullen, wederom de scans wilde mailen.
Dat heb ik gedaan. Toen scheen [leek] het in orde te zijn.
[Het ging o.a. om het retour sturen van 1 dure pantalon en een TomTom dus flinke bedragen]
Maar vanaf die tijd kan ik dus niet "gewoon" meer iets bij Wehkamp bestellen, er moet eerst
betaald worden! Ik ben als "slechte" betaler nu aangemerkt. Dat is dus het gevolg van hun eigen fouten.
Bestelde wel 30 jaar of langer bij Wehkamp maar voor mij NOOIT weer.
In 2016 heb ik meerdere malen ook van Wehkamp de melding ontvangen dat pakketten niet
retour waren gekomen, bleven in de lijst van openstaande leveringen staan.
Nu bewaar ik altijd de bewijsjes/print van DHL heel goed, heb dat allemaal voor ze gescand
en verstuurd. Niets gehoord. Totdat ik door een incasso-afdeling werd benaderd het bedrag onmiddellijk
te voldoen [????]
Heel raar, gebeld met Wehkamp, tja er was het een en ander mis gegaan.
Of ik nogmaals een heel verhaal wilde invullen, wederom de scans wilde mailen.
Dat heb ik gedaan. Toen scheen [leek] het in orde te zijn.
[Het ging o.a. om het retour sturen van 1 dure pantalon en een TomTom dus flinke bedragen]
Maar vanaf die tijd kan ik dus niet "gewoon" meer iets bij Wehkamp bestellen, er moet eerst
betaald worden! Ik ben als "slechte" betaler nu aangemerkt. Dat is dus het gevolg van hun eigen fouten.
Bestelde wel 30 jaar of langer bij Wehkamp maar voor mij NOOIT weer.