LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verlaging partneralimentatie, uitspraak al 4x uitgesteld

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Fred Kleinjan

Verlaging partneralimentatie, uitspraak al 4x uitgesteld

Ongelezen bericht door Fred Kleinjan »

Op 9 april jl heb ik via mijn advocaat de rechter gevraagd om verlaging van de Partner Alimentatie.
De uitspraak van de rechtbank Utrecht Midden Nederland is nu al 4 keer uitgesteld. Nu met de reden dat de rechter afwezig is die het oordeel nog met accorderen.
Wat kun je hier tegen eigenlijk doen.

NeoDutchio

Re: Verlaging partneralimentatie, uitspraak al 4x uitgesteld

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Fred Kleinjan schreef:Op 9 april jl heb ik via mijn advocaat de rechter gevraagd om verlaging van de Partner Alimentatie.
De uitspraak van de rechtbank Utrecht Midden Nederland is nu al 4 keer uitgesteld. Nu met de reden dat de rechter afwezig is die het oordeel nog met accorderen.
Afwachten en bij de volgende zitting aangeven dat het met terugwerkende kracht verlaagd moet worden. Mits de verlaging toegewezen wordt.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Fred Kleinjan schreef:Op 9 april jl heb ik via mijn advocaat de rechter gevraagd om verlaging van de Partner Alimentatie.
Vier keer sinds 9 april jl.? Das één keer per week. Hoe moet ik dat voor me zien?

Fred Kleinjan

Ongelezen bericht door Fred Kleinjan »

Je hebt gelijk rechtszaak was 9 maart met uitspraak datum 12 april, dit werd toen 26 april daarna 3 mei en nu deze week weer bericht dat het wordt uitgesteld tot uiterlijk 13 mei a.s.
Zo zit het precies in elkaar.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Duidelijk. Je kunt er weinig tegen doen. Je bent gewoon volledig afhankelijk van de rechter - en die is er blijkbaar even niet.

Gesloten