Pagina 1 van 1

Ervaring met Mooiedeal.nl

Geplaatst: 02 mei 2017 12:13
door bijl65RB
Bij mooiedeal.nl zie ik een mooie prullebak voor in de keuken, 50 liter met sensor dus deksel gaat automaties open en dicht, dit product word aangeboden door IChica en VidaXL. na 4 maanden gaat hij stuk, het mechanisme wat de deksel omhoog moet drukken is afgebroken.
Ik neem contact op met IChica en kan alleen via email, doe er fotoos bij en doe dit ook bij VidaXL.
Het is nu inmiddels 2 maanden later, veel email verkeer en nog steeds is het mechanisme niet opgestuurd, iedere keer smoesjes, helaas kan ik geen fotoos erbij doen, zijn te groot.

Re: Ervaring met Mooiedeal.nl

Geplaatst: 05 sep 2017 17:41
door Speedy123
Bekend probleeem bij dealwinkels zonder danwel met een matig service apparaat. Het enige wat deze winkels doen, is jouw claim doorsturen naar de leverancier. Omdat dealwinkels vaak rest partijen opkopen, zal de betreffende leverancier ook niet erg happig zijn om je service te verlenen. Vaak zit de leverancier geeneens in Nederland en dan wordt het al snel een heel lastig verhaal. Service leveren is duur en dan is het lastig om producten ver onder de marktprijs aan te bieden.

Juridisch sta je wellicht in je recht maar je recht krijgen wordt een lastig verhaal.

Overigens zie ik dat je ook VidaXL meldt als leverancier? Deze is aangesloten bij de thuiswinkel organisatie dus wellicht kan je hen vragen te bemiddelen.