BM-trede vervallen na afsluiten verzekering.
Geplaatst: 02 mei 2017 13:22
Aan: Turien & Co (Sportwagenpolis):
Geachte heren,
Ik heb een probleem ondervonden met de verzekering van mijn vervolg auto na de verkoop van mijn Mercedes (71 - FF - PH).
De BM - trede, welke ik had voordat ik mijn auto bij uw maatschappij aanmeldde, is inmiddels verlopen en niemand heeft mij
verteld, dat uw classic car polis geen BM - trede registreert bij Roy Data.
Om teleurstellingen van dien aard te voorkomen, zou het wel zo correct zijn om in het vervolg nieuwe aspirant verzekerden
hiervan in kennis te stellen.
Mijn schadevrije jaren (11!) zijn nu in een klap vervallen en ik kan weer van voren af aan beginnen! Ik had 80% no - claim!
Een hard gelach!
Met vriendelijke groet,
A. Sneep.
Geachte heren,
Ik heb een probleem ondervonden met de verzekering van mijn vervolg auto na de verkoop van mijn Mercedes (71 - FF - PH).
De BM - trede, welke ik had voordat ik mijn auto bij uw maatschappij aanmeldde, is inmiddels verlopen en niemand heeft mij
verteld, dat uw classic car polis geen BM - trede registreert bij Roy Data.
Om teleurstellingen van dien aard te voorkomen, zou het wel zo correct zijn om in het vervolg nieuwe aspirant verzekerden
hiervan in kennis te stellen.
Mijn schadevrije jaren (11!) zijn nu in een klap vervallen en ik kan weer van voren af aan beginnen! Ik had 80% no - claim!
Een hard gelach!
Met vriendelijke groet,
A. Sneep.