ik ben vanaf december in bewindvoering gegaan, wegens een conflict op het werk waardoor er 3 maanden loon is ingehouden. Daar door flink in de problemen gekomen dus dacht dat ik er goed aan deed om in de bewind te gaan. Heb 60 euro leefgeld waarvan ik en mijn dochter mee moeten rond komen. En 25 euro voor benzine. Red me prima ! maar de laatste paar maanden gaat het stukken minder, ze hebben in januari de kinderbijslag ingehouden en in april ook. Terwijl ik heb aangegeven dat mijn kind kleding en schoenen en zo nodig had. ( werdt zelfs op school aangesproken over haar kleding) en het is nu ook al een paar keer voor gevallen dat ik de 25 euro benzine geld niet krijg, of dat er geen genoeg geld meer was om de huur te betalen. En nu is het nog erger nu is het de 2e van de maand de 20e komen er weer inkomsten op de rekening maar nu staat er nog maar 5 euro op de rekening en ik dus de komende twee a drie weken geen leefgeld of benzine geld krijg.
ze mogen mij en mijn dochtertje toch niet zo aan ons lot over laten.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mag de bewindvoering dit
-
NeoDutchio
Re: mag de bewindvoering dit
Zijn er afspraken gemaakt over de kinderbijslag? Bij bewindvoering is het niet ongebruikelijk om toeslagen bij de bewindvoerder te laten storten.
Bent u vrijwillig de bewindvoering ingegaan, of is er een rechtelijke uitspraak geweest?
Bent u vrijwillig de bewindvoering ingegaan, of is er een rechtelijke uitspraak geweest?
ik ben vrijwillig de bewindvoering in gegaan , maar wel beschermingsbewind. Er zijn geen afspraken gemaakt over de kinderbijslag had wel aan haar doorgegeven dat ik 200 euro zelf nodig had voor benodigheden voor mijn dochter ( krijg dubbele kinderbijslag) en dat ze de rest als ze die nodig had wel op de rekening mocht laten staan
en wat is hiervan op papier vastgelegd?sposhie schreef:ik ben vrijwillig de bewindvoering in gegaan , maar wel beschermingsbewind. Er zijn geen afspraken gemaakt over de kinderbijslag had wel aan haar doorgegeven dat ik 200 euro zelf nodig had voor benodigheden voor mijn dochter ( krijg dubbele kinderbijslag) en dat ze de rest als ze die nodig had wel op de rekening mocht laten staan
tot nu toch niksberndv schreef:en wat is hiervan op papier vastgelegd?sposhie schreef:ik ben vrijwillig de bewindvoering in gegaan , maar wel beschermingsbewind. Er zijn geen afspraken gemaakt over de kinderbijslag had wel aan haar doorgegeven dat ik 200 euro zelf nodig had voor benodigheden voor mijn dochter ( krijg dubbele kinderbijslag) en dat ze de rest als ze die nodig had wel op de rekening mocht laten staan