Telfort
Geplaatst: 04 mei 2017 10:25
Sinds een maand geen internet, tv en huistelefoon. Op 30 maart kwam er een monteur langs van Telfort. Er zat een breuk in de glasvezelkabel en er kon dus niet aangesloten worden. Ok, dat begrijp ik. Omdat ik in een flat woon, moet er toestemming gegeven worden om een hoogwerker te plaatsen die de metalen platen aan de zijkant van de flat eraf kan halen om bij de bekabeling te komen. Tot zover het probleem.
Vervolgens iedere dag gebeld met Telfort. Niemand kon mij zeggen hoelang het zou gaan duren. Zelfs de mededeling gekregen dat ik zelf maar moest gaan bellen met de gemeente om te horen of er al toestemming is gegeven. Gebeld met de gemeente die mij weer door stuurde naar de woningstichting.
Gebeld met de woningstichting. Ja, ze waren op de hoogte. Verder niets. ... Na twee weken zeuren aan de telefoon, een noodpakket gekregen.
Leuk zo'n noodpakket! Kaart van Digitenne is niet geactiveerd! Ik kan wel op internet maar beperkt, er zit maar weinig data op. D.w.z. dat ik niet aan mijn site kan werken, dat ligt dus ook plat! Gebeld natuurlijk weer met Telfort. Ik moest met KPN bellen want die konden de kaart activeren. Gebeld met KPN. Die wisten van niks! Weer gebeld met Telfort. Meer dan twee weken lang! Het zou aan mij liggen. Twee dagen geleden eindelijk een monteur geweest. Nee ligt niet aan mij. Kaart nog steeds niet geactiveerd. Monteur van Guidion heeft zijn uiterste best gedaan en ook zitten bellen met Telfort. Kaart zou geactiveerd worden.
Nee dus, nog niets. Ik ben nu meer dan een maand bezig, facturen van Telfort komen binnen, hoge telefoonrekening en nog steeds een puinhoop. Ik heb geen idee wanneer ik word aangesloten. Word niet op de hoogte gehouden terwijl er wel steeds wordt gezegd dat ik terug gebeld zal worden.
Ben er helemaal klaar mee natuurlijk! Vanochtend kwam er een monteur langs (onaangekondigd). Die bekeek het probleem. Nee dat kon hij ook niet verhelpen en vertrok weer.
Ik vind dat ik op z'n minst op de hoogte moet worden gehouden van de ontwikkelingen en dat mijn Digitenne kaart wordt geactiveerd zodat ik toch tv kan kijken. Wordt vervolgd.................
Vervolgens iedere dag gebeld met Telfort. Niemand kon mij zeggen hoelang het zou gaan duren. Zelfs de mededeling gekregen dat ik zelf maar moest gaan bellen met de gemeente om te horen of er al toestemming is gegeven. Gebeld met de gemeente die mij weer door stuurde naar de woningstichting.
Gebeld met de woningstichting. Ja, ze waren op de hoogte. Verder niets. ... Na twee weken zeuren aan de telefoon, een noodpakket gekregen.
Leuk zo'n noodpakket! Kaart van Digitenne is niet geactiveerd! Ik kan wel op internet maar beperkt, er zit maar weinig data op. D.w.z. dat ik niet aan mijn site kan werken, dat ligt dus ook plat! Gebeld natuurlijk weer met Telfort. Ik moest met KPN bellen want die konden de kaart activeren. Gebeld met KPN. Die wisten van niks! Weer gebeld met Telfort. Meer dan twee weken lang! Het zou aan mij liggen. Twee dagen geleden eindelijk een monteur geweest. Nee ligt niet aan mij. Kaart nog steeds niet geactiveerd. Monteur van Guidion heeft zijn uiterste best gedaan en ook zitten bellen met Telfort. Kaart zou geactiveerd worden.
Nee dus, nog niets. Ik ben nu meer dan een maand bezig, facturen van Telfort komen binnen, hoge telefoonrekening en nog steeds een puinhoop. Ik heb geen idee wanneer ik word aangesloten. Word niet op de hoogte gehouden terwijl er wel steeds wordt gezegd dat ik terug gebeld zal worden.
Ben er helemaal klaar mee natuurlijk! Vanochtend kwam er een monteur langs (onaangekondigd). Die bekeek het probleem. Nee dat kon hij ook niet verhelpen en vertrok weer.
Ik vind dat ik op z'n minst op de hoogte moet worden gehouden van de ontwikkelingen en dat mijn Digitenne kaart wordt geactiveerd zodat ik toch tv kan kijken. Wordt vervolgd.................