Pagina 1 van 1
bandenleader.nl : niks bestellen!!
Geplaatst: 05 mei 2017 12:07
door randie
Bijna twee weken geleden op bandenleader.nl besteld en betaald, geen bevestiging maar een melding dat hun banksysteem mijn betaling niet verwerkt zou hebben en wel netjes afgeschreven door hun betalingsverwerker Mollie Payments. Die geven aan netjes doorbetaald te hebben AD Tyres (een bedrijf in Andorra) aan en geven een frans telefoonnummer en franse website door, centralpneus.fr, met contactadres in Marseille. Gaf geen vertrouwen.. Inmiddels via hun klantenservice een week na bestelling (met beroep op de wettelijke zichttermijn van 14 dagen geannuleerd. De klantenservice reageert al een week niet op mail en belverzoeken. Kortom dramatische service en afhandeling. Geeft absoluut geen vertrouwen. En betaal alsjeblieft iets meer bij een site (met thuiswinkelwaarborg) om het gevoel dat je waarschijnlijk niks krijgt (geen banden en geen terugbetaling) te voorkomen.
Ik hoop dat ik het verkeerd heb maar mijn gevoel is dat er ergens in Frankrijk / Andorra mijn euro s hartelijk in ontvangst heeft genomen zonder dat ik er wat voor terug zie. Gelukkig hebben we ze wel met 4-1 verslagen van de week... Ajax!
Re: bandenleader.nl : niks bestellen!!
Geplaatst: 06 mei 2017 22:04
door FritzTheCat
Even lekker goedkoop banden bestellen.....................ga gewoon naar de bandenboer voor die paar euro extra.
Re: bandenleader.nl : niks bestellen!!
Geplaatst: 15 mei 2017 12:49
door randie
Drie weken verder en nog geen steek opgeschoten met de zogenaamde "support" van bandenleader. Caroline van de helpdesk stuurt je met een kluitje het riet, indirect richting hun betalingsverwerker. Die notabene aangeeft dat de Webshop de verantwoordelijke is in deze. Kortom wie wordt er hier rijker van ? Is het iemand in Andorra?? Marseille? Wat een deceptie: het advies blijft NIKS BESTELLEN.
Re: bandenleader.nl : niks bestellen!!
Geplaatst: 15 mei 2017 13:05
door NeoDutchio
randie schreef:Drie weken verder en nog geen steek opgeschoten met de zogenaamde "support" van bandenleader. Caroline van de helpdesk stuurt je met een kluitje het riet, indirect richting hun betalingsverwerker. Die notabene aangeeft dat de Webshop de verantwoordelijke is in deze. Kortom wie wordt er hier rijker van ? Is het iemand in Andorra?? Marseille? Wat een deceptie: het advies blijft NIKS BESTELLEN.
U blijft maar waarschuwen, maar elk weldenkend mens zou hier sowieso niet bestellen. Contact gegeven in Andorra.
Sterkte, het beste is gewoon naar een lokale bandenboer gaan en daar opnieuw gaan kopen. Wel eerst even uw excuses aanbieden dat u deze man in eerste instantie geen boterham gunde,
Re: bandenleader.nl : niks bestellen!!
Geplaatst: 30 mei 2017 17:33
door randie
6 weken verder en meerdere malen gemaild. Niets anders dan de melding van bandenleader dat mijn transactie geweigerd is en betaling niet zou zijn binnengekomen. Mollie payments ingeschakeld door bandenleader bevestigd dat er netjes betaald is en door hen overgemaakt aan Hipay.
Kortom bandenleader maakt het mogelijk om te bestellen te betalen en dan aan te geven dat de transactie geweigerd is en verwijst je naar je eigen bank en wijst alles af. Waar is de betaling gebleven?? ICT probleem?? Bewust??
Andorra? Frankrijk? Internetoplichting? Wie is verantwoordelijk voor dit soort ICT / betaling calamiteiten ??? Zou zeggen bandenleader maakt het mogelijk dat hun website een betaling via Mollie Payments laat afschrijven en in hun systemen transactie geweigerd vermeld wordt en wijst mijn verzoek om terugbetaling af.
Re: bandenleader.nl : niks bestellen!!
Geplaatst: 06 jun 2017 15:46
door B.M. Goedemans
Hallo,
Verkeerde banden geleverd door 'bandenleader.nl'
Na aanklikken zelf retour sturen geen enkele mail of andere contact mogelijkheid meer.
Wie heeft er voor mij een email adres of een telefoon nummer in Nederland.
De banden zijn overigens geleverd bij het montage bedrijf zonder mijn adres en telefoon nummer.
Na tien dagen ben ik gaan bellen en bleken ze daar al een week te liggen.
Zo komt de bandenleader onder zijn herroeping termijn vandaan.
Ik heb met het banden montage bedrijf een overname deal kunnen maken en de juiste banden onder mijn auto gekregen.
[Tekst verwijderd]