Pagina 1 van 1

Klachten KeukenKampioen

Geplaatst: 05 mei 2017 14:53
door J.Th.M. Schoot
De oplevering van mijn keuken, geleverd door de KeukenKampioen is één grote teleurstelling voor ons geworden.
Onze klachten omvatten onder meer;
1) het niet in overeenstemming zijn met de bestelling,
2) een gedeelte van de aanrecht ontbreekt,
3) de gescheiden afvoerbak past niet en is ongemonteerd achtergelaten,
4) De poten onder de bar (die overigens niet aan de bestelde maat voldoet) zijn te kort.
5) De spatplaat achter de afzuigkap sluit niet aan op de want.
6) De koelkastdeur kraakt aan alle kanten,
7) In het algemeen is er sopraken van een slordige montage.
Nu ruim zes weken na oplevering is er na herhaalde aanmaningen nog niets gedaan om e.e.a. op te lossen.
Wel is de keuken volledig betaald.
De KeukenKampioen, maakt deel uit van de Mandemakers groep!
Ik kan eventueel e.e.a. onderbouwen met gemaakte foto's.

Zijn wij de enigen die klachten hebben over dit bedrijf en het schandalige kwaliteit gebrek dat wij van hun ervaren?
Inmiddels proberen wij met een ingebreken stelling onze rechten te claimen.

Jack Schoot

Re: Klachten KeukenKampioen

Geplaatst: 05 mei 2017 21:00
door rvjapio
Helaas bent u niet de enige. Op klacht.nl en klachtenkompas.nl wemelt het er van. Hopelijk krijgt u het alsnog voor elkaar om de meeste klachten op te lossen.

Re: Klachten KeukenKampioen

Geplaatst: 06 mei 2017 00:03
door werkbladenspecialist
Volledig betalen voor levering is een perfecte zaak voor hun! Betalen voor dat wat klaar is , is de enig juiste manier.

Re: Klachten KeukenKampioen

Geplaatst: 06 mei 2017 00:15
door Dirkie
werkbladenspecialist schreef:Volledig betalen voor levering is een perfecte zaak voor hun! Betalen voor dat wat klaar is , is de enig juiste manier.
Vandaar dat zij vaak een leuke actie hebben, namelijk montage voor 1 euro. Dat lijkt leuk, maar dat betekent feitelijk dat U voor de levering van de keuken alles al betaald moet hebben, want dat is is klaar. Die ene euro kan ze verder gestolen worden blijkbaar.