Pagina 1 van 1
Dak en schoorsteenspecialist Utrecht
Geplaatst: 09 mei 2017 17:28
door jankloet
Het regent al jarenlang klachten over deze firma op allerlei fora.
Het adres op de site is een dekmantel adres. Het bedrijf zelf zit in Den Bosch.
De "mijnheer" die je aan de telefoon krijgt is duidelijk ervaren in het intimideren van klagers.
Ik zie een reportage op TROS Radar waar in gewoon een klager bedreigd wordt.
Waarom doet niemand iets?
Re: Dak en schoorsteenspecialist Utrecht
Geplaatst: 09 mei 2017 19:18
door NeoDutchio
jankloet schreef:Het regent al jarenlang klachten over deze firma op allerlei fora.
Het adres op de site is een dekmantel adres. Het bedrijf zelf zit in Den Bosch.
De "mijnheer" die je aan de telefoon krijgt is duidelijk ervaren in het intimideren van klagers.
Ik zie een reportage op TROS Radar waar in gewoon een klager bedreigd wordt.
Waarom doet niemand iets?
Wie zou iets moeten doen dan? Juridisch ligt het lastig. Iemand geeft de opdracht en dit bedrijf laten ze dat uitvoeren. Tot zo ver niets strafbaars. Dat ze prutswerk leveren is ook niet strafbaar, maar een civiele zaak. Dat iemand bedreigd wordt is het ene woord tegen de ander, tenzij er opnames of getuigen zijn.
Als niemand meer dit bedrijf inhuurt of in hun zaakjes trapt sterven ze vanzelf uit.
Re: Dak en schoorsteenspecialist Utrecht
Geplaatst: 24 apr 2018 15:21
door maadje
Ik heb exact dezelfde ervaring gehad als beschreven hiervoor. Toen ze bezig waren op het dak, rook ik nota bene onraad en ben ik het bedrijf gaan googelen en vond ik allerlei negatieve recensies. Toen ik de mannen hiermee confronteerde, kwamen ze naar beneden en begonnen ze op me in te praten: 'Welnee joh mevrouw. Dat zouden we toch nooit doen? Je hebt tegenwoordig heel veel zzp'ers die moeite hebben rond te komen en die proberen ons zwart te maken met dit soort recensies. U bent zelfs zwanger. We zouden toch nooit een zwangere vrouw oplichten? Mijn vriendin is ook zwanger, kijk maar.' (En liet vervolgens foto's zien). Ik dacht: nee, zo slecht kunnen mensen inderdaad niet zijn, dus trapte erin. Ontzettend dom natuurlijk. Een paar weken later lekte het weer, bedrijf laten komen en toen kwamen ze met het verhaal dat zij het vorige gat wel goed hadden gemaakt, dus dat de garantie niet opging. Maar dat er dit keer een nieuw gat zat. Hij feliciteerde me met de geboorte van mijn dochter en liet foto's van zijn pasgeboren dochter zien, dus het spelletje werd erg geraffineerd gespeeld. Hij noemde zich Dennis. Volgens mij gaat dit bedrijf nu verder onder de naam Dak en schoorsteenservice Nederland, ook uit Utrecht. Ik zie recente klachten over dit bedrijf:
https://www.google.nl/search?q=dak+en+s ... c4b3279b,1,,, Dit nummer staat erbij: 030 227 0490
Wat zeggen jullie: handen ineen slaan en een zaak aanspannen?