Dierenbescherming en AID zijn al ingeschakeld maar hebben tijdens hun bezoek geen schokkende dingen kunnen constateren. Nee hehe dat gebeurt natuurlijk ook niet in het bij zijn van.
Wat vind er o.a. plaats :
Dieren die onnodig lang blijven zitten zonder dat er iets met ze gedaan wordt.
Honden worden getest op gedrag met zelf in elkaar gezette tests, ze weten niet eens wat ze testen en waar ze op dienen te letten.
De katten zitten standaard in een hok opgesloten.
Medische behandeling wordt niet zorgvuldig mee om gegaan.
Zieke dieren (bijv. niesziekte) worden zomers als het asiel overvol is ingeslapen terwijl dit goed behandelbaar is.
De honden worden hardhandig vast gepakt ook met een vangstok om te laten enten?! Dit kan ook op een diervriendelijke manier.
De honden zitten vanaf 's middags 16 uur tot 's ochtens 8:30 opgesloten in hun binnenhok en zijn dus verplicht hun behoefte te doen in hun binnenhok.
Er worden beslissingen genomen om dieren in te laten slapen terwijl zo'n dier nog prima herplaatsbaar is.
Honden worden geschopt,knietje geven, er wordt met sleutels naar ze gegooid, opgetild aan halsband enz......
Een dier wat te zwaar is van eten onthouden?!
Maar dit soort dingen gebeuren achter de schermen.......
Maar blijkbaar vinden de AID en de dierenbescherming en zelf het bestuur en de directeur het allemaal niet ernstig genoeg????????
De hier bovengenoemde wanpraktijken zijn gewoon verschrikkelijk en ik kan ook niet bevatten dat je als dierverzorger tot dit soort dingen in staat bent. Dan vraag ik me af waarom je in een dierenasiel gaat werken????
Moos dan hoop ik wel dat jou hond goed verzorgt wordt en dat ze ook eerlijk mededelen hoe je hond het in pension gehad heeft!
Groeten,
Gerechtigheid!