Pagina 1 van 1
ADSL Klachten Freeler Proverder
Geplaatst: 16 mei 2004 22:47
door ceessie007
Nou zie ik dat er veel klachten zijn over de ADSL Providers, Wat denk je dan van Freeler, Ik heb sinds twee maanden ADSL van Freeler, de eerste twee weken was ik er best te vreden mee {als je eerst bij chello 3 jaar als klant geweest bent} en hier met ontevredenheid weg gegaan bent. Nu bij Freeler worden ineens de nieuws groepen verwijdert en worden ineens de nieuws groepen niet meer ondersteund.Bij Freeler zijn dergelijke praktijken mogelijk,en jij als consument het maar gewoon moet pikken, omdat er 10 personen in een dag 65 GB gedownload hebben, {dit zijn de gegevens die een van de mensen van Freeler aan mij verteld hebben} worden alle anderen klanten van freeler bestraft,met het opslot zetten van de meeste nieuws groepen.Er zij er nog een paar over waar je mee kunt vermaken!!! als je dat wilt,enkel zijn hier het aantal {2} threads maximaal mogelijk met een download speed van 8 tot 12 kb/sec. Dat is dus over. Dan verteld z,n gup van freeler dat er betaal servers zijn die wel alles bieden. Daar heb je dan een pakketje van € 50,== permaand voor aangeschaft. God wat ik een spijt dat ik bij CHELLO weg ben. Freeler is de grootste ******** die er is. Graag even reactie van andere mensen die in het zelfde schuitje zitten, Want op zeggen bij FREELER is er niet bij, je bent met die hufters een jaar aan gegaan en daar zul je voor boeten ook.
Ceessie007
Re: ADSL Klachten Freeler Proverder
Geplaatst: 16 mei 2004 22:53
door Gast
Sorry boy dit is de eerste klacht over freeler realiseer je je dat wel. Even bellen met de fantastische helpdesk en je probleem wordt opgelost. Freeler is gewoon de beste.
Re: ADSL Klachten Freeler Proverder
Geplaatst: 24 nov 2004 16:12
door Elek
Het kan nog leuker. Je wordt 's-middags door zo'n call-mens gebeld. Er wordt je een "speciaal" aanbod gedaan. De eerste 6 maanden kosten 17,95, de volgende 6 maanden kosten 19,95 zoals op hun site staat. We vragen tijd om er over te denken. Op hun verzoek mogen ze van mij 's-avonds terugbellen. Dat gebeurt door een ander call-mens. Zij heeft wel dezelfde aanbieding. Nadat ze mij meerdere malen verzekerd heeft dat deze aanbieding (tijdelijk) loopt, ga ik akkoord. Daarna krijg ik een standaard aanmeldingsbrief van Freeler. Er wordt niet meer over die 17,95 gesproken. In de brief die ik daarna van de KPN ontvang is ook niets over een aanbieding te vinden. Via de mail heb ik Freeler om duidelijkheid gevraagd. Niet 2 dagen (zoals ze zeggen), maar 15 dagen later ontvang je doodleuk een mail dat er iets fout is gegaan en dat die aanbieding niet bestaat. Sorry wordt er gezegd !!! Hoezo oplichterij!!!
Re: ADSL Klachten Freeler Proverder
Geplaatst: 25 nov 2004 09:07
door Elek
Ben ik nog even. Gisteren na 8 minuten drukken (telefoon) op de servicelijn van Freeler kreeg ik eindelijk een man aan de lijn. Ondanks dat de 2 call-dames mij verzekerden in dienst van Freeler zelf te zijn (zij kenden ook al mijn persoonlijke gegevens incl.mijn wachtwoord en bankrekening) werd er glashard ontkend dat zij bij Freeler werkten. Wie liegen er dan allemaal. Als het inderdaad een call-center was die de eerste 2 keer belde dan is dat eigenlijk nog erger, Freeler geeft dus gewoon je persoonlijke gegeven door aan een ander bedrijf. Die man van Freeler heeft mij aangeboden het abonnement te annuleren. Dat was het eerste goede van Freeler. Ik heb het daar maar bij gelaten. Het zal me verbazen als nu alles goed loopt en ik snel een annuleringsbevestiging ontvang zoals was toegezegd. Ik ben maar niet meer begonnen over een klacht van 2,5 maand geleden inzake mijn vorige abonnement. Daar heb ik , behalve dan het computer-antwoord dat ik binnen 5 dagen antwoord zal krijgen, nooit antwoord op gekregen. Ook niet nadat ik nogmaals om antwoord had gevraagd.
Ik denk dat alles veel te veel wordt voor zo'n kleine organisatie als Freeler, ondanks de ING-bank als moeder te hebben.(100%)
Re: ADSL Klachten Freeler Proverder
Geplaatst: 22 jan 2005 17:33
door Ductops
Aangezien hier niemand verder op heeft gereageerd in de tussentijd, wil ik nu graag mijn bevindingen over Freeler melden.
Daarin kan ik dan ook vrij kort zijn:
- Niet de allergoedkoopste
- Abo moest destijds al 2 jaar duren
- Extra aanbieding liep toen 1 dag eerder af als mijn abo startte: helaas GEEN extra aanbieding (was gratis ethernetmodem of zo = gewoon pech dus)
- Vrijwel nooit lijn- of verbindingsproblemen
- Helpdesk reageert vrijwel altijd heel snel en goed
- Heb Kaspersky anti virus er gratis bij
- Nooit verwikkelingen over abo, facturen, etc.
Ik zou het echter wel op prijs stellen als alle ISP's, in het algemeen dus, anti spam (ook spyware?) filters STANDAARD leveren
. Al dan niet in de abo prijs versleuteld, maar niet meer als "extra".
Hiermee wordt op dit moment de meest rottigheid veroorzaakt.
Re: ADSL Klachten Freeler Proverder
Geplaatst: 23 jan 2005 17:14
door Gast
freeler is onlangs overgenomen door de kpn. planet/hetnet/freeler zullen alle 3 van naam veranderen omdat ze de providers samen gaan voegen. de nieuwe naam wordt: kpn internet.
xs4all maakt ook deel uit van het nieuwe 'kpn internet' maar blijft zelfstandig.
ik denk dat na overname de service nog beter wordt want planet/hetnet/xs4all waren weer de beste in de test van radar en ook in vele andere tests.
Re: ADSL Klachten Freeler Proverder
Geplaatst: 02 feb 2005 21:44
door Gast
Weet niet of dat zo is.
Vrees beetje dat KPN te grot wordt, gemakzucht en
wordt beetje minder, beetje duurder.
Ben nu erg tevree over freeler.
Re: ADSL Klachten Freeler Proverder
Geplaatst: 08 feb 2005 17:18
door H.Wessels
Ze beloven inderdaad van alles, en doen niets en niemand weet er dan niets vanaf. Heb ook spijt dat ik ben overgestapt
Administratie daar is pet.
Enige is dat het een goede stabiele verbinding is.