Pagina 1 van 1

Moedeloos van Ziggo

Geplaatst: 15 mei 2017 10:58
door Lisaschot
Goedemorgen allemaal. Wij hebben een abbonoment bij ziggo en we hebben het idee dat we aardig in de kou worden gelaten. Sinds oktober 2016 hebben we al last van tv internet en telefoon storing. In januari werd het eindelijk erkend het probleem kabelschade. Dit zou gereapeerd worden na weken lang bellen met ziggo klachtenmanagment . De bam. Kregen we te horen het is gerepareerd. Die avond nog meer storingen als ervoor . Na lang bellen kwam het hoge woord er uit ze hadden ergens anders een stukje gerepareerd maar niet bij ons. Het is duur om die kabel te vervangen en daar moest toestemming voor komen. Ondertussen maar de monteur er opgezet omdat er bij ons omheen gedraait word. Nu zijn we 5 maanden verder en de enige die zich nog inzet is onze monteur . We zijn er een beetje moedeloos van heeft iemand een idee voor een oplossing ..?? #wanhopig

Re: Moedeloos van Ziggo

Geplaatst: 15 mei 2017 22:30
door sylvesterb
Lisaschot schreef:Goedemorgen allemaal. Wij hebben een abbonoment bij ziggo en we hebben het idee dat we aardig in de kou worden gelaten. Sinds oktober 2016 hebben we al last van tv internet en telefoon storing. In januari werd het eindelijk erkend het probleem kabelschade. Dit zou gereapeerd worden na weken lang bellen met ziggo klachtenmanagment . De bam. Kregen we te horen het is gerepareerd. Die avond nog meer storingen als ervoor . Na lang bellen kwam het hoge woord er uit ze hadden ergens anders een stukje gerepareerd maar niet bij ons. Het is duur om die kabel te vervangen en daar moest toestemming voor komen. Ondertussen maar de monteur er opgezet omdat er bij ons omheen gedraait word. Nu zijn we 5 maanden verder en de enige die zich nog inzet is onze monteur . We zijn er een beetje moedeloos van heeft iemand een idee voor een oplossing ..?? #wanhopig
De enige oplossing is opzeggen en een andere aanbieder zoeken.

Via https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ kun je controleren welke snelheid er via DSL leverbaar is op jouw adres.

Hierna kun je een abonnement afsluiten bij elke DSL aanbieder (dat is dus eigenlijk elke andere aanbieder dan Ziggo).

Re: Moedeloos van Ziggo

Geplaatst: 16 mei 2017 14:27
door Ziggowebteam
Hoi Lisaschot (Lisa?),

Logisch dat je er moedeloos van wordt. Duidelijk niet de service die je wel van ons mag verwachten. Sorry! Het lijkt me goed dat we gaan zorgen voor duidelijkheid zodat je weet waar je aan toe bent. Daarnaast moet er nu ook snel een oplossing komen zodat je ongestoord kan genieten van onze diensten. Hier willen we jou graag mee helpen en daarvoor hebben we informatie van jou nodig. Stuur je ons via dit forum een privébericht met daarin jouw adres, klantnummer, 06-nummer en verwijzing naar dit topic? Dan pakken we het via die weg verder met je op en gaan we zorgen voor een nette afronding. Lijkt je dat een goed plan?

Groet,
Pim - Ziggo Webcare

Re: Moedeloos van Ziggo

Geplaatst: 16 mei 2017 15:24
door Jetsertje
sylvesterb schreef:De enige oplossing is opzeggen en een andere aanbieder zoeken.
De haat die je voor Ziggo hebt zit wel diep zeg.

Re: Moedeloos van Ziggo

Geplaatst: 16 mei 2017 15:25
door Frantic2
die dan ws gebruik maakt van dezelfde kapotte kabel.....

Re: Moedeloos van Ziggo

Geplaatst: 16 mei 2017 16:10
door john18
Ik zou proberen nog geduld te tonen. Kijk of samen tot een oplossing kunt komen om b.v. gedeeltelijk of geheel je abonnement kosten terug te krijgen voor het niet leveren van overeenkomst.

Re: Moedeloos van Ziggo

Geplaatst: 16 mei 2017 16:39
door stofzuigertje
Nu ze lezen dat geheel NL mee leest mag je het Prive berichtje sturen......
Gewoon elke klager over ziggo dit even geven, zal wel erg druk worden daar als ze niet meer bellen maar via deze gaan mailen!

Re: Moedeloos van Ziggo

Geplaatst: 16 mei 2017 21:55
door bprosman
Na lang bellen kwam het hoge woord er uit ze hadden ergens anders een stukje gerepareerd maar niet bij ons. Het is duur om die kabel te vervangen en daar moest toestemming voor komen.
Vorig jaar een "verzopen" kabel gehad en Ziggo moet gewoon hun onderaannemer opdracht geven te meten waar de beschadiging zit, daar hebben ze apparatuur voor en kunnen dat heel nauwkeurig uitmeten. De onderaannemer graaft de kabel op , en repareert dezem daar hoeft niet de hele kabel voor vervangen te worden. Daar moet inderdaad bij de gemeente wel toestemming voor gevraagd worden (klic melding), dat duurt een dag of 3.

Re: Moedeloos van Ziggo

Geplaatst: 17 mei 2017 12:42
door stofzuigertje
Als er een kabel stoorde even als Jehova Deur aan Deur gaan.
Als iedereen gaat klagen in jou straat moeten ze wel sneller actie ondernemen.

Als ze toegeven kabel en alle aangesloten buren klagen word het spoed.
1 klant maakt niet uit, maar vele telefoontjes en nauwelijks bereikbaar voor rest NL...
Dat werkt beter, gewoon vragen of iedereen gaat bellen en na enkele uren nogmaals of er al aan gewerkt word.

Als ze aan de telefoon gek worden word het een spoedklus want de rest van NL moet ook contact kunnen krijgen.
Zo werkt het bij vele bedrijven en ook bij Ziggo.

Re: Moedeloos van Ziggo

Geplaatst: 17 mei 2017 12:54
door bprosman
Als ze toegeven kabel en alle aangesloten buren klagen word het spoed.
Als Ziggo opdracht geeft dit te laten repareren gaat dit ook redelijk rap hoor, binnen een week bij mij (incl 3 dagen klic).