NLEx let op met nieuw abonnement
Geplaatst: 15 mei 2017 21:41
Ik heb vandaag (15-05-2017) een contract bij NLEx afgesloten omdat deze heel goedkoop is. Bij het krijgen van het contract kwam ik er achter dat er een paar dingen niet netjes zijn:
[*] De activeringsdatum ligt niet binnen een maand vanaf vandaag (eerste activering is 26-06-2017).
[*] Het contract gaat in na de wettelijke bedenktijd van 14 dagen, Vanaf dan (29-05-2017) ga ik dus betalen voor een dienst die een maand later geactiveerd word. Houd in dat het abonnement in mijn geval geen € 38,50 maar € 42,00 per maand is (11 maanden gebruik). Dit staat nog los van het feit dat het huidige abonnement nog doorloopt.
[*] Tevens staat in de algemene voorwaarden dat zij per begin kalenderjaar het recht voorhouden om een consumentenprijsindex uit te voeren (zie artikel 5.1).
Let goed op, ze blijven wel goedkoop. maar niet zo goedkoop als ze laten blijken.
Ik heb tevens per vandaag het contract weer opgezegd, ik hou niet van dit soort praktijken.
[*] De activeringsdatum ligt niet binnen een maand vanaf vandaag (eerste activering is 26-06-2017).
[*] Het contract gaat in na de wettelijke bedenktijd van 14 dagen, Vanaf dan (29-05-2017) ga ik dus betalen voor een dienst die een maand later geactiveerd word. Houd in dat het abonnement in mijn geval geen € 38,50 maar € 42,00 per maand is (11 maanden gebruik). Dit staat nog los van het feit dat het huidige abonnement nog doorloopt.
[*] Tevens staat in de algemene voorwaarden dat zij per begin kalenderjaar het recht voorhouden om een consumentenprijsindex uit te voeren (zie artikel 5.1).
Let goed op, ze blijven wel goedkoop. maar niet zo goedkoop als ze laten blijken.
Ik heb tevens per vandaag het contract weer opgezegd, ik hou niet van dit soort praktijken.