LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog steeds geen geld terug van Lesara Leather Led Shoes

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
PeerPeer

Nog steeds geen geld terug van Lesara Leather Led Shoes

Ongelezen bericht door PeerPeer »

Op 21 maart 2017 bestelde mijn zwager bij een online winkel Lesara Leather Led Shoes. Binnen een week ontving hij de Led schoenen. Mijn jongste dochter kreeg ze op 2 april voor haar 11e verjaardag. Slechts één dag werkten de schoenen. Daarna viel één schoen voor de helft uit. De dagen erna trachten we op diverse manieren om de schoen te laten werken. Aan de oplader te hangen, wat niet werkte. Batterij leeg te laten door de schoen aan te laten staan en daarna op te laden. Niks hielp. Omdat de schoen het niet meer wilde doen nam ik telefonisch contact op met de online winkel. De Engels sprekende helpdesk medewerker vertelde me dat ik de schoenen terug kon sturen met gebruikmaking van het retourformulier wat tevens de nota was. Dat ze zodra ze de schoenen binnen hadden ze de schoenen zouden onderzoeken en als bleek dat de schoen niet werkte uiterlijk binnen één week na terugzenden van de schoenen het aankoopbedrag op de rekening van de besteller gestort werd en we daarna nieuwe schoenen konden bestellen.
Op 19 april stuurde ik de schoenen terug.
Op 25 april ontving mijn zwager een ontvangstbevestiging maar geen geld.
Op 9 mei stuurt mijn zwager een mail naar de online winkel omdat er nog steeds geen geld terugbetaald is.
Op 12 mei bel ik met de online winkel en een Nederlands sprekende helpdesk medewerker vertelt me dan dat er iets fout is gegaan. Op 25 april hebben ze het geld retour gestort op de rekening van de besteller en zijn ze vergeten om een ontvangstbevestiging te sturen. Ik vertel hem dan dat het andersom is. Dat mijn zwager op 25 april wel de ontvangstbevestiging ontvangen heeft maar tot op de dag van vandaag geen geld. De medewerker blijft volhouden dat mijn zwager het geld al sinds 25 april op zijn rekening heeft staan. Ik blijf aandringen en dan zegt de medewerker dat hij van de betaalafdeling te horen krijgt dat het geld de 25e betaald is maar kennelijk ergens vasthangt maar het elk moment gestort kan worden als hij het al niet heeft ontvangen.
Ik breng mijn zwager hiervan op de hoogte. Hij belt direct met de helpdesk en krijgt dezelfde helpdesk medewerker aan de lijn. Mijn zwager koppelt terug dat de man gezegd heeft dat hij de betaalafdeling de opdracht gegeven heeft om het na te kijken. Dat er blijkbaar een fout in geslopen kan zijn en hij vandaag nog mijn zwager terugbelt om hem te vertellen hoe het zit.
Op 16 mei ontvangt mijn zwager een mail van ene ... van de online winkel. In slecht Nederlands volgt hieronder de mail.
Beste Meneer...,
Ik kan slechts schattingen maken hoe lang het duren gaat, en daar er nogal wat variabele zijn, zal dat geen nauwkeurige schatting zijn. Maar het probleem in de IT tussen ... en ... zou vorige week verholpen zijn, dus verwacht ik dat u deze week uw geld wel binnen moet hebben. Dus het is erg vervelend dat u de dupe bent geweest van zoveel een fout product, als een fout in de IT.
Het is vervelend dat het product niet naar wens was, we hebben een kwaliteits controle voordat producten ons magazijn in komen, helaas komt er wel eens wat door wat niet helemaal goed is. We hebben dan ook, al is het nog steeds onderweg, het geld naar u overgemaakt, inclusief de verzendkosten.
Daarnaast is het natuurlijk erg vervelend dat het om een verjaardagscadeau ging.
Groet,
... .
Vandaag 17 mei 2017 nog steeds geen betaling van ... ontvangen.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 mei 2017 09:39, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast: naam verbeterd

BL2

Re: Nog steeds geen geld terug van Lesara Leather Led Shoes

Ongelezen bericht door BL2 »

Lang bericht, was ook in drie zinnen op te schrijven.

Hoe vind Die handel, ik kan geen shop vinden met de naam: Leather Led Shoes / Leather Lead Shoes

Vertel eens wat meer over deze winkel ? Kvk, voorwaarden, land waar gevestigd ?

Keurige persoonlijke brief, die krijg je niet vaak meer tegenwoordig.

Wel wat ingewikkeld, dan belt de zwager, dan nij weer, dan de zwager, dan jij weer, dan de zwager..........
PeerPeer schreef:Op 21 maart 2017 bestelde mijn zwager bij een online winkel Leather Led Shoes. Binnen een week ontving hij de Led schoenen. Mijn jongste dochter kreeg ze op 2 april voor haar 11e verjaardag. Slechts één dag werkten de schoenen. Daarna viel één schoen voor de helft uit. De dagen erna trachten we op diverse manieren om de schoen te laten werken. Aan de oplader te hangen, wat niet werkte. Batterij leeg te laten door de schoen aan te laten staan en daarna op te laden. Niks hielp. Omdat de schoen het niet meer wilde doen nam ik telefonisch contact op met de online winkel. De Engels sprekende helpdesk medewerker vertelde me dat ik de schoenen terug kon sturen met gebruikmaking van het retourformulier wat tevens de nota was. Dat ze zodra ze de schoenen binnen hadden ze de schoenen zouden onderzoeken en als bleek dat de schoen niet werkte uiterlijk binnen één week na terugzenden van de schoenen het aankoopbedrag op de rekening van de besteller gestort werd en we daarna nieuwe schoenen konden bestellen.
Op 19 april stuurde ik de schoenen terug.
Op 25 april ontving mijn zwager een ontvangstbevestiging maar geen geld.
Op 9 mei stuurt mijn zwager een mail naar de online winkel omdat er nog steeds geen geld terugbetaald is.
Op 12 mei bel ik met de online winkel en een Nederlands sprekende helpdesk medewerker vertelt me dan dat er iets fout is gegaan. Op 25 april hebben ze het geld retour gestort op de rekening van de besteller en zijn ze vergeten om een ontvangstbevestiging te sturen. Ik vertel hem dan dat het andersom is. Dat mijn zwager op 25 april wel de ontvangstbevestiging ontvangen heeft maar tot op de dag van vandaag geen geld. De medewerker blijft volhouden dat mijn zwager het geld al sinds 25 april op zijn rekening heeft staan. Ik blijf aandringen en dan zegt de medewerker dat hij van de betaalafdeling te horen krijgt dat het geld de 25e betaald is maar kennelijk ergens vasthangt maar het elk moment gestort kan worden als hij het al niet heeft ontvangen.
Ik breng mijn zwager hiervan op de hoogte. Hij belt direct met de helpdesk en krijgt dezelfde helpdesk medewerker aan de lijn. Mijn zwager koppelt terug dat de man gezegd heeft dat hij de betaalafdeling de opdracht gegeven heeft om het na te kijken. Dat er blijkbaar een fout in geslopen kan zijn en hij vandaag nog mijn zwager terugbelt om hem te vertellen hoe het zit.
Op 16 mei ontvangt mijn zwager een mail van ene ... van de online winkel. In slecht Nederlands volgt hieronder de mail.
Beste Meneer...,
Ik kan slechts schattingen maken hoe lang het duren gaat, en daar er nogal wat variabele zijn, zal dat geen nauwkeurige schatting zijn. Maar het probleem in de IT tussen ... en ... zou vorige week verholpen zijn, dus verwacht ik dat u deze week uw geld wel binnen moet hebben. Dus het is erg vervelend dat u de dupe bent geweest van zoveel een fout product, als een fout in de IT.
Het is vervelend dat het product niet naar wens was, we hebben een kwaliteits controle voordat producten ons magazijn in komen, helaas komt er wel eens wat door wat niet helemaal goed is. We hebben dan ook, al is het nog steeds onderweg, het geld naar u overgemaakt, inclusief de verzendkosten.
Daarnaast is het natuurlijk erg vervelend dat het om een verjaardagscadeau ging.
Groet,
... .
Vandaag 17 mei 2017 nog steeds geen betaling van ... ontvangen.
Laatst gewijzigd door BL2 op 17 mei 2017 22:28, 2 keer totaal gewijzigd.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dit verhaal komt mij erg bekend voor. Niet al eerder een topic over geplaatst?

Bij welke webshop was het? Er zijn er zoveel die leather led shoes aanbieden.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dit verhaal komt mij erg bekend voor. Niet al eerder een topic over geplaatst?

Bij welke webshop was het? Er zijn er zoveel die leather led shoes aanbieden.

Boesta

Ongelezen bericht door Boesta »

Het gaat hier om de webwinkel lesara.nl (dat staat er ook, maar ts geeft direct achter de winkelnaam de naam van het bestelde artikel. Led-schoenen).

Ik zou gewoon nog even wachten. Zij geven aan dat er een IT probleem is. Als u over 14 dagen nog niets heeft ontvangen zou ik het nogmaals proberen Het is een Duits bedrijf dat best betrouwbaar is. Fouten c.q. storingen kunnen nu eenmaal voorkomen. Geef ze gewoon de tijd om het probleem op te lossen... :)

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

TS Peer heeft verder zo te zien geen belangstelling meer voor zijn topic.......

Gesloten