LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
john04
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2017 12:10

niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door john04 »

Ook ik heb vorig jaar bij deze firma een kastje gekocht, heb hem echter al geannuleerd voordat hij verstuurd was, echter mijn geld terug krijgen 94,95 euro dan zijn ze niet thuis, heb er een deurwaarder op gezet maar daar reageren ze ook niet op ben er maar mee gestopt want anders zou ik hoge kosten gaan maken.
In Juni ga ik een paar dagen naar Limburg en zal ze dan zeker een bezoek brengen in Maastricht, krijg ik niet meteen mijn geld mee dan hebben ze ter plekke een gigantisch probleem.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 mei 2017 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door berndv »

john04 schreef:Ook ik heb vorig jaar bij deze firma een kastje gekocht, heb hem echter al geannuleerd voordat hij verstuurd was, echter mijn geld terug krijgen 94,95 euro dan zijn ze niet thuis, heb er een deurwaarder op gezet maar daar reageren ze ook niet op ben er maar mee gestopt want anders zou ik hoge kosten gaan maken.
In Juni ga ik een paar dagen naar Limburg en zal ze dan zeker een bezoek brengen in Maastricht, krijg ik niet meteen mijn geld mee dan hebben ze ter plekke een gigantisch probleem.
welke firma? en uw laatste regel zou ik wel even naar kijken, die kan namelijk wel als bedreigend geclassificeerd worden, mocht het zover komen, zal dit in alle gevallen altijd in uw nadeel werken. Houdt het zakelijk en laat uw emoties achterwege.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Deze firma? Een kastje? Gigantisch probleem?

Lekker onduidelijk allemaal. Hier kan niemand iets mee.

Geke1949
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2017 19:47

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door Geke1949 »

Ik denk dat ik het zelfde probleem heb, kastje gekocht, een Mediabox en terug gestuurd omdat hij niet goed werkte, mijn geld terug gevraagd , ik stort het terug binnen 14 dagen kreeg ik als antwoord, maar niets van dat alles, als ik bel word er niet opgenomen en mails worden ook niet beantwoord, wie weet raad.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door Jetsertje »

breien schreef:Iedereen kent de firma in Maastricht e.o. dat kastjes verkoopt voor 94,95 euro.
Oh de firma met kastjes voor € 94,95. Ja die ken ik wel. Die zit in Maastricht.

Moneyman
Berichten: 30206
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jetsertje schreef:
breien schreef:Iedereen kent de firma in Maastricht e.o. dat kastjes verkoopt voor 94,95 euro.
Oh de firma met kastjes voor € 94,95. Ja die ken ik wel. Die zit in Maastricht.
En die hebben een gigantisch probleem :wink:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door crazyme »

Moneyman schreef:
Jetsertje schreef:
breien schreef:Iedereen kent de firma in Maastricht e.o. dat kastjes verkoopt voor 94,95 euro.
Oh de firma met kastjes voor € 94,95. Ja die ken ik wel. Die zit in Maastricht.
En die hebben een gigantisch probleem :wink:
In juni pas.

BenBennekom
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 mei 2017 14:25

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door BenBennekom »

Wat voor kastje?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door crazyme »

BenBennekom schreef:Wat voor kastje?
Geplaatst in "Televisie". Gokje : Televisiekastje.

Maar is dat relevant ?

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Vast net zo'n kastje als dat van Nonstopplayer.nl viewtopic.php?f=60&t=170435#p2364293

De intentie hebben over de rug van anderen geld te besparen en nu klagen geen geld terug te krijgen. Vind ik helemaal niet zo erg.

stofzuigertje

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

In Maastricht zullen ze allen van het Kastje naar de muur stuurt worden!

Ook ik gebruikte de zelfde software op oude computer achter de TV en dat werkte toen wel.
Een klein flut Ardino computertje en zelf programmeren was goedkoopste,
en met nieuwe software kijk ik nog steeds.

Alleen de verkoop van kant en klaar is verboden en de kans op geld terug is hiermee voor luie mensen ook voorbij.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door scontra »

john04 schreef: In Juni ga ik een paar dagen naar Limburg en zal ze dan zeker een bezoek brengen in Maastricht, krijg ik niet meteen mijn geld mee dan hebben ze ter plekke een gigantisch probleem.
@john04,

Op de site van een firma staat vermeldt dat ze wegens vakantie zijn gesloten van Di. 4 t/m Vr. 28 juni 2017.
Mogelijk heeft u iets aan deze informatie en kunt u uw reeds geplande bezoek nog aanpassen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Jetsertje schreef:Vast net zo'n kastje als dat van Nonstopplayer.nl viewtopic.php?f=60&t=170435#p2364293

De intentie hebben over de rug van anderen geld te besparen en nu klagen geen geld terug te krijgen. Vind ik helemaal niet zo erg.
Helemaal mee eens. Je kunt toch gewoon een Chromecast of (iets duurder) Apple TV bij een normale winkel kopen en daarmee gewoon media streamen? Niet gratis, maar waarom zou alles gratis moeten zijn? Wij willen zelf toch ook gewoon salaris voor ons werk krijgen?

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door ZaBo »

breien schreef:Iedereen kent de firma in Maastricht e.o. dat kastjes verkoopt voor 94,95 euro.
Ok iedereen schijnt het te kennen, kom dan met die naam

Anders is dit weer een hele losse semi-intellectueele opmerking( of impliceert het dat u zich zomaar ergens mee wil bemoeien?)

Ik weet het niet, dus u kunt niet stellen, dat iedereen het weet (tenzij u uw kennis tot maatstaf heeft gerekend)

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik heb eerlijk gezegd nog niets gelezen wat ook maar in de buurt komt van "intellectueel".

Welke opmerkingen kwalificeert u als zodanig ?

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door ZaBo »

crazyme schreef:Ik heb eerlijk gezegd nog niets gelezen wat ook maar in de buurt komt van "intellectueel".

Welke opmerkingen kwalificeert u als zodanig ?
Bedoel eigenlijk, dat iemand zegt, dat wij allemaal de naam kennen van het bedrijf, maar dat deze persoon(breien) om duistere redenen, dan weer net niet de naam noemt (terwijl wij die allemaal al kennen, dus zou dat geen probleem moeten zijn om te noemen, lijkt mij)

Daarnaast reageert deze "mevrouw "op geen enkelen wijzen op aan haar gestelde vragen, dan wel op enige twijfeling over de kundigheid van deze "mevrouw "Breien, ook op de door mij gestelde vragen m.b.t. opmerkingen c.q. suggesties van deze "mevrouw" Breien komt geen enkele reactie vanuit "haar" kant, dus betwijfel zeer over oprechte intenties van deze " dame".

Maar ze is wel instaat om ooh zo leuke grappen te maken over "Amalia"( wat te achterlijk voor woorden is, weet niet wat voor persoon Breien is, maar denk zeer onaangenaam)

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door crazyme »

O, dan snap ik het.

stofzuigertje

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Er zijn diverse verkopers maar de prijs en plaats doen een bepaald vermoeden......

Vele leveranciers zijn nu op vakantie omdat ze anders erg veel retour kregen en of ze na de vakantie nog open gaan?

Moneyman
Berichten: 30206
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZaBo schreef:
breien schreef:Iedereen kent de firma in Maastricht e.o. dat kastjes verkoopt voor 94,95 euro.
Ok iedereen schijnt het te kennen, kom dan met die naam

Anders is dit weer een hele losse semi-intellectueele opmerking( of impliceert het dat u zich zomaar ergens mee wil bemoeien?)

Ik weet het niet, dus u kunt niet stellen, dat iedereen het weet (tenzij u uw kennis tot maatstaf heeft gerekend)
Nog nooit van ironie gehoord, ZaBo? :roll:

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: niet terug geven van geld voor een geannuleerde aankoop

Ongelezen bericht door ZaBo »

Moneyman schreef:
ZaBo schreef:
breien schreef:Iedereen kent de firma in Maastricht e.o. dat kastjes verkoopt voor 94,95 euro.
Ok iedereen schijnt het te kennen, kom dan met die naam

Anders is dit weer een hele losse semi-intellectueele opmerking( of impliceert het dat u zich zomaar ergens mee wil bemoeien?)

Ik weet het niet, dus u kunt niet stellen, dat iedereen het weet (tenzij u uw kennis tot maatstaf heeft gerekend)
Nog nooit van ironie gehoord, ZaBo? :roll:
Ironie/ sarcasme zijn mij niet geheel onbekend, geld meneer :lol:

Maar even een serieuze vraag Moneyman, waarom reageert u bijna op elk geplaatste topic,?

Gesloten