Pagina 1 van 1

delight mobile nummer afgesloten.

Geplaatst: 18 mei 2017 14:51
door audb
Wil je goed koop bellen neem dan alsjeblieft nooit deze provider.
Nergens op de website staat vermeld hoelang je beltegoed blijft staan of na hoelang je nummer wordt afgesloten.
Ook op de kaart waar je simkaart in zit of in de bijsluiter wordt geen woord gesproken over de houdbaarheid tot je ergens in de Engelstalige "algemene voorwaarden" iets ziet staan en deze via google gaat vertalen (mijn engels is verry ***)
Dan zie je dat je na 90 dagen dus niet eens 3 maanden gewoon afgesloten wordt zonder enige waarschuwing vooraf.
De klanten service die hier in Amsterdam zit blijkt helemaal niets te ondernemen als je ze mailt of ze spreken gewoon engels ofzo maar het blijft gewoon stil.
Ook opwaarderen is heel moeilijk daar geen enkele verkoop punt die hun noemen de kaarten nog (willen) verkopen.
Sterker nog een van de verkoop punten gaf aan dat hun het een zooitje smerige oplichters vond.
Klanten die opgewaardeerd hadden werden gewoon afgesloten terwijl ze bijna dagelijks de telefoon gebruikten.
Wil je dan ook een goedkope provider hebben kijk dan eens naar de verkoop punten welke kaarten hun verkopen en trap niet in acties van gratis simkaart het kost je gewoon veel geld.

Re: delight mobile nummer afgesloten.

Geplaatst: 18 mei 2017 15:13
door NeoDutchio
Wat is er dan ook mis met Nederlandse providers? Zijn er nket genoeg hier in Nederland, of moet het allemaa, nog goedkoper? U merkt het, goedkoop kan altijd, maar dat wordt altijd terug betaald.

Als u voordat u hiermee in zee ging even gegoogeled had, had u genoeg waarschuwingen gezien. Al jarenlang worden topics geopend en waarschuwingen afgegeven. Aangezien u dit niet gedaan heeft, is het ook maar de vraag wat uw waarschuwing hier voor nut heeft. U heeft even stoom kunnen afblazen, dat is wellicht het enige voordeel.

Re: delight mobile nummer afgesloten.

Geplaatst: 18 mei 2017 16:31
door berndv
audb schreef:Nergens op de website staat vermeld hoelang je beltegoed blijft staan of na hoelang je nummer wordt afgesloten.
Jawel hoor
audb schreef:in de Engelstalige "algemene voorwaarden" iets ziet staan en deze via google gaat vertalen (mijn engels is verry ***)
In die algemene voorwaarden staat het gewoon beschreven. Waarom een overeenkomst aangaan met een bedrijf als u niet eens de algemene voorwaarden kunt begrijpen omdat die in een taal geschreven zijn die u niet machtig bent? Daar gaat u dan toch niet mee in zee?

Uw vertaling is ook niet heel erg goed, niet na 90 dagen wordt de verbinding beƫindigd, maar na 120 dagen. Na 90 dagen is het tegoed weg.

Dat is hetzelfde als een taart bakken met een engels recept en naderhand klagen dat de taart mislukt is omdat u het recept niet begreep.