LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jamba Ringtones oplichters

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Jamba Ringtones oplichters

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn dochter heeft ook in Maart eens een sms-je gestuurd voor een ringtoon.
De gevolgen zijn bekend.
Omdat ze zelf haar pre-paid kaart moet betalen, was deze elke maand zo op omdat er automatisch € 4,50 werd afgeschreven.
Wij, als ouders, hebben geschreven, gemaild en heel internet afgezocht hoe je dit kon stoppen.
Op de mails kregen we geen reactie van Jamba.
Uiteindelijk hebben we een nieuwe sim-kaart voor haar gekocht, probleem is dan nu wel opgelost maar mijn dochter is wel zo'n € 27,00 armer.

Het is toch van de gekke dat je op deze manier van dit abonnement moet zien af te komen, en nog gekker is het dat je nergens die Jamba kan bereiken om een schadevergoeding te verhalen.
Ze hebben sinds kort in de spotjes op tv wel staan, vraag eerst je ouders, maarja of dat zal helpen...... :roll:

gevado

Re: Jamba Ringtones oplichters

Ongelezen bericht door gevado »

als jamba van debitel is, lijkt mij dat men daar niet moet zijn om een abonnenent af te sluiten en als je het wel hebt gedaan, nokke ermee.
Misschien komt men dan tot inkeer. Ik vind dit een misselijke manier om bel tegoeden van meestal minderjarige, in te pikken.
Laten zij die een ringtone van jamba hebben afstand nemen van debitel.
sukses alle ringtone fans.

Jasper Laman

Re: Jamba Ringtones oplichters

Ongelezen bericht door Jasper Laman »

Ongeveer 4 maanden geleden heb ik mij blijkbaar aangemeld bij Jamab! en ik krijg sindsdien om de havenklap smsjes van ze. Toen ik mijn telefoonrekening binnenkreeg zag ik dat die smsjes behoorlijk kostbaar waren. Uiteraard heb ik per direct een e-mail gestuurd naar [email protected] (zoals in de smsjes vermeld stond) met de vraag of ze mijn abbonnement konden uitschakelen. Dit is nooit gebeurd. Na 4 maanden en urenlang bellen met T-mobile, mijn profider, is dan eindelijk mijn abonnement uitgeschakeld. Maar ik heb in die vier maanden wel €45 moeten betalen voor ongewenste smsjes.
Nu vraag ik me af of er de mogelijkheid bestaat dit bedrag terug te krijgen?

Wie kan mijn vraag beantwoorden?

Vriendelijke groet,
Jasper Laman

gast123

Re: Jamba Ringtones oplichters

Ongelezen bericht door gast123 »

Heb helaas ook een keer geprobeerd een ringtone binnen te halen
heb heel snel een berichtje gestuurd met stop en kreeg een bericht dat het gedeactiveerd was.
Is nu ook m'n abbo opgezegd?
Hoop het wel heb geen zin in zo'n duur abbo

LB

Gesloten