incassobureau Buckaroo
Geplaatst: 23 mei 2017 22:25
Met wat voor reden weet ik niet, maar ik heb al een tijdje problemen met het incasso bureau Buckaroo, die namens T-Mobile de incassering voor de betaling van T-Mobile thuis verzorgd. T-Mobile schijnt al een paar maanden de automatische incasso van mijn T-Mobile Thuis abonnement niet te kunnen doen. Daarvan krijg ik dan een e-mail bericht met een I-deal link waarmee ik vervolgens het verschuldigde bedrag direct kan overboeken en dat gaat dus via Buckaroo.
Ik begreep enkel niet waar die betalingsachterstand vandaan kwam en ben daar dus maar eens even ingedoken.
Zo beweerd T-Mobile dat het geld is overgemaakt naar T-Mobile mobiel en niet naar T-Mobile thuis. Rara, zij sturen mij een betalingslink!
Maar T-Mobile thuis kan die betalingen niet inzien. Dat gaat via de mail bij [email protected].
Dus al mijn afschrijvingen bij elkaar gezocht en een mail verstuurd. Blijkt Buckaroo te incasseren voor T-Mobile met 4 verschillende bankrekeningnummers! Een Deutsche Bank nummer eindigend op 366, eentje eindigend op 439, dan nog een COBA nr. eentje van de Rabobank en een van de ABN Amro. Lekker overzichtelijk. Vervolgens krijg ik als antwoord van T-Mobile dat het DEUTnr. niet van hen is en of ik maar even contact wil opnemen hierover met mijn bank.
Zo gezegd zo gedaan. Bij de bank snappen ze er helemaal niets van en aangezien je een bedrag binnen 56 dagen moet terugvorderen, kunnen zij niets voor me betekenen, behalve de incasso van Buckaroo te blokkeren.
Met dit bericht weer contact op genomen met de afdeling zoekgeraakte betaling. Krijg ik een bericht terug dat het DEUTnr. eindigend op 366 niet van T-Mobile is. En dat ik contact op moet nemen met mijn bank.
Vervolgens krijg ik doodleuk het bericht van T-mobile dat er een rekening voor me klaar ligt en dat ik die wel even tijdig moet betalen, want anders komen ze weer met het incasso bureau op de proppen. Pardon ik krijg nog bijna 200 euro van jullie! Ze zijn overigens ineens wel overgestapt op een ander incasso bureau.
Ik begreep enkel niet waar die betalingsachterstand vandaan kwam en ben daar dus maar eens even ingedoken.
Zo beweerd T-Mobile dat het geld is overgemaakt naar T-Mobile mobiel en niet naar T-Mobile thuis. Rara, zij sturen mij een betalingslink!
Maar T-Mobile thuis kan die betalingen niet inzien. Dat gaat via de mail bij [email protected].
Dus al mijn afschrijvingen bij elkaar gezocht en een mail verstuurd. Blijkt Buckaroo te incasseren voor T-Mobile met 4 verschillende bankrekeningnummers! Een Deutsche Bank nummer eindigend op 366, eentje eindigend op 439, dan nog een COBA nr. eentje van de Rabobank en een van de ABN Amro. Lekker overzichtelijk. Vervolgens krijg ik als antwoord van T-Mobile dat het DEUTnr. niet van hen is en of ik maar even contact wil opnemen hierover met mijn bank.
Zo gezegd zo gedaan. Bij de bank snappen ze er helemaal niets van en aangezien je een bedrag binnen 56 dagen moet terugvorderen, kunnen zij niets voor me betekenen, behalve de incasso van Buckaroo te blokkeren.
Met dit bericht weer contact op genomen met de afdeling zoekgeraakte betaling. Krijg ik een bericht terug dat het DEUTnr. eindigend op 366 niet van T-Mobile is. En dat ik contact op moet nemen met mijn bank.
Vervolgens krijg ik doodleuk het bericht van T-mobile dat er een rekening voor me klaar ligt en dat ik die wel even tijdig moet betalen, want anders komen ze weer met het incasso bureau op de proppen. Pardon ik krijg nog bijna 200 euro van jullie! Ze zijn overigens ineens wel overgestapt op een ander incasso bureau.