al weken wachtende op restitutie
Geplaatst: 24 mei 2017 16:06
26 april telefonisch contact gehad met een vrouwelijke mentor, omdat er geen oplossing was voor de verplichte stage uren in samenwerking met haar de opleiding helaas geannuleerd.
Nee dit hoefde niet meer schriftelijk, zij zou het verder regelen en in orde maken.
3 mei telefonisch contact gehad en wat blijkt, er is niks geannuleerd en de mannelijke medewerker zou het per ommegaande administratief in orde laten maken.
Per email voor de zekerheid een opzegging gedaan, met daarin de vraag om mij zsm op de hoogte te brengen van het restbedrag wat ik retour zou ontvangen.
4 mei op verzoek van het NTI mijn bankgegevens doorgemailt en in week 19 kon een medewerker mij nog steeds geen exacte datum van restituering geven en zei me dat het voor de 25e van mei op mijn rekening zou staan, aangezien dat de laatste dag van 3 drie toegezegde weken zou zijn vanaf 4 mei.
Omdat ik het allemaal maar vaag vond heb ik 23 mei nog maar even gebeld en de medewerker verzekerde mij (in andere woorden) dat het geld onderweg was want alle restituties gingen die dag de deur uit.
Nogmaals gevraagd om de 4 laatste cijfers van mijn rekeningnummer door te geven, omdat ik het niet vertrouwde.
Maar nogmaals verzekerde de beste man mij dat het in orde was.
Dat mijn gevoel wederom klopte dat het niet in de haak was, bleek ook weer uit een gesprek van vandaag.
De collega Milleke? nam het voor haar collega op die ik 23 mei sprak en geeft aan dat hij het verkeerd heeft gezien, er is dus helemaal niks overgemaakt.
Ik heb haar nogmaals het mailtje toegezonden met daarin mijn bankgegevens en er wordt doodleuk gezegd dat het binnen 3 weken in orde zal zijn gemaakt.
Zij kan niks voor mij doen, niks extra's en ik kan haar leidinggevende niet spreken omdat dit hun werkwijze is.
De aanvraag voor restitutie zal wederom over een aantal schijven moeten gaan waardoor het weer weken zal moeten duren.
Beste Radar, dit kan toch niet?
En beste Radar, ik houd niet van onrecht maar dit is gewoon voor de gekhouden wat dichtbij liegen komt.
Een instantie als het NTI mag hier niet ongestraft mee verder gaan en jullie zijn naast Kassa de tweede die ik aanschrijf.
Ik wil mijn geld per ommegaande terug hebben en kunnen jullie mij helpen om deze instantie een koude douche te bezorgen?
Nee dit hoefde niet meer schriftelijk, zij zou het verder regelen en in orde maken.
3 mei telefonisch contact gehad en wat blijkt, er is niks geannuleerd en de mannelijke medewerker zou het per ommegaande administratief in orde laten maken.
Per email voor de zekerheid een opzegging gedaan, met daarin de vraag om mij zsm op de hoogte te brengen van het restbedrag wat ik retour zou ontvangen.
4 mei op verzoek van het NTI mijn bankgegevens doorgemailt en in week 19 kon een medewerker mij nog steeds geen exacte datum van restituering geven en zei me dat het voor de 25e van mei op mijn rekening zou staan, aangezien dat de laatste dag van 3 drie toegezegde weken zou zijn vanaf 4 mei.
Omdat ik het allemaal maar vaag vond heb ik 23 mei nog maar even gebeld en de medewerker verzekerde mij (in andere woorden) dat het geld onderweg was want alle restituties gingen die dag de deur uit.
Nogmaals gevraagd om de 4 laatste cijfers van mijn rekeningnummer door te geven, omdat ik het niet vertrouwde.
Maar nogmaals verzekerde de beste man mij dat het in orde was.
Dat mijn gevoel wederom klopte dat het niet in de haak was, bleek ook weer uit een gesprek van vandaag.
De collega Milleke? nam het voor haar collega op die ik 23 mei sprak en geeft aan dat hij het verkeerd heeft gezien, er is dus helemaal niks overgemaakt.
Ik heb haar nogmaals het mailtje toegezonden met daarin mijn bankgegevens en er wordt doodleuk gezegd dat het binnen 3 weken in orde zal zijn gemaakt.
Zij kan niks voor mij doen, niks extra's en ik kan haar leidinggevende niet spreken omdat dit hun werkwijze is.
De aanvraag voor restitutie zal wederom over een aantal schijven moeten gaan waardoor het weer weken zal moeten duren.
Beste Radar, dit kan toch niet?
En beste Radar, ik houd niet van onrecht maar dit is gewoon voor de gekhouden wat dichtbij liegen komt.
Een instantie als het NTI mag hier niet ongestraft mee verder gaan en jullie zijn naast Kassa de tweede die ik aanschrijf.
Ik wil mijn geld per ommegaande terug hebben en kunnen jullie mij helpen om deze instantie een koude douche te bezorgen?